Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/9529878/

СЕО, операційний, адміністративний директор

Рассматривает должности:
СЕО, операційний, адміністративний директор, Директор з розвитку
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Днепр, Киев, Львов

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 2 страницы.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Догонова Віра

Місто:
Київ,

Можливість переміщення:

Київ, обласні центри

Телефон і всі месенджери:

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Електронна пошта:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

СЕО, СОО, директор ритейлу
Практичний досвід створення, розвитку та управління омніканальною мережею преміальних драгсторів , дрогері та Food магазинів біля дому (operational management start-up,category, marketing ( В2С, В2В)) з впровадженими плановими ключовими показниками бізнесу .Управління на основі системи сбалансованих показників.OKR.Практичні навички розробки стратегії підприємства та управління підприємством. Бізнес-планування, P&L. Створюю бізнес-моделі омніканальних сервісних бізнесів з подальшим впровадженням в FMCG.M&A. Комунікативні моделі між підрозділами в бізнесі на базі ІТ -інструментів. Управління клієнтським досвідом. Бюджетування. Управління продажами, витратами та ефективністю в цілому в омніканальних моделях. Мотиваційні програми та гейміфікація. Ведення переговорів. Унікальні практичні кейси на ІТ-платформах щодо операційної ефективності на основі управління продажами, категорійного менеджменту, зменшення та утримання фонду оплати праці.
Проект та стосунки з бізнес-елітою Ізраїлю у сфері hi -tech-медичних товарів, послуг та рітейлу.

Мета
Проекти управління бізнесом, операційне управління омніканальної торгівлі та послуг В2С, виробництва продуктів в dark kitchen, консалтинг, бізнес-групи

Управлінський та проектний досвід

Мережа магазинів біля будинку "LOTOK",
Проект збільшення операційної ефективності, зниження втрат.Проект «магазин з одним продавцем»
2021-2025 рр
• створено критерії, умови та звітності по сегментам втрат.
• створено систему моніторингу, попереджувальних процесів та видів впливу на долю операційних та інших втрат компанії. Зменшено долю списань по товарах FMCG.
• постановка ТЗ по бізнес-процесах для ПО ІТ-системи компанії, на ТЗД для скорочення часу та мінімізації кількості процесів у магазині ( front).
“Elcam” - hi tech виробництво медичних систем для різних видів манпіуляцій та операційних втручань (Ізраїль)
2022-2023
Quality manager, проектний менеджер.
Субординація - директор підприємства
Пряма звітність - 7 осіб ( контролери )
Загальна кількість працівників - більше 200
Досягнення:
-створено систему мотивації працівників - залежність виробленої продукції належної якості та преміальної частини заробітної плати.
https://lotok.ua/
2020- 2021 рр.
Операційний директор (COO)
Операційне управління мережею магазинів біля дому з частковою дарк кітчен (100+ магазинів)
- цільове управління продажами, збільшення частки продажів продукції власного виробництва і private label; сегментація продуктів виробництва та клієнтських складових.
-оптимізація та впровадження операційних бізнес-процесів у магазинах та на власному виробництві;
-аудит,управління та реалізація нових проектів,
-відповідальність за операційний прибуток
Субординація – генеральний директор і власник бізнесу на проекті
Пряма звітність: 5 осіб (начальник власного виробництва, регіональні менеджери, проектні кавові куточки)
Загальна кількість працівників – понад 1000
Досягнення:
-Впроваджено систему постановки та моніторингу цільових і проектних завдань на рівні регіональних менеджерів з урахуванням показників NPS.
-Ефективна система контролю і зниження неліквідності до показників бізнесу - зі зниженням на 1% обсягу всіх продажів,
-Частка продукції власного виробництва була збільшена до запланованого бюджету, в результаті маржа продажів - плюс 1, 5% в обсязі всіх продажів.
-Створена система ефективної SHR і мотивації в активних продажах

Мережа драгсторів "АПТЕКА ЛАСКАВА"
https://laskavaapteka.ua/
2016 - 2020
Виконавчий директор з бізнесу (CEO)
-створення нового омніканального бренду з 0 етапу ( стартап) – 23 драгстора, колл-центр, omnic модель,
-організація запуску підприємств і безперебійне функціонування бізнесу;
-стратегічне планування продаж и розвитку на основі P&L, Cash flow, balance
-організація усіх каналів продажів і розвитку в омніканальній моделі ( В2С,В2В)
-створення системи управління клієнтським досвідом, сегментація продуктів та клієнтських складових
-бюджетування, аналіз діяльності компанії, формування та надання звітності власнику компанії
-створення системи мотивації
-пошук та організація M&A справи
-відповідальність власникам
Безпосередньо підлеглий - 7 осіб (керівники відділів - операційний, категорійний менеджмент, маркетинг з цифровою функцією, управління персоналом, розвиток, IT, фінанси)
Загальна кількість працівників – понад 200
Досягнення:
-На основі розрахункової фінансової моделі створила працюючий бізнес - мережу драгсторів преміум формату в омніканальній системі споживчого досвіду. Повний цикл проекту з досягненням цілей: стратегія, брендинг, реалізація, відкриття і досягнення прогнозованої окупності в 2-4 роки.
-створили компанію з розробленими і впровадженими політиками і процесами, функціональною командою, стратегічними і тактичними коригуваннями відповідно до ринку прямих і пов'язаних з ними конкурентів,
-реалізована програма управління клієнтським досвідом з показниками NPS вище ринкових
- програма мотивації персоналу для персоналізованих продажів з прогнозованим %% фонду оплати праці (унікальний кейс на ринку),
- управління з реалізованими показниками комерційної маржі і ефективністю фонду оплати праці від обсягів продажів і маржі продажів.
-M&A зі стратегічним досягненням запланованої частки ринку на етапі постстарту.
-Впроваджено наскрізне бюджетування компанії, керовані ситуації.
-Реалізовано проект по запуску власних брендів із запланованим % продажів в обороті і маржі
-Впроваджена система процесів, матриць, показників ефективності, звітів і показників для управління всіма видами ефективності бізнесу ( BI-проект)
Мережа аптек «Будьте здорові», «Економія»
2015 - 2016
Комерційний директор (CCO), проектний консалтинг
-Управління структурою закупівель і продажів, як центр прибутку з відповідальністю за продажі і фронтальною маржею - 35 аптек двох форматів.
-Розробка і реалізація стратегії і політики продажів в рамках узгодженої стратегії розвитку компанії.
-Оптимізація внутрішніх і зовнішніх бізнес-процесів, стандартів продажів і обслуговування клієнтів.
-Створення системи ефективної взаємодії з суміжними структурними підрозділами.
-Постановка стратегічних та операційних цілей для команди закупівель.
-Впровадження системи мотивації та показників ефективності підлеглого персоналу.
-Планування рекламних кампаній, розробка та впровадження програм підвищення продажів і лояльності клієнтів аптек
Підпорядкування – власнику бізнесу і проекту
Безпосередньо під командуванням: 5 осіб (начальники комерційного відділу, закупівель, маркетингу, розвитку та персоналу)
Загальна кількість працівників – понад 500 (включаючи аптеки)
Досягнення:
-введена нова система замовлення товарів - збільшення загального обсягу продажів на той же період ЛФЛ - на 15%, зменшення позабіржового складу на 3% до обсягу продажів,
-реалізовано проект по збільшенню частки продажів групи непродовольчих товарів в загальному обсязі продажів з 10% до 15% - в результаті збільшення маржі продажів на 6%
-створено комплекс технічних завдань і структуру для здійснення категорійного менеджменту і бюджетування компанії

Мережа драгсторів «Біла Ромашка», Fozzy group
https://www.bilaromashka.com.ua/
2007 - 2015
Виконавчий директор (CEO)
-антикризове управління та реорганізація мережі аптек та аптечних кіосків (1 аптека та 22 кіоски)
-створення нового бренду з 0-го етапу ( стартап) – 45 драгсторів
-реорганізація і запуск підприємства і безперебійне функціонування бізнесу;
-стратегічне та операційне управління бізнесом, планування продажів та розвитку на основі P&L, Грошовий потік, баланс
-організація всіх каналів збуту та розвиток категорійного менеджменту
-імплементація програми лояльності «Власний рахунок»
-бюджетування, аналіз діяльності компанії, формування та надання звітності власнику компанії
-створення системи мотивації до активних і особистих продажів
-участь у проектах непродовольчих категорій в «Сільпо»
Підпорядкування власникам, Наглядова рада
Безпосередньо підлеглий - 7 осіб (керівники підрозділів - операційний, категорійний менеджмент, маркетинг, управління персоналом, розвиток, IT, бухгалтерія)
Загальна кількість працівників – понад 300
Досягнення:
-Згідно з баченням і завданнями, поставленими акціонерами компанії, зі сцени «0» був створений новий формат драгсторів (Start-up) - назва, брендбук, стандарти, проведена ротація з форматом аптечних кіосків (повне закриття за рахунок державного регулювання) Під час роботи разом зі створеною командою:
-Було відкрито, впроваджено, легалізовано та введено в оперативне управління 45 драгсторів з терміном окупності від 1 до 3 років (райони Києва, Київської області, Херсонської, Черкаської, Рівненської, Одеської, Сімферопольської, Севастопольської, Ялтинської).
-Створені системи бюджетування, управління результатами компанії на основі KPI,
операційне управління і продажі, якість (згідно ліцензійним вимогам),
-категорійний менеджмент, програма для мотивації персоналу драгсторів з підрозділом IT-зворотного зв'язку про результати активних продажів ( «гаманець»). В результаті виходить на 5% вища маржа, ніж на ринку
-впроваджено програму лояльності клієнтів «Власний рахунок»
-створив власне програмне забезпечення для ефективного управління товарними та фінансовими операціями.
-На ринку роздрібних продажів були представлені нові косметичні бренди для України - Delarome, Darphin, Ren. Показники продажів і маржі - додаткові 2% від загального обсягу продажів
Період 2006-2007
КП «Фармація», Київ
http://pharmacy.kiev.ua/
2006 - 2007
Заступник генерального директора, консалтинговий проект
Загальна кількість працівників – понад 2000
Досягнення:
-Створена система постановки планів продажів, адміністрування витрат (в тому числі фонду оплати праці), доходів від непрофільної діяльності - результату додаткового заробітку від непрофільної діяльності більше 5% від обороту
-Створено позиціонування і контроль бренду.
-Створено УТП та реалізовано проект з власного виробництва рецептур та аптечних заготовок, гомеопатія - результат збільшення маржі продажів на 5%
Торгова мережа "Космо" , "Аптеки Космо"
https://apteka-kosmo.com.ua/
2005 - 2006
Керівник мережі драгсторів
Досягнення:
-Створено новий напрямок і формат драгсторів зі станом «Start-up» (неймінг, стандарти формату, ідентифікація бренду,)
-Створено і впроваджено комплекс стандартних процедур продажів і закупівель товарів, бюджетування,
-Відкрито і введено в оперативне управління 7 драгсторів з терміном окупності до 2 років.
ДЦ -аптеки( наразі мережа Watsons)
https://www.watsons.ua/
2002-2005
Керівник фармацевтичного бізнесу мережі
Досягнення:
-створила (неймінг, брендбук), легалізувала і керувала мережею драгсторів «DC-Apteka». Запровадження нового формату «драгстор» для України,
-створено та впроваджено систему закупівель, оперативного управління.
- відкрила 10 драгсторів з терміном окупності до 2 років.
-Вперше в Україні у складі драгсторів вивела на роздрібний ринок категорію товарів - дермокосметику (ТМ VICHY, Lierac, Pier Fabre та ін.)

Керуюча компанія «Екосорб», Біонта, Biotek ЦРА 92
1994-2001
Начальник фармацевтичного департаменту, менеджер з продажу
Досягнення:
-Відкриття фірмової аптеки «0»,
-стандартизація виробництва і складу за стандартами GMP,
-отримання ліцензії No1 на виробництво та оптову торгівлю лікарськими засобами
-розширення асортиментного портфеля імпортних лікарських засобів на 300% збільшення продажів на 500% в порівнянні з періодом
Освіта
1988-1994-
Запорізький медичний університет (м. Запоріжжя) – магістр, організація та економіка фармації
Додаткове навчання: Тайм-менеджмент з елементами цілепокладання та делегування (форма команди) Богуш-тайм, Мотивація персоналу, H-Art, Мерчандайзинг (категорійний менеджмент), курс С. Сисоєвої, Управління запасами, курс В. Кідонь, Зустрічі (НАУ, О. Хом'як)
Водійські права категорії В, наявність власного автомобіля.
Ключові скіли: B2C,В2В, E-commerce, Team Lead Communication, Negotiation, Market Research
Інструменти: Microsoft Office, Бітрікс 24,BI, SAAS-рішення,1-C Enterprise та інші спеціалізовані програми та аналітичні бази.
Мови: українська – рідна, англійська – pre-intermediate, італійська – рівень B, іврит рівень алеф

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты