- Файл
Юлия
Заместитель управляющего
- Возраст:
- 41 год
- Город:
- Софиевская Борщаговка
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9501715/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
ЮЛІЯ
МИХАЙЛІВНА
Дата народження: 15.10.1983 р.
Телефон: [
e-mail: [
Досвід роботи:
IT компанiя
грудень 2022 – працюю
Фінансовий контролер
∙ Складання звiтiв
∙ Аналiз фiнансових показникiв
∙ Робота з банківською документацією
∙ Розрахунки рентабельності та ефективностi проектiв
ФОП Ворона А.В.
квітень 2022 – грудень2022
Помічник керівника
∙ Організація адміністративно-господарської діяльності офісу
∙ Організація бізнес нарад та зустрічей
∙ Організація закладів у компанії для співробітників
∙ Організація відряджень керівника
∙ Ділове листування з клієнтами з приводу робочих питань
∙ Пошук, аналіз,та подача підготовленої інформації по запиту керівника.
ФОП Тарахчан А.Г.
травень 2015 – лютий 2022
Керуючий закладом
∙ Керування кафе. Щомісячна звітність, постановка системи бюджетування, оптимізація
фінансових показників ресторану, ціноутворення, стратегічне планування, складання
річного бюджету, контроль над його виконанням, аналіз отриманих даних.
∙ Розробка структури управління, опис бізнес-процесів, внутрішніх положень та схем
взаємодій. Упорядкування схеми підпорядкованості, поділ обов'язків, опис
функціоналу співробітників, підбір персоналу. Оптимізація витрат компанії,
бюджетування, бізнес-планування
∙ Безпосереднє управління операційною, фінансовою та бухгалтерською діяльністю ∙
Операційна діяльність: контроль за дотриманням стандартів обслуговування ∙
Визначення асортименту, вибір постачальників, ведення переговорів, укладання
договорів.
∙ Вибір ефективної команди. Розробка ефективних зарплатних сіток та мотиваційних схем,
KPI.
ПАТ «Еталон» грудень 2008 – травень 2015
Головний фахівець відділу продажів корпоративних клієнтів та банківського
страхування
∙ Підготовка комерційних пропозицій та презентацій. Аналіз звітності у межах видів
страхування.
∙ Оцінка ризиків, що приймаються на страхування.
∙ Аналіз ключових показників: динаміка обсягів надходжень страхових премій
рівень виплат, рівень збитковості у розрізі продуктів.
∙ Організація роботи з врегулювання збитків. Координація процесу. ∙ Проведення
переговорів, укладання договорів страхування, супровід VIP-клієнтів ∙ Організація
продажу послуг страхування, розширення клієнтської бази ∙ консультація щодо
страхових продуктів компанії, укладення та супровід договорів страхування,
виконання плану продажу відділу.
∙ Аналіз звітності, контроль над надходженням платежів.
∙ Робота з базою даних компанії, звітність, облік бланків
∙ Укладання договорів страхування з оформленням необхідних документів
(договорів, полісів): майнового страхування, страхування транспортних засобів,
страхування відповідальності, особисте страхування, страхування від нещасного
випадку, страхування тих, хто виїжджає за кордон.
Бізнес-центр Консалтинг
серпень 2007– грудень 2008 Помічник керівника
∙ Бізнес - планування
∙ Допомога в організації бізнес - тренінгів , бізнес наради та зустрічей керівництва ∙
Організація заходів компанії
∙ Організація відряджень керівництва
∙ Планування та погодження робочого графіка керівника.
∙ Організація адміністративно-господарської діятельності офісу
ФОП Нікуленко О.С.
липень 2006 – серпень 2007 Менеджер з продажу будівельних матеріалів, оператор
∙ Ведення первинної бухгалтерії
∙ Ведення клієнтської бази компанії
∙ Пошук та залучення нових клієнтів
∙ Переговори з клієнтами
∙ Укладання договорів
∙ Підготовка технічних завдань для тендерних пропозицій
∙ Надання послуг післяпродажного сервісу
Освіта
Луганський Національний Педагогічний Університет
імені Тараса Шевченка
2001 – 2006 рік 2005 рік комерційна діяльність», диплом
спеціаліста
Навчальний центр КНТ ЄВРО
«Поглиблений користувач
Факультет Економіки та Бізнесу ПК+Інтернет» свідоцтво про закінчення
Спеціальність «Товарознавство та
ПРОФЕСІЙНІ НАВИКИ І ЗНАННЯ
∙ Досвід ведення переговорів із клієнтами; здатність працювати в команді, а також
уміння переконувати та контролювати персонал; досвід підбору та навчання
персоналу; комунікабельність; відповідальність; ініціативність; висока
працездатність; стресостійкість.
∙ Робота з оргтехнікою (принтер, сканер, ксерокс).
∙ Впевнений користувач ПК: MS Office: Word, Excel, Internet.
ЗНАННЯ МОВ
∙ український
∙ англійський (базовий рівень)
ІНШЕ
∙ Незаміжня, дітей немає, є посвідчення водія категорії «B».
∙ Захоплююсь спортом, подорожами та дизайном інтер'єрів.
Другие резюме этого кандидата
Киев
ЦАХІЛОВА ЮЛІЯ МИХАЙЛІВНА Дата народження: 15.10.1983 р. Телефон: e-mail: Досвід роботи: IT компанiя грудень 2022 – працюю Фінансовий контролер Складання звiтiв Аналiз фiнансових показникiв Робота...
Софиевская Борщаговка
ЦАХІЛОВА ЮЛІЯ МИХАЙЛІВНА Дата народження: 15.10.1983 р. Телефон: e-mail: Досвід роботи: IT компанiя грудень 2022 – працюю Фінансовий контролер Складання звiтiв Аналiз фiнансових показникiв компаніі...
Похожие кандидаты
-
Керуюча салоном
25000 грн, Софиевская Борщаговка, Киев , еще 3 города -
Заступник керівника
20000 грн, Софиевская Борщаговка, Киев , еще 2 города -
Керуючий магазином
30000 грн, Софиевская Борщаговка -
Заступник директора
Софиевская Борщаговка, Киев, Вишневое (Киевская обл.) -
Начальник охорони
35000 грн, Софиевская Борщаговка, Киев -
Заступник начальника відділу
Софиевская Борщаговка, Киев