Maryna
Travel assistant (Business, Personal trips)
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 38 лет
- Город проживания:
- Другие страны
- Готов работать:
- Другие страны, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9537095
Опыт работы
Executive assistant to CEO
с 05.2023 по 04.2024
(11 месяцев)
AltexSoft, Дистанційно (IT)
*Managing the CEO's schedule efficiently.
*Organizing both business and personal travel arrangements, including visas, flights, hotel accommodations, apartments, car bookings, and restaurant reservations.
*Liaising with external parties, such as vendors, contractors, customers, and media representatives, on behalf of the CEO.
*Handling the CEO's expense reports and reimbursements accurately.
Business Development Officer
с 01.2022 по 05.2023
(1 год 4 месяца)
Freelance, Avignon, France (Хімічна промисловість, фармацевтика)
* Identified and pursued new business opportunities to expand company's client business.
* Conducted market research and analysis to identify trends, competitors, and potential areas for growth.
* Actively generated leads, created proposals, and participated in sales meetings.
* Represented the company at Cosmoprof exhibition in Bologna, Italy.
* Provided regular updates to management on business development activities, results, and market insights.
Sales & Events Coordinator
с 02.2021 по 09.2021
(7 месяцев)
Grand Cosmopolitan Hotel, Dubai (Готельно-ресторанний бізнес)
* Coordinated sales activities, including lead generation, tracking, and follow-up.
* Assisted sales representatives with client presentations, proposals, and contracts, ensuring accuracy and adherence to company standards.
* Monitored and analyzed sales performance, providing regular reports and insights to management.
* Conducted Hotel site inspections and Hotel Familiarization Trips.
* Represented Hotel in Arabian Travel Market exhibition.
* Organized and coordinated business travel for Sales Department Managers.
Administrative Assistant
с 03.2018 по 12.2020
(2 года 9 месяцев)
The St.Regis Abu Dhabi Hotel, Abu Dhabi (Готельно-ресторанний бізнес)
* Streamlined F&B Department office operations by efficiently managing filing systems, scheduling appointments, and handling correspondence.
* Assisted Department Head with monthly marketing promotions planning and preparation.
* Answered inquiries about hotel, venues, events.
* Coordinated event organization process (reservations, payments,
entertainment contracts and licenses).
* Led and supervised Restaurant reservation team.
* Managed office supplies inventory.
Образование
Donetsk National University
Economic, International Economy, Донецьк
Высшее, с 2003 по 2009 (6 лет)
Дополнительное образование и сертификаты
Digital Marketing, Kyiv
2021
Train the Trainer Program Dubai
2016, 3 months
Знания и навыки
Знание языков
- Английский — свободно
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Испанский — начинающий
- Французский — начинающий
Другие резюме этого кандидата
Другие страны, Удаленно
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Executive assistant to CEO, Freelancer, 1 год 1 месяц
Похожие кандидаты
Помічник керівника, адміністратор, асистент менеджера проєкту, менеджер з туризму
30000 грн, Тернополь, Удаленно
Бізнес-асистент, помічник власника компанії
82000 грн, Другие страны, Киев, Удаленно
Помічник керівника, бізнес-асистент
40000 грн, Удаленно
Бізнес-асистент, помічник менеджера, онлайн-консультант
10000 грн, Удаленно
Молодший юрист, помічник юриста, помічник, асистент керівника
Одесса, Удаленно