Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 27 мая 2024 PRO

Maryna

Travel assistant (Business, Personal trips)

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
38 лет
Город проживания:
Другие страны
Готов работать:
Другие страны, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Executive assistant to CEO

с 05.2023 по 04.2024 (11 месяцев)
AltexSoft, Дистанційно (IT)

*Managing the CEO's schedule efficiently.
*Organizing both business and personal travel arrangements, including visas, flights, hotel accommodations, apartments, car bookings, and restaurant reservations.
*Liaising with external parties, such as vendors, contractors, customers, and media representatives, on behalf of the CEO.
*Handling the CEO's expense reports and reimbursements accurately.

Business Development Officer

с 01.2022 по 05.2023 (1 год 4 месяца)
Freelance, Avignon, France (Хімічна промисловість, фармацевтика)

* Identified and pursued new business opportunities to expand company's client business.
* Conducted market research and analysis to identify trends, competitors, and potential areas for growth.
* Actively generated leads, created proposals, and participated in sales meetings.
* Represented the company at Cosmoprof exhibition in Bologna, Italy.
* Provided regular updates to management on business development activities, results, and market insights.

Sales & Events Coordinator

с 02.2021 по 09.2021 (7 месяцев)
Grand Cosmopolitan Hotel, Dubai (Готельно-ресторанний бізнес)

* Coordinated sales activities, including lead generation, tracking, and follow-up.
* Assisted sales representatives with client presentations, proposals, and contracts, ensuring accuracy and adherence to company standards.
* Monitored and analyzed sales performance, providing regular reports and insights to management.
* Conducted Hotel site inspections and Hotel Familiarization Trips.
* Represented Hotel in Arabian Travel Market exhibition.
* Organized and coordinated business travel for Sales Department Managers.

Administrative Assistant

с 03.2018 по 12.2020 (2 года 9 месяцев)
The St.Regis Abu Dhabi Hotel, Abu Dhabi (Готельно-ресторанний бізнес)

* Streamlined F&B Department office operations by efficiently managing filing systems, scheduling appointments, and handling correspondence.
* Assisted Department Head with monthly marketing promotions planning and preparation.
* Answered inquiries about hotel, venues, events.
* Coordinated event organization process (reservations, payments,
entertainment contracts and licenses).
* Led and supervised Restaurant reservation team.
* Managed office supplies inventory.

Образование

Donetsk National University

Economic, International Economy, Донецьк
Высшее, с 2003 по 2009 (6 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Digital Marketing, Kyiv

2021

Train the Trainer Program Dubai

2016, 3 months

Знания и навыки

Самомотивація Booking.com Бронювання номерів Активність Урегулювання конфліктів

Знание языков

  • Английский — свободно
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Испанский — начинающий
  • Французский — начинающий

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты