Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 3 января 2024 Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/9424189

Спеціаліст, інспектор з кадрової роботи, помічник бухгалтера

Город:
Сумы

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ
Лозіна Олена Анатоліївна
моб. тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Мета:
зайняття вакантної посади інспектора по кадрам, помічника бухгалтера, менеджера по роботі з персоналом
Професійні навички та вміння:
• досвідчений користувач MSOffice (World, Excel), використання пошукових систем мережі Інтернет, знання оргтехніки;

• адміністрування конкурсів на заміщення вакантних посад;
• розробка посадових інструкцій;

• ведення обліку особового складу; ведення кадрового діловодства;

• оформлення прийому, переводу, звільнення працівників відповідно до чинного законодавства;
• ведення обліку відпусток та оформлення наказів на відпустки;
• ведення військового обліку;

• організація роботи з навчання та підвищення кваліфікації персоналу;

• проведення роботи по пошуку персоналу;

• підготовка звітної та аналітичної інформації з кадрових питань;

• ведення табельного обліку;
• робота з електронними листками непрацездатності;
• договірна робота;
• оформлення відряджень;
• ведення загального діловодства.
Досвід роботи:
1999-2000 - менеджер по туризму ППТФ «Можливості відпочинку»;
2000-2000 – диспетчер СФ «Служба радіо-таксі»;
2000-2001 – офіс-менеджер ПВКФ «Бітрон»;
2002-2002 – секретар начальника Ковпаківського районного в м. Суми відділу Пенсійного фонду України;
2002-2011 – головний спеціаліст з діловодства, начальник загального відділу; начальник відділу кадрового забезпечення та організаційної роботи управління Пенсійного фонду України в Ковпаківському районі м. Суми;
2001-2016 – головний спеціаліст, заступник начальника загального відділу; головний спеціаліст адміністративно-господарського відділу управління Пенсійного фонду України в м. Сумах; Сумського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Сумській області;
2019 – по теперішній час – головний спеціаліст відділу кадрового адміністрування та організаційного розвитку управління по роботі з персоналом головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області;
Освіта:
1996-1998 – Вища школа менеджменту; спеціальність «Комерційна діяльність», кваліфікація комерсант, молодший спеціаліст, диплом з відзнакою;
2002-2006 – Українська академія банківської справи, спеціальність «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», кваліфікація менеджер-економіст, спеціаліст
Особисті якості:
пунктуальність, чесність, працьовитість, адаптивність, етичність; дисциплінованість, сумлінність, готовність навчатися
Сімейний стан:
заміжня, маю сина 11 років

Додатково:

вільно володію українською та російською мовами; англійською мовою читаю та перекладаю зі словником. Маю сертифікат підвищення кваліфікації за результатами проведеного навчання у ВНЗ Університет економіки та права «Крок» за професійною тематикою: «Мобілізаційна підготовка підприємств, організацій та установ України», спеціалізація «Військовий облік», 2021 рік.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: