Людмила
Бухгалтер, менеджер
- Возраст:
- 40 лет
- Город:
- Ровно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9597665
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження : 04.11.1983р
Проживаю : м.Рівне
Контактний номер : [
Освіта:
1.РДТЕП з 1999р по 2002р
Спеціальність «Товарознавство та комерційна діяльність»
Отримала диплом молодшого спеціаліста з відзнакою по кваліфікації товарознавець-комерсант.
2. Міжгалузевий інститут управління м.Київ з 2003р по 2006р
Спеціальність: «Менеджмент»
Отримала диплом бакалавра по кваліфікації менеджменту
3. НУВГПП з 2006р по 2007 р
Спеціальність « Менеджмент організації»
Отримала диплом спеціаліста по кваліфікації менеджера- економіста
Досвід роботи :
ПП «ТПК «Арсен» з 12.05.2003р. по 05.08.2019р.
Пройшла шлях від менеджера зі збуту ( з 12.05.2003р по 01.0.2007р)до завідувача сектору по роботі з постачальниками (з 01.10.2007р по 05.08.2019р)
В мої обов’язки входило:
• Прийняття та перевірка правильності оформлення документації ( привхідні накладні, ТТН, документація по якості) на прихід ТМЦ.;
• Оприбуткування ТМЦ в складському обліку;
• Звірка з складським господарством по розбіжностям і рекламаціях ТМЦ;
• Списання ТМЦ на господарці потреби підприємства;
• Звірка та контроль наявності документів по якості ( сертифікати відповідності, паспорти якості, декларації про відповідність технічним регламентам);
• Звірка маркування продукції згідно Закону України «Про захист прав споживача»;
• Брала участь в перевірці з «Захист прав споживачів» ( надання потрібних документів, маркування товарів ІТ.д);
• Участь в інвентаризаціях ТМЦ в складському господарстві;
• Переміщення між складськими господарствами ТМЦ ( товари в дорозі , товари до вияснення, комісійні товари, товари на зберіганні);
• Маю навики виписки первинної документації ( видаткових накладних, ТТН);
• Подорожніх листів, ТТН, довіреності
• Вмію працювати з класифікатор УКЗТ ЗЕД.
• Навички роботи з митними документами ( ВМД, посвідчення митниці, інвойси);
• Оприбуткування іноземного товару;
• Працювала з віддаленими філіями ( експорт, імпорт , допомога в роботі).
З вересня 2019 р і по листопад 2021 р. Працювала в ФОП САМКОВСЬКОГО В.В.( ПП “ АВТОТЕМА")
НА ПОСАДІ МЕНЕДЖЕРА
В обов’язки входило:
1.Прихід ТМЦ;
2. Виписка актів виконаних робіт – обслуговуванню авто з ГБО:
- встановлення;
- заміна комплектуючих або проходження первинного, вторинного ТО
3. Оформлення документації для супроводу гарантійних випадків
4. Списання ТМЦ
5. При потребі оформлення первинної документації
6. Надання гарантій клієнтам і консультація
7. Оформлення актів виконаних робіт
8. Зведення зарплати працівникам згідно виконаних робіт за місяць
Маю навики роботи 1С, 1С( автосалон), частково Excel, Word
Про мене:
• Комунікабельна,
• Стресостійка,
• Відповідальна,
• Уважна,
• Чесна,
• Швидко навчаюся новому.
Похожие кандидаты
Адміністратор, бухгалтер, менеджер, аудитор
15000 грн, Ровно
Бухгалтер, оператор 1С, офіс-менеджер
15000 грн, Ровно
Адміністратор, помічник бухгалтера, старший касир, менеджер з персоналу
18000 грн, Ровно
Бухгалтер, менеджер з продажу
Ровно