Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 27 апреля 2023 Файл

Анна

Менеджер з продажу туристичних послуг

Город:
Белая Церковь

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Дубченко Анна Володимирівна
23 березня 1991 рік.
Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого 5/3, кв. 22
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Досвід роботи :

АБ «УКРГАЗБАНК» 05.12.2016 р.-02.09.2019р.
Посада : Головний економіст Служби Роздрібного Бізнесу
Обов’язки :
- залучення клієнтів фізичних осіб;
-здійснення заходів належної перевірки клієнта, зокрема : ідентифікацію
та верифікацію клієнта;
-забезпечення виконання доведених планових показників з продажу банківських продуктів та інших видів діяльності;
-забезпечення якісного обслуговування клієнтів;
- виконання банківських та інших операцій відповідно до вимог чинного законодавства нормативно-правових актів НБУ та внутрішніх нормативних документів Банку , дотримання технологій здійснення операцій;
-організація роботи щодо кредитування фізичних осіб ( в т. ч. по платіжним картам);
-супроводження кредитних операцій фізичних осіб відповідно до вимог внутрішніх нормативних документів
Банку;
-розвиток операцій з використанням банківських платіжних карток;
-безготівкові розрахунки;
-розвиток та супроводження вкладних ( депозитних ) операцій, розрахунково-касового обслуговування фізичних осіб;
- завантаження/розвантаження банкоматів згідно касових операцій;
- відкриття та закриття відділення банку;
- відкриття і закриття сховища;
- продаж кредитних продуктів і їх подальший супровід, кредитування фізичних осіб (консультація і залучення клієнтів, оформлення договорів, відкриття рахунків, проведення кредитного аналізу, розрахунок графіку погашення кредиту);
- відповідальна за проводки при приїзді інкасаторів;
- внесення інформації по зверненнях і угод клієнтів, а також інша інформації в CRM;
- забезпечення активності що до клієнтської бази;
- контроль рівня активності клієнтів шляхом телефонних дзвінків;
- підготовка і передача документів в архів, формування документів дня;
- оформлення та подальший супровід справ іпотечного кредитування, та оформлення кредитів на автомобілі.Повністю супровід від оформлення до закриття кредитної справи;
- передача документів до архіву;
-передача оригіналів договорів та кредитну справу , окремі документи справи на зберігання відповідно до внутрішніх нормативних документів Банку ;

АТ «Ощадбанк» 28.09.2020- по теперішній час
Посада : Головний економіст Служби Роздрібного Бізнесу
Обов’язки :
-забезпечення виконання доведених планових показників з продажу банківських продуктів та інших видів діяльності;
-забезпечення якісного обслуговування клієнтів;
- виконання банківських та інших операцій відповідно до вимог чинного законодавства нормативно-правових актів НБУ та внутрішніх нормативних документів Банку , дотримання технологій здійснення операцій;
-організація роботи щодо кредитування фізичних осіб ( в т. ч. по платіжним картам) ;
-супроводження кредитних операцій фізичних осіб відповідно до вимог внутрішніх нормативних документів
Банку;
-розвиток операцій з використанням банківських платіжних карток;
-безготівкові розрахунки;
-здійснення заходів належної перевірки клієнта, зокрема : ідентифікацію
та верифікацію клієнта;
-передача оригіналів договорів та кредитну справу , окремі документи справи на зберігання відповідно до внутрішніх нормативних документів Банку;
-розвиток та супроводження вкладних ( депозитних ) операцій, розрахунково-касового обслуговування фізичних осіб;
- завантаження/розвантаження банкоматів згідно касових операцій;
- відкриття та закриття відділення банку;
- відкриття і закриття сховища;
- продаж кредитних продуктів і їх подальший супровід, кредитування фізичних осіб (консультація і залучення клієнтів, оформлення договорів, відкриття рахунків, проведення кредитного аналізу, розрахунок графіку погашення кредиту;
- відповідальна за проводки при приїзді інкасаторів;
- внесення інформації по зверненнях і угод клієнтів, а також інша інформації в CRM;
- забезпечення активності що до клієнтської бази;
- контроль рівня активності клієнтів шляхом телефонних дзвінків;
- підготовка і передача документів в архів, формування документів дня
закриття кредитної справи;

Освіта :

01.09. 2008 г. – 01.06. 2012 г.
Київська Державна Академія водного транспорту ім.Гетьмана Конашевича Сагайдачного
Спеціальність : менеджмент організації (бакалавр)
Факультет: економічний
01.09.2019 г.
Університет Банківської справи НБУ
Спеціальність: Фінанси, Банківська справа, Страхування (магістр)

Особисті якості:
Відповідальна, стресостійка, неконфліктна, пунктуальна, цілеспрямована, уважна до деталей.

Похожие кандидаты

Турагент, менеджер з туризму
15000 грн, Белая Церковь, Краматорск, Удаленно

Тревел-менеджер
Белая Церковь

Менеджер по туризму, логист
Белая Церковь, Киев

Менеджер з туризму
20000 грн, Белая Церковь

Менеджер з туризму
15000 грн, Белая Церковь

Турагент
Белая Церковь

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: