Олеся
Секретар
- Возраст:
- 42 года
- Город:
- Черкассы
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9534853
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Слинько Олеся Юрїївна
Дата народження: 03.02.1982
Місто: Черкаси
Тел.[
E-mail:
[
Освіта:
Донецький національний університет, 1999-2004, спеціальність «Історія», диплом спеціаліста. Вивчала дисципліни «Архівознавство» та «Документознавство».
Досвід роботи:
Секретар-референт
2005 р. –2011 р. ЗАО «Донгорбанк», м.Донецьк
Функціональні обов’язки:
• виконання доручень Правління банку;
• підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівників;
• ведення робочого графіка керівництва;
• організація зустрічей;
• забезпечення взаємодії Правління та працівників банку;
• прийом і розподіл дзвінків;
• ведення ділового листування;
• організація відряджень та поїздок Правління;
• підготовка документів для керівників (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника);
• організація засідання Правління банку ( підготовка матеріалів, протоколювання і зберігання протоколів);
• виконання обов’язків секретаря Тарифного комітету банка (підготовка матеріалів, протоколювання і зберігання протоколів);
• оформлення розпоряджень за вимогою керівництва;
• забезпечення життєдіяльності Правління (замовлення витратних матеріалів);
• робота з оргтехнікою, міні АТС;
Фахівець сектору документаційного забезпечення Відділу документаційного забезпечення Центру операційної підтримки
2011 р. – 2014р. ПАТ «ПУМБ», м. Донецьк
Функціональні обов’язки:
• робота на базі програмного забезпечення Lotus Notes;
• прийом та реєстрація рішень виконавчих служб;
• прийом/реєстрація/розповсюдження розпоряджень банку;
• прийом та реєстрація господарських договорів банку;
• робота над розробкою Проекта централізованої передачі і зберігання кредитних договорів банку;
• виконання обов’язків секретаря-референта Заступника Голови Правління (на період його відсутності).
Професійні навички:
• грамотна усна і письмова мова;
• уміння працювати з базовими програмами MS Office;
знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
• досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
• навички забезпечення життєдіяльності офісу;
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, цілеспрямованість, ініціативність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена.
Діти: син та донька, 22 та 9 років.
Похожие кандидаты
Адміністратор, помічник керівника
12000 грн, Черкассы, Удаленно
Офіс-менеджер, інспектор відділу кадрів
13000 грн, Черкассы
Асистент керівника
Черкассы, Киев, Удаленно
Адміністратор рецепції
20000 грн, Черкассы
Помічник керівника
Черкассы
Помічник керівника
1500 грн, Черкассы