Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 апреля 2023 Файл

Дмитро

Начальник відділу закупівель

Возраст:
35 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Зоць Дмитро Олександрович
Менеджер по закупівлям
Повна зайнятість
Вік: 33 рік
Заробітна плата 20 000,00 грн.
Контактна інформація
Адреса: Софіївська Борщагівка Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Досвід роботи
ДП «Національний Спортивний Комплекс «Олімпійський» з 02.2014 по нині
Начальник відділу матеріально-технічного забезпечення

• Моніторинг ринку цін під заявки підрозділів;
• Ведення переговорів з потенційними і ключовими постачальниками с подальшим їх відбором;
• Дотримання всіх норм закупівель відповідно до законодавства України і державних підприємств, написання тендерної документації;
• Проведення електронних торгів ( "Прозорро");
• Створення річного плану закупівель його контроль і виконання в фінансовому плані підприємства;
• Узгодження договорів між підрозділами, керівниками і т. д.;
• Повний супровід договору на закупівлю того чи іншого товару / послуги / робіт;
• Контроль фінансових коштів підприємства доцільність проведеної закупівлі підприємством;
• Логістика товару до кінцевого споживача;
• Дотримання бухгалтерської документації, прихід / витрата / залишки на складах.

«Державна продольчо-зернова корпорація України» з 06.2013 по 12.2013
Головний технолог відділу закупівель
• Написання і підготовка документації до конкурстним торгів;
• Збір заявок елеваторів по предмету закупівлі;
• Пошук потенційних контрагентів на замовлення елеватора (комерційні пропозиції, прайси тощо);
• Контроль за постачальниками і його обов'язками за договором перед елеватором;
• Оформлення річного плану відповідно до прийнятої номенклатури (коригування);
• Моніторинг середньоринкових цін;
• Координація філій з різних питань.
Аграрний Фонд України з 08.2012 по 06.2013
Помічник начальника відділу зберігання та переміщення зернової продукції
• Повна взаємодія з перевізниками (пошук, переговори, документальний супровід);
• Ведення транспортної документації;
• Організація та контроль перевезень по Україні;
• ведення обліку даних по перевізникам;
• Ведення звітності;
• Реєстрації та складання договорів;
• Прийом і розподіл вхідної кореспонденції;
• Ділове листування;
• Робота з кур'єрськими службами та поштовими відділеннями;

Освіта
НТУУ “ Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”
Менеджмент і маркетинг
Вища, з 09.2006 по 07.2011
Освіта фахівець
Спеціальність: управління зовнішньоекономічної діяльності.
Кваліфікація: менеджер зовнішньоекономічної діяльності.

Професійні та інші навички
• Активна життєва позиція;
• Аналітичний склад розуму;
• Здатність швидко навчатися;
• Висока працездатність;
• Готовність брати відповідальність;
• Грамотна мова;
• Дисциплінованість;
• Бажання працювати і заробляти

Рекомендації
• Рудь Юлія Анатольївна
Фінансовый директор, ДП НСК Олімпійский, [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
• Адамчук Людмила Іванівна
Начальник відділу зберігання та переміщення, Аграрный Фонд України, 277-27-08, 277-27-04
Додаткова інформація
• Своїми основними якостями вважаю ініціативність, комунікабельність і наполегливість;
• Збереження корпоративних секретів гарантую;
• Закордонний паспорт.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: