Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 5 марта 2024 Файл

Олеся

Секретар

Возраст:
42 года
Город:
Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

Слинько Олеся Юрїївна

Дата народження: 03.02.1982
Місто: Черкаси
Тел.[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:
Донецький національний університет, 1999-2004, спеціальність «Історія», диплом спеціаліста. Вивчала дисципліни «Архівознавство» та «Документознавство».

Досвід роботи:
Секретар-референт
2005 р. –2011 р. ЗАО «Донгорбанк», м.Донецьк
Функціональні обов’язки:
• виконання доручень Правління банку;
• підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівників;
• ведення робочого графіка керівництва;
• організація зустрічей;
• забезпечення взаємодії Правління та працівників банку;
• прийом і розподіл дзвінків;
• ведення ділового листування;
• організація відряджень та поїздок Правління;
• підготовка документів для керівників (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника);
• організація засідання Правління банку ( підготовка матеріалів, протоколювання і зберігання протоколів);
• виконання обов’язків секретаря Тарифного комітету банка (підготовка матеріалів, протоколювання і зберігання протоколів);
• оформлення розпоряджень за вимогою керівництва;
• забезпечення життєдіяльності Правління (замовлення витратних матеріалів);
• робота з оргтехнікою, міні АТС;
Фахівець сектору документаційного забезпечення Відділу документаційного забезпечення Центру операційної підтримки
2011 р. – 2014р. ПАТ «ПУМБ», м. Донецьк
Функціональні обов’язки:
• робота на базі програмного забезпечення Lotus Notes;
• прийом та реєстрація рішень виконавчих служб;
• прийом/реєстрація/розповсюдження розпоряджень банку;
• прийом та реєстрація господарських договорів банку;
• робота над розробкою Проекта централізованої передачі і зберігання кредитних договорів банку;
• виконання обов’язків секретаря-референта Заступника Голови Правління (на період його відсутності).

Професійні навички:
• грамотна усна і письмова мова;
• уміння працювати з базовими програмами MS Office;
знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
• досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
• навички забезпечення життєдіяльності офісу;

Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, цілеспрямованість, ініціативність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена.
Діти: син та донька, 22 та 9 років.

Похожие кандидаты

Адміністратор, помічник керівника
12000 грн, Черкассы, Удаленно

Офіс-менеджер, інспектор відділу кадрів
13000 грн, Черкассы

Асистент керівника
Черкассы, Киев, Удаленно

Адміністратор рецепції
20000 грн, Черкассы

Помічник керівника
Черкассы

Помічник керівника
1500 грн, Черкассы

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: