Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 26 декабря 2023 Файл

Уляна

Секретар

Возраст:
32 года
Город:
Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Пономаренко Уляна Іванівна
Дата народження: 29 березня 1992.
Адреса проживання: с. Руська Поляна Черкаського району,
вул. Героїв Прикордонників 28.
Телефон: моб. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета Зайняття посади офіс-менеджера, адміністратора.

Професійна
діяльність Досвід роботи у сфері документознавства та документообігу медичного
закладу:

Досвід Серпень 2022р. – березень 2023р. – інспектор з кадрів, секретар,
роботи закупівельник КНП "Черкаський обласний спеціалізований медичний центр
Черкаської обласної ради", м. Черкаси -.
Функціональні обов’язки:
 ведення документації про рух кадрів;
 створення наказів з основної діяльності закладу;
 комунікація з міжнародними соціальними партнерами стосовно
гуманітарного забезпечення закладу;
 проведення в системі «Prozzoro» прямих договорів та спрощених
закупівель;
Жовтень 2021р. – березень 2022 р. – інспектор з кадрів КНП "Черкаський
обласний дитячий багатопрофільний санаторій "Сосновий Бір " Черкаської
обласної ради", м. Черкаси

Вересень 2015 - липень 2021 р. - КНП «Черкаський обласний
протитуберкульозний диспансер Черкаської обласної ради» с. Геронимівка
реєстратор медичний медичного архіву
Функціональні обов’язки:
 створення презентацій з навчальними матеріалами для медичного
персоналу;
 створення сайту закладу;
 технічний супровід заходів;
 створення номенклатури, інструкцій з діловодства та ведення медичного
архіву.
 оформлення медичної документації та документації з основної діяльності;
Юрисконсульт
 створення та корегування посадових та робочих інструкцій та положень
про структурні підрозділи;
 надання юридичних консультацій з трудового законодавства.

Освіта Одеський національний університет імені Іі.І.Мечникова Спеціаліст
«Правознавство»
Львівський державний університет внутрішніх справ України Юридичний,
Бакалавр «Правознавство»
Професійні Досвідчений користувач ПК, високий рівень загальної цифрової грамотності.
навички Ведення кадрової документації (лікарняні, відпустки)
Прийом та реєстрація вхідної/ вихідної документації
Ведення документації з основної діяльності підприємства
Особисті Комунікабельність, здатність швидко навчатися, терплячість,
якості цілеспрямованість.
Додаткова
Сімейний стан – одружена.
інформація
Шкідливих звичок не маю.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: