Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 5 ноября 2023 Файл

Каріна

Спеціаліст з МСФЗ, внутрішній аудитор

Возраст:
28 лет
Город проживания:
Одесса
Готов работать:
Одесса, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

КАРІНА НІКІТЮК
Цілеспрямована, відповідальна, комунікабельна. Вмію
працювати в команді. Ціную баланс роботи та особистого
життя. Маю досвід з проведення фінансового аудиту великих
державних і приватних підприємств у різних галузях
промисловості, включаючи виробництво та аграрну сферу.
Розгляну пропозиції по роботі спеціалістом з фінансової
звітності/внутрішній аудит.

ДОСВІД РОБОТИ
Аудитор

ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА"
2018 - сьогодні

Трансформація даних бухгалтерського обліку з формату ПСБО до стандартів МСФЗ.
Складання приміток та розкриттів до звітності згідно зі стандартами МСФЗ та положеннями
облікової політики.
Перевірка достовірності, повноти і законності операції обліку за допомогою первинної
документації (в тому числі перевірка правильності нарахування податків і зборів та
своєчасності їхньої сплати до бюджету, перевірка дотримання трудового законодавства і
розрахунків з оплати праці, перевірка коректності нарахування зобов’язань і забезпечень,
перевірка повноти зобов’язань перед банком).
Оцінка фінансової інформації шляхом дослідження важливих зв’язків між фінансовими і
нефінансовими даними, а також подальше вивчення визначених відхилень та зв’язків.
Тестування внутрішнього контролю з метою отримання аудиторських доказів щодо
відповідності організації та ефективності функціонування систем бухгалтерського обліку і
внутрішнього контролю та виявлення можливих порушень в оформленні документів, звітності,
веденні бухгалтерського обліку та роботі систем внутрішнього контролю.
Участь в інвентаризації запасів та основних засобів для перевірки їх фактичної наявності,
відповідності документації та оцінка їх стану.
Комунікація з Клієнтом щодо організації виробництва, процесу ведення бухгалтерського
обліку, тенденцій та напрямів розвитку підприємства, отримання пояснень щодо
управлінських рішень, прийнятих в Компанії.

HARD SKILLS SOFT SKILLS
Глибокі знання основ бухгалтерського обліку Аналітичне мислення
Знання МСФЗ Вміння працювати як самостійно, так і в
Впевнений користувач Microsoft Excel команді
Базові навички роботи з системою 1С Здатність швидко та ефективно навчатися
Вміння працювати з великими обсягами новому
інформації Англійська на рівні В1 (маю досвід роботи зі
звітності англійською мовою)
Навички комунікації з Клієнтами
ОСВІТА
Одеський Національний Економічний Униіверситет
Магістр за спеціальністю "ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА ТА СТРАХУВАННЯ" - 2018 Р

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: