Сервис поиска работы №1 в Украине
- Файл
Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/9424189/
Спеціаліст державної служби, інспектор з кадрової роботи
Рассматривает должности:
Спеціаліст державної служби, інспектор з кадрової роботи, Продавець-консультант, Інспектор з кадрів, Інспектор з військового обліку, Менеджер з персоналу, Фахівець з валідації, Спеціаліст з обліку, Офіс-менеджер
Город проживания:
Сумы
Готов работать:
Сумы, Удаленно
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Загруженный файл
Версия для быстрого
просмотра
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
РЕЗЮМЕ
Лозіна Олена Анатоліївна
моб. тел. [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
Мета:
зайняття вакантної посади інспектора по кадрам, помічника бухгалтера, менеджера по роботі з персоналом
Професійні навички та вміння:
• досвідчений користувач MSOffice (World, Excel), використання пошукових систем мережі Інтернет, знання оргтехніки;
• ведення військового обліку та бронювання працівників;
• ведення обліку особового складу; ведення кадрового діловодства;
• оформлення прийому, переводу, звільнення працівників відповідно до чинного законодавства;
• ведення обліку відпусток та оформлення наказів на відпустки;
• ведення військового обліку;
• організація роботи з навчання та підвищення кваліфікації персоналу;
• проведення роботи по пошуку персоналу;
• підготовка звітної та аналітичної інформації з кадрових питань;
• ведення табельного обліку;
• робота з електронними листками непрацездатності;
• договірна робота;
• оформлення відряджень;
• ведення загального діловодства.
Досвід роботи:
1999-2000 - менеджер по туризму ППТФ «Можливості відпочинку»;
2000-2000 – диспетчер СФ «Служба радіо-таксі»;
2000-2001 – офіс-менеджер ПВКФ «Бітрон»;
2002-2002 – секретар начальника Ковпаківського районного в м. Суми відділу Пенсійного фонду України;
2002-2011 – головний спеціаліст з діловодства, начальник загального відділу; начальник відділу кадрового забезпечення та організаційної роботи управління Пенсійного фонду України в Ковпаківському районі м. Суми;
2001-2016 – головний спеціаліст, заступник начальника загального відділу; головний спеціаліст адміністративно-господарського відділу управління Пенсійного фонду України в м. Сумах; Сумського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Сумській області;
2019 – 2025 – головний спеціаліст відділу кадрового адміністрування та організаційного розвитку управління по роботі з персоналом головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області;
Освіта:
1996-1998 – Вища школа менеджменту; спеціальність «Комерційна діяльність», кваліфікація комерсант, молодший спеціаліст, диплом з відзнакою;
2002-2006 – Українська академія банківської справи, спеціальність «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», кваліфікація менеджер-економіст, спеціаліст
Особисті якості:
пунктуальність, чесність, працьовитість, адаптивність, етичність; дисциплінованість, сумлінність, готовність навчатися
Сімейний стан:
заміжня, маю сина 14 років
Додатково:
вільно володію українською та російською мовами; англійською мовою читаю та перекладаю зі словником. Маю сертифікати підвищення кваліфікації за результатами проведеного навчання у ВНЗ Університет економіки та права «Крок» за професійною тематикою: «Мобілізаційна підготовка підприємств, організацій та установ України», спеціалізація «Військовий облік», 2021 рік та Національної академії сухопутних військ імені Гетьмана Петра Сагайдачного за тематикою підвищення кваліфікації осіб, відповідальних за ведення військового обліку на підприємствах, в установах та організаціях, закладах освіти, закладах охорони здоров’я, 2023 рік.
Лозіна Олена Анатоліївна
моб. тел. [
e-mail: [
Мета:
зайняття вакантної посади інспектора по кадрам, помічника бухгалтера, менеджера по роботі з персоналом
Професійні навички та вміння:
• досвідчений користувач MSOffice (World, Excel), використання пошукових систем мережі Інтернет, знання оргтехніки;
• ведення військового обліку та бронювання працівників;
• ведення обліку особового складу; ведення кадрового діловодства;
• оформлення прийому, переводу, звільнення працівників відповідно до чинного законодавства;
• ведення обліку відпусток та оформлення наказів на відпустки;
• ведення військового обліку;
• організація роботи з навчання та підвищення кваліфікації персоналу;
• проведення роботи по пошуку персоналу;
• підготовка звітної та аналітичної інформації з кадрових питань;
• ведення табельного обліку;
• робота з електронними листками непрацездатності;
• договірна робота;
• оформлення відряджень;
• ведення загального діловодства.
Досвід роботи:
1999-2000 - менеджер по туризму ППТФ «Можливості відпочинку»;
2000-2000 – диспетчер СФ «Служба радіо-таксі»;
2000-2001 – офіс-менеджер ПВКФ «Бітрон»;
2002-2002 – секретар начальника Ковпаківського районного в м. Суми відділу Пенсійного фонду України;
2002-2011 – головний спеціаліст з діловодства, начальник загального відділу; начальник відділу кадрового забезпечення та організаційної роботи управління Пенсійного фонду України в Ковпаківському районі м. Суми;
2001-2016 – головний спеціаліст, заступник начальника загального відділу; головний спеціаліст адміністративно-господарського відділу управління Пенсійного фонду України в м. Сумах; Сумського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Сумській області;
2019 – 2025 – головний спеціаліст відділу кадрового адміністрування та організаційного розвитку управління по роботі з персоналом головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області;
Освіта:
1996-1998 – Вища школа менеджменту; спеціальність «Комерційна діяльність», кваліфікація комерсант, молодший спеціаліст, диплом з відзнакою;
2002-2006 – Українська академія банківської справи, спеціальність «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», кваліфікація менеджер-економіст, спеціаліст
Особисті якості:
пунктуальність, чесність, працьовитість, адаптивність, етичність; дисциплінованість, сумлінність, готовність навчатися
Сімейний стан:
заміжня, маю сина 14 років
Додатково:
вільно володію українською та російською мовами; англійською мовою читаю та перекладаю зі словником. Маю сертифікати підвищення кваліфікації за результатами проведеного навчання у ВНЗ Університет економіки та права «Крок» за професійною тематикою: «Мобілізаційна підготовка підприємств, організацій та установ України», спеціалізація «Військовий облік», 2021 рік та Національної академії сухопутних військ імені Гетьмана Петра Сагайдачного за тематикою підвищення кваліфікації осіб, відповідальних за ведення військового обліку на підприємствах, в установах та організаціях, закладах освіти, закладах охорони здоров’я, 2023 рік.
Похожие кандидаты
-
HR-менеджер, рекрутер, кадровик
Киев, Удаленно -
Помічник керівника, інспектор відділу кадрів, HR-менеджер, бухгалтер, фахівець із соц. роботи
20000 грн, Житомир, Киев , еще 3 города -
Керівник підрозділу роботи з персоналом
35000 грн, Удаленно -
Інспектор відділу кадрів, рекрутер (HR), помічник керівника
20000 грн, Нежин, Удаленно -
Спеціаліст з навчання персоналу
Хмельницкий, Другие страны, Удаленно