Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 21 июля 2023 PRO

Вікторія

Офісний працівник

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
35 лет
Город:
Ахтырка

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Заступник директора з економічних питань

с 04.2021 по 09.2022 (1 год 5 месяцев)
КНП "Великописарівська лікарня", Велика Писарівка (Фінанси, банки, страхування)

До моїх обов"язків входило:
1.Планування економічних і фінансових показників діяльності підприємства (складання фінансового плану).
2.Розробка економічного планування, розрахунки економічної ефективності, заходів щодо впровадження нової
техніки і технології, наукової організації праці.
3.Методичне керівництво та організація роботи по впровадженню, вдосконаленню та розширенню сфери
внутрішньогосподарського обліку.
4.Вдосконаленню організації виробництва, підготовка пропозицій, спрямованих на підвищення
продуктивності праці та ефективності виробництва (затвердження\узгодження, розробка цільових програм).
5.Забезпечення контролю за дотриманням планової і фінансової дисципліни.
6.Укладення договорів.

Директор

с 01.2021 по 03.2021 (2 месяца)
КУ "Ценьралізована бухгалтерія відділу освіти, молоді та спорту", Велика Писарівка (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

До моїх обов"язків входило:
1.Організація роботи бухгалтерської служби, контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку
всіх господарських операцій.
2.Контроль працівників, забезпечення неухильного дотримання порядку оформлення та подання до обліку
первинних документів.
3.Брала участь у складанні, підготовці та поданні періодичної звітності, до органів вищого рівня у
відповідності з нормативними актами, затвердженими формами та інструкціями.
4.Здійснення заходів щодо надання повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансовий стан,
результати діяльності та рух коштів підприємства(перерахування податків та зборів\ розрахунки з іншими
кредиторами відповідно до договірних зобов'язань).
5.Здійснювала контроль за веденням касових операцій, раціональним та ефективним використанням
матеріальних, трудових та фінансових ресурсів.
6.Керування працівниками бухгалтерського обліку підприємства та розподіл між ними посадових завданньта
обов'язків.
7.Ознайомлення працівників із нормативно-методичними документами та інформаційними матеріалами, які
стосуються їх діяльності, а також із змінами в чинному законодавстві

"Спеціаліст відділу обслуговування розпорядників коштів та інших клієнтів"

с 03.2016 по 01.2021 (4 года 10 месяцев)
Управлінні Державної казначейської служби України, Велика Писарівка (Фінанси, банки, страхування)

21.06.2019 Нагороджена грамотою голови Великописарівської РДА з нагоди "Дня державної
служби"
До моїх обов"язків входило:
1.Облік даних про рух грошових коштів,стежити за правильністю обліку даних про рух грошових коштів,
звірка залишків коштів на рахунках (контроль, проводки, облік в базах даних).
2.Ведення реєстру «непогашених платежів».
3.Створення звіту "виписки" (контроль, перевірка заборгованості).
4.Відстеження платежів, надання виписки по рахунках суміжним відділам.
5.Складання щомісячних звіти про залишки грошових коштів на поточних рахунках, надання їх суміжним
відділам за запитом.
6.Замовлення ліміту.

"Касир-менеджер з операцій"

с 12.2011 по 01.2016 (4 года 1 месяц)
ПАТ КБ "НАДРА" Харківське регіональне управління, Харків (Фінанси, банки, страхування)

1.Здійснення операції, пов’язані з прийманням та видаванням готівкових грошових коштів через касу.
2.Одержання і видавання готівки за кожним прибутковим касовим ордером і видатковим документом в день
їх надходження або видавання.
3.Перевірка наявність і достовірність підпису головного бухгалтера, а на видаткових документах —
дозвільного напису керівника або уповноважених ним осіб, наявність всіх інших реквізитів на прибуткових
касових ордерах та видаткових документах.
4.Видача квитанцій особі, яка здала готівку в касу.
5.Щоденний облік залишка грошових коштів у касі підприємства.

Образование

Харківський націоналний аграрний університет ім.В.В.Докучаєва

"Менеджмент організації", Харків
Высшее, с 2006 по 2011 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Цифрограм 2.0

2023
Сертификат

Знания и навыки

Відсутність шкідливих звичок Енергійність Ініціативність Самостійність Відповідальність Комунікабельність Здатність швидко навчатися MS Excel Економічний аналіз виробництва Економічний аналіз продажу

Знание языков

  • Английский — средний
  • Польский — средний

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: