- Файл
Сергій
Керуючий філією
- Рассматривает должности:
- Керуючий філією, Виконавчий директор, Директор з розвитку, Керівник мережі магазинів, Технічний директор, Директор виробництва, Директор з продажу, Територіальний керівник, Медичний представник, Керівник департаменту постачання
- Возраст:
- 39 лет
- Город:
- Харьков
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9547261/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Мацюк Сергій Валерійович
Дата та місце народження: 12 березня 1986 року.
Волинська область, м. Луцьк
Контакти: [
e-mail: [
Освіта
2003 – 2009 р.
Тернопільський національний економічний університет,
Факультет: Фінанси,
Спеціальність: спеціаліст з фінансів,
Форма навчання: заочна
Досвід роботи
Серпень 2005 – квітень 2007
ВГРУ «ПриватБанк»
Адреса: м. Луцьк, пр. Соборності 32Б
Провідний менеджер з банківського обслуговування фізичних осіб.
Квітень 2007 – липень 2008
ВАТ «ВіЕйБі Банк»
Адреса: м. Луцьк, пр. Волі 17
Головний експерт з фінансових продуктів роздрібного бізнесу.
Липень 2008 – травень 2011
Відділення «Волинське РУ» ПАТ «Родовід Банк»
Адреса: м. Луцьк, пр. Волі 11
Начальник відділу по роботі з фізичними особами
Обов’язки: Залучення клієнтів, оформлення та супроводження операцій з розрахунково-касового обслуговування, депозитних операцій, операцій з банківськими платіжними картками фізичних та юридичних осіб, здійснення валютного контролю.
Грудень 2011 – жовтень 2012.
ПАТ «Акцент Банк»
Адреса: м. Луцьк, пр. Молоді 15/4
Керуючий відділенням
Обов’язки: Організація роботи на відділенні, встановлення та виконання планових показників. Проведення переговорів з клієнтами, укладання договорів з організаціями по оплаті послуг від населення, РКО фізичних та юридичних осіб, кредитні та депозитні операції з фізичними та юридичними особами, операцій з банківськими платіжними картками фізичних та юридичних осіб, робота з системами грошових переказів, здійснення валютного контролю.
Жовтень 2012 – вересень 2015.
ПП «Будтрейд»
Адреса: м. Луцьк, вул. Цегельна 28
Директор підприємства
Обов’язки: підбір персоналу, управління персоналом і координація його роботи (від 20 осіб), комунікації з підрядниками, формулювання завдань для співробітників, вирішення всіх проблемних ситуацій у роботі. Проведення переговорів, укладення договорів з постачальниками та покупцями. Контроль створення та наступного ведення проектів. Організація, планування та контроль збуту продукції у Луцьку та області. Комплектація підприємств продукцією згідно їх замовлень, транспортна логістика, вирішення спірних питань з підприємствами-боржниками та контролюючими службами.
Вересень 2015 – квітень 2021.
ТОВ «Єрмак Голд»
Менеджер з розвитку мережі
Обов’язки: пошук та підбір приміщень, заключення договорів оренди, підбір персоналу, проведення навчання персоналу. Планування, організація та проведення маркетингових заходів. Контроль виконання планових показників. Перевірка дотримання санітарних норм, стандартів обслуговування, якості ведення обліку ТМЦ, якості ведення документації, дотримання касової дисципліни, збереження ТМЦ. Проведення планових та проміжних інвентаризацій.
Квітень 2021 – квітень 2022.
ТОВ «Єрмак Голд»
Директор регіону
Обов’язки: Управління та контроль діяльності регіону, контроль за роботою підрозділів: бухгалтерії, складу, транспортного відділу, операторів, менеджерів. Підбір та навчання персоналу, проведення тренінгів, аналіз роботи з метою покращення ефективності роботи працівників. Бюджетне та фінансове планування по розвитку регіону. Планування, організація та проведення маркетингових заходів. Контроль та виконання планових фінансових показників шляхом аналізу періодичних фінансових та операційних звітів, виявлення причин відхилень. Перевірка дотримання санітарних норм, стандартів обслуговування, якості ведення обліку ТМЦ, якості ведення документації, дотримання касової дисципліни, збереження ТМЦ. Контроль та проведення планових та проміжних інвентаризацій. Повна фінансова відповідальність за регіон.
Додаткові навики
Українська, російська – вільно;
Англійська – вище середнього.
Впевнений користувач ПК. Знання бухгалтерії 1С-7, 1С-8.
Посвідчення водія, категорія В. Наявність власного автомобіля, можливість використання в робочих цілях.
Особисті якості
Активність, відповідальність, вміння працювати в команді, ініціативність, гнучкість, організаційні і управлінські навики, аналітичні здібності, стратегічне мислення. Орієнтований на результат, не боюсь труднощів в роботі, люблю працювати з новими проектами та досягати результату.
Другие резюме этого кандидата
Похожие кандидаты
-
Начальник відділення
Харьков -
Менеджер філії
Харьков -
Керівник філії
Харьков -
Заступник начальника відділення
Харьков -
Керівник філії
Харьков, Киев -
Управляючий філіалу
Харьков, Киев, Одесса