Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 апреля 2024 PRO

Олексій

Фахівець з економічної безпеки підприємства, 40 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
43 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник центрального напряму безпеки об'єднаного регіонального управління

с 05.2023 по 01.2024 (8 месяцев)
ТОВ "Оператор газотранспортної системи України", Київ (Енергетика)

1. Аналіз тендерних процедур на предмет виявлення порушень внутрішніх правил та законодавству України, перевірка відповідності ціни, перевірки фактичної потреби тощо.
2. Аналіз учасників та переможців тендерних процедур на наявність ознак сговору, виявлення зв'язків між учасниками, перевірка відповідності очікуваної вартості ринковій, виявлення порушень процедур подання тендерної документації тощо.
3. Перевірка інформації про кандидатів на посаду, перевірика відомостей які надав кандидат, пошук негативної інформації про кандидата, підготовка аналітичних висновків тощо.
4. Аналітика поточних тендерних процедур.
Участь у проведенні службових перевірок та розслідувань.
5. Участь у приймяття товарів, робіт та послуг по кількості та якості, відповідніть умовам догоаору та тендеоній документації, контроль за додержанням встановлених правил та процедур.
6. Розподіл завдянь між підлеглими, контроль виконання доручень, зведення результатів, доповідь керівництву, підготовка презентацій, аналітичеих довідок тощо.

Провідний спеціаліст відділу управління державним майном Верховного Суду

с 06.2022 по 03.2023 (9 месяцев)
Верховний Суд, Київ (Державні організації)

Забезпечення реалізації державної політики щодо створення необхідних умов для роботи суддів Великої Палати, функціонування Суду, а також у сферах управління державним майном, державних закупівель, а саме:

1) підготовка матеріалів та технічного завдання для проведення тендерів, супроводження тендеру, укладення договорів у сфері господарювання та закупівель товарів для ресурсного забезпечення діяльності Суду;

2) пропозицій щодо проєктів нормативно-правових та організаційно-методичних документів, листів з питань, що належать до компетенції відділу.

3) матеріалів щодо технічних, кількісних та якісних характеристик товарів, робіт та послуг для проведення та організації закупівель стосовно ресурсного забезпечення діяльності Суду, у тому числі для укладення угод і договорів.

4) проектів наказів адміністративно-господарської діяльності Суду, проведення погоджень, супроводження візування до остаточного підписання та реєстрації.

А також:
- Звітність щодо виконання вимог Наказів та протокольних завдань;
- Аналітична робота та систематизація даних від структурних підрозділів щодо виконання наказів та інших доручень керівництва;
- Забезпечення проведення офіційних заходів в частині надання послуг (переговорна діяльність з постачальником, вибір найкращих цінових пропозицій, подання документів на укладення договору та супроводження договору;
- Збір інформації від структурних підрозділів щодо потреб, консолідація даних, подання пропозицій щодо закупівель та розподілення;
- Участь у проведенні інвентаризацій ТМЦ

Заступник начальника служби безпеки з економічних питань

с 07.2020 по 03.2022 (1 год 8 месяцев)
Фомальгаут-Полімін, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

1. Організація ефективного контролю за закупівлями,
Взаємодія з бухгалтерією компанії з метою отримання первинних бухгалтерських документів від постачальників, документів про якість тощо.
2. Організація ефективного механізму прийому ТМЦ від постачальників, з метою захисту інтересів компанії. Прийом ТМЦ по кількості та якості. Контроль за збереженням ТМЦ, призначення та проведення ревізій, участь в інвентаризаціях.
3. Участь в процедурах переміщення та списання ТМЦ.
Проведення службових розслідувань за фактами недостач, пересорту інших порушень які виявлені за результатами ревізій, інвентаризацій, контрольних заходів в закупівлях тощо, підготовка звітних документів для керівництва компанії.
4. Проведення аналізу стану ринку сировини та готової продукції, з метою виявлення найкращих умов від постачальників так і від покупців.
5. Проведення моніторингу конкурентів. Попередження випадків цінового зговору та демпінгу.
6. Проведення заходів з перевірки постачальників і покупців на наявність ризикових факторів (санкції, кримінальні справи, суди, банкрутство, податковий борг, блокування ПН тощо).
7. Організація і проведення заходів кадрової безпеки (перевірка потенційних співробітників), запобігання та виявлення внутрішньо колективних конфліктів.
8. Аналіз відвантажень покупцям, та супроводження бонусних програм.
9. Технічна безпека, система контролю доступу
10. Організація фізичної охорони підприємства

Директор з безпеки

с 11.2015 по 03.2019 (3 года 4 месяца)
ТОВ "Беверидж Трейдінг Компані" (ТОВ "Істерн Беверидж Трейдінг"), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Побудова служби економічної безпеки (підбір спеціалістів, навчання, система мотивації, контроль)

Кадрова безпека
перевірка нових працівників, проведення співбесід;
Виявлення внутрішніх конфліктів.
розробка інструкцій для працівників щодо дії у разі НП, проведення профілактичних заходів.

Технічна безпека
система контроля доступу
відеоспостереження
системи охорони та пожежної сигналізації.

Внутрішній контроль та аудит
Збір, аналіз, обробка, інформації щодо відстеження обстановки в центральному офісі та на філіях;
Контроль за дотриманням внутрішніх регламентуючих актів усіма співробітниками компанії;
узгодження відвантажень новим і чинним покупцям у разі порушення договірних умов;
перевірка доцільності, повноти та цільове призначення оплат (маркетингові послуги, бонуси, лістинг тощо);
розробці, впровадження та перевірка дотримання заходів щодо ефективного використання коштів (паливо, відрядження, бонуси та інші виплати)
Участь у перевірках філій як старший групи (аудит).
Кодекс корпоративної етики (кодекс корпоративної поведінки);

Антикоріпційні заходи ( комлпенс):
Політика прийняття та дарування подарунків, запрошень на заходи;
Політика повідомлень про порушення етичних стандартів, а також порядок подальшого розслідування та документування цих порушень;
Політика, що регулює конфлікт інтересів;
Політика взаємодії з регулюючими органами;
Політика конфіденційності інформації регулює нерозголошення даних.

Управління ризиками:
створення картки ризиків. Розробка рекомендацій щодо профілактики ризиків та загроз фінансових втрат, здійснення заходів щодо мінімізації втрат.
Службові перевірки та розслідування
Ініціювання та супровід попередніх перевірок, проведення службових розслідуваньЗакупівлі та договірна робота
контроль роботи тендерного комітету, перевірка ефективності постачальників, перевірка постачальників щодо наявності компрометуючої інформації
Перевірка Юр та Фіз осіб. (Фінансовий аналіз). Перевірка КА на платоспроможність перед підписанням договору, наявність негативу щодо засновників, керівника, господарські позови, кримінальні провадження та інший негатив
Перевірка дистриб'юторів. (Виконання умов договору в частині додаткових послуг на які виділяються гроші Компанії) та інше.

А також:
-Організація та супровід інкасацій. Проведення інкасаціях;
-Організація роботи та контроль автотранспортного спрямування;
-Комунікація із держ. органами з усіх питань;
-Отримання та аналіз інформації про конкурентів: їх засновників, керівництво, продукт інше. за усіма напрямками, які цікавить.
- Організація роботи оперативного відділу щодо вирішення приватних питань щодо забезпечення безпеки Компанії її керівництва

Заступник керівника відділу економічної безпеки

с 07.2013 по 08.2015 (2 года 1 месяц)
ГК "Агровет Атлантік", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Фактично виконував функції керівника відділу економічної безпеки.

Пряме підпорядкування генерального директора групи компаній.

1. Створення служби економічної безпеки з нуля.
2. Створення регламентуючих документів, опис функціональних обов'язків, визначення основних напрямів діяльності, розробка та впровадження KPI, які дозволяють здійснювати контроль ділової активності працівників, планування роботи відділу та звітність.
3. Аналіз причин і умов виникнення ризиків і загроз економічних втрат, їх усунення, робота з недопущення їх, мінімізація втрат від ризиків і загроз.
4. Участь у розробці регламентуючих (положень, інструкцій, посадових та функціональних, правил та інших) документів компанії з метою недопущення економічних втрат.
5. Збір та аналіз даних щодо внутрішніх процесів роботи компанії, виявлення не працюючих або працюючих неефективно елементів з подальшим наданням рекомендацій щодо покращення.
6. Захист інтересів власника
7. Проведення службових розслідувань, перевірок окремих напрямків, інвентаризацій.
8. Взаємодія з усіма департаментами (12), службами, відділами та філіями (9) з метою недопущення економічних втрат, а саме:
- служба персоналу (участь у підборі персоналу, перевірка при прийомі на роботу та супровід діючих, при звільненні та після звільнення)
- юридичний відді (досудове врегулювання спорів, збирання даних для судових процесів, виконавче провадження, кримінальні справи)
- фінансовий дкпартамент (робота з банками та фінансовими установами у частині надання фін. продуктів (рахунки, овердрафт, лізинг, гарантований платіж, факторинг));
- відділ бухгалтерії (забезпечення безпеки мат цінностей, списання ТМЦ, інвентаризації);
- охорона (побудова та проведення спільних заходів спрямованих на забезпечення безпеки ТМЦ, запровадження прозорих схем пересування ТМЦ територією, перевірок, інвентаризацій, супроводу вантажів, охорона віддалених складів, використання технічних засобів забезпечення охорони та інше);
- Департамент продажів (перевірка покупців на предмет платоспроможності, надійності, відсутність ознак шахрайства та змови), у т.ч. перевірка ТОП-менеджменту на дотримання корпоративних правил.
- департамент логістики (супровід особливо цінних вантажів, GPS навігація власного автопарку, контроль над списанням палива, прозорість логістичних процесів);
-ІТ (спільна робота із забезпечення інформаційної безпеки, захист серверів, корпоративної пошти, створення зовнішніх - безпечних серверних);
- відділ закупівлі (участь у тендері, перевірка тендерної документації, виявлення фіктивних учасників, аналіз постачальників щодо податкових ям та транзитерів, моніторинг актуальності цін, встановлення ідентикативних цін, контроль над новими постачальниками). Викорінення такого явища як відкат, просування електронних торгових майданчиків, впровадження прозорих схем вибору постачальника;
10. Збір та аналіз даних щодо конкурентів та всіх інших напрямків відповідно до завдань керівництва

Керівник служби безпеки

с 03.2007 по 03.2012 (5 лет)
ТОВ "Українська медіа компанія", Київ (Видавництво, поліграфія)

1. Участь в управлінні процесами виробництва, обліку, планування та фінансування.
2. Оптимізація та організація роботи всіх служб (відділів) на підприємстві (180 осіб), приведення діяльності у відповідність до норм чинного законодавства.
3. Контроль за веденням бухгалтерського та податкового обліку, звітністю. Недопущення завищення сум податків та зборів.
4. Контроль за управлінням фінансовими потоками, організація внутрішнього фінансування, узгодження та забезпечення процесу фінансування проектів.
5. Контроль за дотриманням усіх норм чинного законодавства на всіх етапах роботи підприємства.
6. Участь у стратегічному плануванні діяльності компанії, забезпечення точного виконання рішень органів управління.
7. Звіт перед акціонерами компанії про виконання раніше поставлених перед органами управління завдань.
8. Організаційно-координаційна діяльність між усіма службами для підприємства, оптимізація взаємодії з-поміж них.
9. Вирішення проблем викликаних людським фактором. виявлення та розв'язання внутрішніх конфліктів.
10. Взаємодія з банками та фінансовими партнерами. Участь у всіх договірних процесах.
11. Представлення інтересів підприємства перед державними органами влади, податковими органами. Захист інтересів підприємства у судах.
12. Побудова структури та координація роботи юридичної служби (5 осіб)
13. Побудова структури та координація роботи служби економічного захисту (2 особи)
14. Побудова структури та координація роботи служби внутрішньо та зовнішньої безпеки (5 осіб).

Старший оперуповноважений відділу боротьби з економічною злочинністю

с 08.1997 по 03.2007 (9 лет 7 месяцев)
ГУ МВС України в м. Києві, Київ (Державні організації)

1. Своєчасне припинення злочинів у сфері економіки та запобігання їм.
Виявлення економічних злочинів та правопорушень у діяльності підприємств, установ та органіцацій усіх форм власності, їх посадових осіб.

2. Аналіз, прогнозування криміногенних процесів у сфері економічної діяльності та своєчасне інформування про них керівництва МВС України та інших органів виконавчої влади.

3. Виявлення та припинення фактів порушення прав інтелектуальної власності.

4. Виявлення причин і умов, які сприяють учиненню правопорушень у сфері економіки, та вжиття заходів щодо їх усунення.

5. Особиста участь у документуванні фактів корупції та хабарництва з боку посадових осіб органів виконавчої влади та місцевого самоврядування. Працював з джерелами оперативної інформації.

6. Здійснював оперативно-розшукову діяльність.

7. Захист прав, свобод і законних інтересів громадян, інтересів суспільства та держави від злочинних посягань.

8. Ужиття оперативно-розшукових заходів щодо попередження та викриття злочинів у сфері економіки, протидії хабарництву, зловживанням посадових осіб органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, захисту бюджетних коштів від злочинних посягань.

9. Виявлення економічних злочинів проти власності, у сфері службової і господарської діяльності, інтелектуальної власності, забезпечення відшкодування завданих злочинами матеріальних збитків.

10. Визначення та усунення причин і умов, що сприяють учиненню злочинів у сфері економіки.

Образование

Університет економіки і права "КРОК"

Менеджмент. Управління фінансово-економічною безпекою, Київ
Высшее, с 2017 по 2018 (1 год)

Магістр

Національна Академія МВС України

ППравознавство. факультет підготовки кадрів спецпідрозділів кримінальної міліції щодо боротьби з економічною злочинністю, Київ
Высшее, с 1997 по 2021 (24 года)

диплом з відзнакою

Дополнительное образование и сертификаты

Кваліфікаційний Сертифікат комплаенс-офіцера (ПРОФЕСІЙНА АСОЦІАЦІЯ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ (ПАКУ))

2020

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Власний автомобіль та посвідчення водія категорії В.
Вміння згуртувати і мотивувати колектив.
Уміння розставляти пріоритети і приймати рішення.
Ефективно і оперативно вирішувати проблеми.
Досвід складання та подання звітності.
Уміння ефективно планувати свій час.
Уміння самостійно приймати рішення.
Здатність швидко навчатися процесам роботи.
Досвід оперативного вирішення проблем в екстрених ситуаціях.
Уміння адаптуватися до змін.
Навички роботи з первинною документацією.
Досвід пошуку постачальників і закупівель товару.
Досвід проведення інвентаризації на підприємстві.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категориях

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: