Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Тетяна

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами

Рассматривает должности:
Менеджер по роботі з ключовими клієнтами, Оператор 1C, Бухгалтер з первинної документації, Менеджер з обробки замовлень, Асистент керівника, Адміністратор
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
53 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з адміністративної діяльності

с 01.2025 по наст. время (7 месяцев)
Холодильні технології мир, ТОВ, Київ (Машинобудування)

Компанія займається холодильним обладнанням, проектування холодильних станцій та агрегатів, Робота с постійними клієтами, продаж товарів, пошук товарів, замовлення товарів, продаж товарів не продовольчої групи товарів, робота за комп'ютером, робота в 1С, обробка замовлень в програмі 1С, - виписка рахунків, видаткових накладних - повний супровід для подачі на склад - взаємодія з клієнтами та партнерами компанії - ведення первинної документації, створення ТТН у кабінеті нової пошти, відправка товарів, супровід товарів як менеджер ЗЕД, робота на сайті Bitzer замовлення запчастин, опцій компресорів, імпорт із-за кордону, пошук транспорта, оптімальної доставки замовлень, замовлення товарів за кордоном у постійних партнерів. Замовлення всіх комплектуючих за потребою.

Менеджер з продажу

с 01.2023 по 12.2024 (1 год 11 месяцев)
ФОП, Київ (Роздрібна торгівля)

Замовлення товарів, продаж товарів, робота на платформі Пром, оформлення вхідних замовлень , підміна працівників, продаж товарів у шоу рум, продаж товарів через Інтернет, робота на заміну, робота з зоотоварами. продаж побутової техніки, побутова хімія, косметика, зоотовари, продаж товарів через Пром, ОЛХ, на інтернет дошках, розміщення реклами, відправка товара новою поштою, обробка замовлень, спілкування з клієнтами.

Обліковець

с 06.2019 по 12.2022 (3 года 6 месяцев)
комо ооо, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Прийом замовлень від контрагентів по графіку відвантаження товару через торгових представників; Передача прийнятих замовлень на склад для подальшої обробки;
Переміщення товару між складами; Формування маршрутів доставки товару; Виписка первинної документації (рахунки, видаткові та податкові накладні, сертифікати, ТТН); Ведення касових операцій,

Оператор 1C

с 11.2015 по 03.2019 (3 года 4 месяца)
АРЛ ООО, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Приймання заказів (пакетні та індивідуальні заявки) від клієнтів, розміщенння їх в базі 1С, контроль виконания заказів в программі EDIN. Консультування клієнтів на всіх етапах виконания заказа. Робота з заказами та документами; робота з базою даних; робота в 1С 8.2 версія. робота з претензіями; корегування заявок, складські залишки, повернення, акти, договора, архів, Робота з контрагентами. Работа с платформой EDI, Comarch, завантаження та підтвердження заказів. Приймання та обробка заказів в телефоному режимі; Прихід, витрати, первинна документація. Продаж продукції зі складу - роздріб.

Бухгалтер з первинної документаіії

с 12.2010 по 11.2015 (4 года 11 месяцев)
БІБУС, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Допомога гол. бухгалтеру, ведення первинної документації. Прихід, витрати, переміщення, рахунки, акти, договори, доручення – первинна документація. робота в 1С Підпримство 8.2. та 1С 7.7. Внесення заказів в 1С – приймання в телефонному режимі. Виписка первинної документації (ВН, ТТН, маршрутні листи для водіїв). Контроль первинної документації. Операційна робота, первинна документація, закази, рахунки, платежі, ТТН, ВН, прихід, видаток, переміщення. Контроль торгових точок, відвідування, звітність тощо.

Образование

КНТЕУ

Менеджмент, Київ
Высшее, с 1999 по 2003 (4 года)

Заочно

Дополнительное образование и сертификаты

Оператор пк

1999,3 місяці

Знание языков

Английский — начинающий

Дополнительная информация

Є досвід роботи над проектами, повне забезпечення будівничого офісу закупка: від продуктів до будівничого матеріалу, допомога менеджерам на будівництві друк проектної документації, ведення протоколів, слідкування за виконанням наказів керівника, тощо. Розглядаю різні варіанти роботи, адміністративного характеру, є досвід роботи в проектах керування офісом, персоналом, контроль роботи виконання планів тощо. супровід групи на виїзді заходи, якщо виїзд на об'єкт дорога за рахунок роботодавця, робота за комп'ютером оператор пк ведення баз даних внесення інформації в программи
, володію програмами охорони, пож.безпеки, виклик групи реагування, контроль роботи обладнання, офісні програми, 1С 8,3 УТП, місце мешкання Київ Куренівка, агенції не турбувати. Торгівлю товарами повсякденного вжитку не пропонувати,

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: