Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 7 марта 2024 Файл

Надія

Головний бухгалтер

Возраст:
55 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Буча, Ворзель, Ирпень, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

резюме від 27.04.2023
Гєжа Надія Володимирівна
Головний бухгалтер
Досвід роботи головним бухгалтером: 30 років
у тому числі заступником директора: 15 років
Освіта вища, облік та аудит
Місто Київ
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Готова працювати:
Ірпінь, Буча, Ворзель,Київ
Дистанційно з відвідуванням офісу 1-2 рази на тиждень
Досвід роботи
Головний бухгалтер
з 08.2018 по теперішній час (4 роки 8 місяців)
ТОВ "ВЦРП "ЗДОРОВ'Я" ( виробництво протезної продукції, оптова торгівля), платник ПДВ, платник податку на прибуток на загальній системі , штат 20 одиниць;
- повне ведення всіх господарських операцій із відображенням у реєстрах бухгалтерського обліку;
- нарахування зар.плати, відпускних, компенсацій, резерву відпусток;
- облік відряджень, авансові звіти;
- облік виробничої собівартості за елементами витрат, незавершеного виробництва , готової продукції;
- облік ОФ, НМА, МШП, інші активи (придбання, введення в експлуатацію, нарахування амортизації, продажу, списання, інвентаризація);
- облік та контроль розрахунків з постачальниками, покупцями, замовниками;
- адміністрування ПДВ, реєстрація вихідних податкових накладних, контроль реєстрації вхідних ПН;
- контроль кадрового діловодства;
- формування та подання фінансової, податкової, статистичної звітності до контролюючих органів;
- робота у системі "клієнт-банк", "1С 8.3", "М.Е.Doc".
Головний бухгалтер
з 07.2016 по 11.2017 (1 рік 4 місяці)
ТОВ "КАРГО-ТРАНС-СЕРВІС" (міжнародні транспортні послуги, послуги СТО, оптова торгівля (транспорт, запчастини, масла), оренда ОФ), у підпорядкуванні 1бухгалтер.
Організація та ведення бухгалтерського обліку – 2 компанії. Компанія платник ПДВ, платник
податку на прибуток на загальній системі, штат 20 одиниць , ФОП єдиний податок 3 група:
- повне ведення всіх господарських операцій із відображенням у реєстрах бухгалтерського обліку;
- нарахування зар.плати, відпускних, компенсацій, резерву відпусток;
- облік відряджень по Україні, закордоних. відряджень, авансові звіти;
- валютні операції (купівля, продаж, переоцінка, розрахунки з контрагентами);
- касові операції у грн. та валюті;
- облік ОФ, НМА, МШП, інші активи (придбання, введення в експлуатацію, нарахування амортизації;
- робота в системі "клієнт-банк", "М.Є.Doc", "ПЗ", "1С 7.7", «1С 8.2».
Головний бухгалтер
​ з 07.2015 по 02.2016 (1 рік )
​ ТОВ "Центр вимірювань" (послуги метрологічних досліджень, оренда обладнання), бухгалтер єдиний.
Організація та ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі 2-х компаній та 15 ФОП на єдиному податку за ставкою 5%. 1 компанія - платник ПДВ, платник податку на прибуток, штат 20 одиниць, 2 платник ПДВ на єдиному податку.
​ - повне ведення всіх господарських операцій із відображенням у регістрах бухгалтерського обліку;
​ - Контроль кадрового діловодства;
​ - формування та подання фінансової, податкової, статистичної звітності до контролюючих органів;
​ - формування та затвердження бізнес-плану за формою затвердженої засновником;
- формування бюджету нарахування податків;
​ - формування проекту бюджету та фактичного бюджету підприємства;
​ - формування бюджету виробничої собівартості за елементами витрат;
​ - робота в системі "клієнт-банк", "1С 8.2 УТП", "М.Е.Doc", "ПЗ", "IFIN ZVIT", "Соната", "Fri zvit".
Головний бухгалтер
​ з 03.2012 по 03.2015 (3 роки)
​ Не прибуткова організація (діяльність громадських організацій)
​ Організація та ведення бухгалтерського та податкового обліку в повному обсязі:
​ - створення та обробка первинної документації на всіх ділянках підприємства;
​ - Забезпечення розрахунків із заробітної плати персоналу;
​ - Облік, придбання, списання, інвентаризація ОЗ, ТМЦ, МШП;
​ - Ведення договорів;
​ - облік, аналіз та контроль розрахунків з контрагентами;
​ - кадрове діловодство;
​ - формування та подання фінансової, податкової, статистичної звітності до контролюючих органів;
​ - робота в системі "клієнт-банк", "М.Е.Doc", "1С 8.2", IFIN ZVIT.
Заступник директора із виконанням обов'язків головного бухгалтера
з 10.2004 по 12.2011 (7 років 2 місяці)
Автотрейдинг ПП (видобуток корисних копалин, оптова торгівля, транспортні послуги) на загальній системі оподаткування, платник ПДВ
- розробка та впровадження облікової політики підприємства, оптимізація оподатковуваних операцій;
- організація та контроль роботи бухгалтерії на всіх ділянках;
- Ведення договорів;
- Контроль розрахунків з контрагентами;
- Контроль кадрового діловодства;
- формування та подання фінансової, податкової, статистичної звітності до контролюючих органів;
- формування та затвердження бізнес-плану за формою затвердженої засновником;
- Формування бюджету нарахування податків;
- Формування бюджету інвестиційних оплат;
- формування бюджетного звіту про прибутки та збитки по місяцях;
- формування бюджету видатків за статтями витрат за місяцями у розрізі кодів аналітики;
- формування бюджету видатків на персонал за статтями витрат;
- формування бюджету виробничої собівартості за елементами витрат;
- робота в системі "клієнт-банк", "БЕСТ ЗВІТ", "М.Є.Doc", "ПЗ", "1С 7.7", «1С 8.2».

​ Володіння мовами
​ Українська, російська
Професійні навички
Впевнений користувач ПК, Word, Excel, 1С: Підприємство 7.7, 1С: Підприємство 8.2, 8.3, Клієнт Банк, М.Е.Doc, БЕСТ-ЗВІТ, ПЗ, IFIN ZVIT, встановлення та оновлення програм.
Управлінський, бухгалтерський, податковий облік на загальній системі оподаткування, єдиний податок юридичні особи 3 група, ФОП 1-3група (виробництво, оптова торгівля, облік послуг у будь-якій сфері, ЗЕД(імпорт, експорт), бухгалтерський облік неприбуткових організацій. Знання законодавчої бази з враховуючи останні зміни: ПКУ, НСБУ.
додаткова інформація
Особисті якості – вміння приймати рішення, вміння чітко формулювати завдання, працювати з великою кількістю інформації, здатність до навчання, пунктуальність, акуратність, уважність, врівноваженість, відповідальність, вимогливість до себе та підлеглих.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: