Вікторія
Менеджер по роботі з клієнтами
- Возраст:
- 38 лет
- Город:
- Львов
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9461574
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Телефон: [
E-mail: [
[
Місто: Львів
Менеджер по роботі з клієнтами від 15 000 грн
Ключові компетенції:
• Продаж нових підключень та додаткових послуг існуючим клієнтам В2В – сегменту;
• Ведення переговорів з потенційними клієнтами «холодна база»;
• Консультація діючих та нових клієнтів про продуктах компанії;
• Часткова робота з документами, договорами клієнтів на етапі продажу;
• Продаж послуг компанії Vega на вихідних дзвінках клієнтам Vodafone.
• Робота в CRM програмах;
• Виконання ключових KPI по продажах;
• Ведення ефективної комунікації між різними відділами в компанії і між працівниками в групі;
• Вміння презентувати продукти методом «характеристики-вигоди».
Досвід роботи:
Квітень 2023 і до тепер
Посада: Представник інформаційного центру B2C Vega ПрАТ "ВФ Україна". Група з продажу та утримання абонентів Vodafone Україна
Обов’язки:
• Продаж послуг провідного інтернету та супутніх послуг компанії Vega на вихідних дзвінках клієнтам Vodafone.
Травень 2019 – квітень 2023 рр.
Посада: Представник інформаційного центру В2В ПрАТ "ВФ Україна". Група з продажу та утримання абонентів Vodafone Україна
Обов’язки:
• Залучення нових клієнтів В2В в компанію Vodafone.
• Підписання нових контрактів та продаж бізнес рішень для клієнтів.
• Підбір для клієнтів оптимального пакету послуг для оптимізації витрат.
• Розвиток існуючої бази клієнтів шляхом створення нових підключень та продаж бізнес послуг, з метою збільшення «рахунку клієнта».
• Супровід клієнтів через всі етапи продажу.
• Опрацювання запитів клієнтів, залишених на сайті компанії.
• Ведення переговорів з потенційними клієнтами «холодної бази»;
• Виявлення прихованих та явних потреб клієнта;
• Ведення ділової переписки з клієнтами.
Жовтень 2009 – травень 2019 рр.
Посада: Представник інформаційного центру B2C ПрАТ "ВФ Україна". Група з продажу та утримання абонентів Vodafone Україна
Обов’язки:
• Продаж послуг компанії на вихідних дзвінках.
• Проведення маркетингових досліджень та опитувань клієнтів.
• Робота з VIP – клієнтами, дзвінки для визначення NPS.
• Продаж банківських продуктів (кредитні картки АТ ПУМБ, пілотний кобрендовий проект).
• Здійснення «дзвінків турботи» клієнтам з метою підвищення лояльності клієнтів.
Серпень 2007 – вересень 2009 рр.
Посада: Представник інформаційного центру вхідної лінії ПрАТ “МТС Україна”.
Обов’язки:
• Обслуговування існуючих та потенційних клієнтів компанії на вхідних дзвінках.
• Вирішення різноманітних запитів клієнтів.
• Підбір клієнтам оптимальних тарифів та послуг.
• Робота з усіма запереченнями клієнтів.
• Реєстрація заявок та скарг клієнтів. При потребі їх опрацювання.
• Здійснення допродажів в рамках вхідного дзвінка.
Освіта і кваліфікації :
- 1991 – 2002 рр. - ЗСШ № 49 м. Львів
- 2002 – 2006 рр. – Львівський державний інститут фізичної культури. Спеціальність «Фізична реабілітація», здобула кваліфікацію фахівець фізичної реабілітації, вчитель фізичного виховання. Друга кваліфікаційна категорія тренера-викладача зі спорту.
- 2006 - 2007 рр. - Львівський державний інститут фізичної культури. Спеціальність «Фізична реабілітація», здобула кваліфікацію магістр фізичної реабілітації, викладач вищого навчального закладу.
Додаткові відомості:
• Рідна мова - українська. Вільно володію російською мовою.
• Рівень знання англійської мови – початковий (basic user).
• Вільне користування ПК, в тому числі пакет MS Office.
• Ментороство (передача досвіду новим працівникам групи з продажу та утримання абонентів)
• Пройдені тренінги та майстер-класи по специфіці обслуговування клієнтів, продажу послуг, стресостійкості та ділової переписки:
«Управління стресом», «Ефективність у період змін», «Ділова переписка», «Продажі – це смачно! START», «Робота із запереченнями клієнта»
• Участь у програмі розвитку управлінського потенціалу ( внутрішній тренінг Learn and Grow створений керівником ЛЦДП.)
Додаткові якості:
Комунікабельна, виважена, вмію швидко навчатись та працювати в команді, адаптивна до змін та стресостійка, пунктуальна та відповідальна, з добре розвиненим критичним мисленням та високим рівнем EQ. Люблю аналізувати і вирішувати різноманітні кейси. Орієнтована на власний та командний результат.
Похожие кандидаты
Менеджер по роботі з клієнтами
Львов
Менеджер по роботі з клієнтами
Львов
Менеджер по роботі з клієнтами (управлінський облік)
8000 грн, Львов, Удаленно
Менеджер по роботі з клієнтами
Львов
Менеджер по роботі з клієнтами
Львов
Менеджер з продажу, по роботі з клієнтами
35000 грн, Львов, Ивано-Франковск, Новояворовск