Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 9 мая 2024

Юлия

Модератор, контент-менеджер

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
35 лет
Город проживания:
Кривой Рог
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Образование

Міжнародний університет фінансів

Спеціаліст з фінансів, Київ
Высшее, с 2002 по 2004 (2 года)

ДонНТУ

Інженер-еколог
Высшее, с 1998 по 2003 (5 лет)

Знание языков

Английский — средний

Дополнительная информация

Компанія (Маркетплейс . Роздрібна торгівля товарами-побутовою технікою, електронікою, косметикою, товари для дому)
Посадові обов'язки:
З 05.2021-наст.час Модератор. Перевірка інформації зібраної командою контенту, Перевірка файлів і фото, Організація роботи команди між внутрішніми підрозділами компанії. Проведення навчання нових агентів.

02.2021-05.2021 Контент-менеджер. Пошук і внесення інформації (номенклатура, характеристики, атрибути, опис і фотоконтент) в Excel і на сайт. Наповнення сайту і звірка коректності відображуваної інформації.

Контент менеджер (05.2020 рік-02.2021 рік)
Компанія (інтернет-магазин . Роздрібна торгівля товарами-меблі)
Посадові обов'язки:
Пошук і внесення інформації (номенклатура, характеристики, атрибути, опис і фотоконтент) на сайт, в Бітрікс 24 і 1С Бухгалтерія 1С 8.3. Наповнення сайту і звірка коректності відображуваної інформації.

Бухгалтер (з 2004 року по 2020 рік)
Різні компанії від ПП до ТОВ (торгівля ,виробництво меблів, транспортні послуги та логістика)
Посадові обов'язки:
Контроль документів за надходженнями ТМЦ, перевірка комплектності та правильності розрахунків у первинних документах, формування книги придбання (ТМЦ, ОЗ, послуги). Облік інших необоротних активів, МШП, нематеріальних активів, основних засобів, нарахування амортизації в бухгалтерському та податковому обліку. Відстеження термінів надходження податкових накладних вхідних. Документальне оформлення реалізації продукції та товарів, виписка податкових накладних та формування реєстру податкових накладних. Ведення управлінського обліку. розрахунок фактичних показників діяльності підприємства, формування управлінської звітності. Розрахунок управлінських показників і заробітної плати всіх співробітників. Складання статистичної та аналітичної звітності
Формування платежів у системі "Клієнт-Банк" (гривневі та валютні платежі). Відновлення бухгалтерського обліку в програмі 1С (УПП 8.1) за період липень 2012-березень 2013 по декількох підприємствах. Документальне оформлення посвідчень на відрядження, авансових звітів. Оформлення довіреностей на придбання цінностей. Облік і контроль за витрачанням ПММ на підприємстві (зустрічна звірка з АЗС); обробка подорожніх листів по легкових автомобілях. Робота з договорами. (Бухгалтерія 1С версії 7.7, Бухгалтерія 1С УПП версії 8.1,8.2, 8, 3, Акцент 7.0, Excel)

Додаткова інформація
ПК-просунутий користувач (Windows, Microsoft Office-впевнений користувач, ME-DOC, Бест Звіт, Акцент 7.0, Бухгалтерія 1С 7.7, Бухгалтерія 1С УПП версії 8.1, 8.2, 8.3, клієнт-банк, Ліга Закон), Photoshop-користувач, Google-Таблиці, Бітрікс 24-початковий рівень. Англійська В1 (Intermediate)

Особисті якості
Вмію працювати як в команді, так і самостійно, організувати робочий процес, знаходити потрібну інформацію, розбираюся в кожному процесі досконально, готова постійно вчитися і рости професійно, працюю на результат. Досвід віддаленої роботи (Бітрікс 24, 1С, контент, модерація)

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: