Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 2 мая 2023 Файл

Тетяна

Бухгалтер

Возраст:
50 лет
Город проживания:
Харьков
Готов работать:
Северодонецк, Удаленно, Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Тетяна Бачиніна
Досвід роботи Травень, 2012 – Теперішній час
Бухгалтер в ТОВ “Соколівські надра”
Основні обов'язки:
● Робота з первинними документами та контрагентами.
● Підготовка та подача звітів до контролюючих органів.
● Формування пакетів документів на отримання банківських кредитів.
● Ведення управлінського обліку та підготовка аналітичних звітів.
● Ведення касового обліку: підготовка видаткових касових ордерів.
● Допомога у підготовці річного та щомісячного бюджету.
● Підготовка документації для участі в тендерах.
● Ведення електронних таблиць для звітування про доходи і витрати.
● Звірка розрахунків з постачальниками.
● Банківські платежі.
● Нарахування заробітної плати відповідно до вимог законодавства.
● Ведення обліку розрахунків з покупцями та замовниками, з
постачальниками та підрядниками.
● Ведення податкового обліку, документообігу, складського обліку,
виробничих звітів.
● Документальний супровід інвентаризацій; проведення імпортних
приходів (ВМД).
● Підготовка податкових, фінансових і статистичних звітів.
● Облік Дт та Кт заборгованості.
● Валютні операції;
● Зовнішньо-економічна діяльність.
● Відповідальний за процес управлінської звітності: виконання заходів із
закриття періоду; організація та контроль за своєчасністю та
правильністю закриття періоду;
● Готувати різноманітні фінансові звіти та управлінські презентації;
піднімає питання на розгляд вищого керівництва.

Лютий, 2005 – Грудень, 2011
Головний бухгалтер в ТОВ “Абріс”
Основні обов'язки:
● Робота з первинними документами та контрагентами.
● Формування пакетів документів на отримання банківських кредитів.
● Ведення управлінського обліку та підготовка аналітичних звітів.
● Ведення касового обліку: підготовка видаткових касових ордерів.
● Ведення податкового обліку, документообігу, складського обліку,
виробничих звітів.
● Документальний супровід інвентаризацій;
● Підготовка податкових, фінансових і статистичних звітів.
● Ведення електронних таблиць для звітування про доходи і витрати.
● Звірка розрахунків з постачальниками.
● Банківські платежі

Жовтень, 2001 – Лютий, 2005
Бухгалтер в ТОВ “АРМ-Сервіс”
● Ведення обліку розрахунків з покупцями та замовниками, з
постачальниками та підрядниками.
● Складський облік (участь в інвентаризації).
● Імпорт товару згідно митних декларацій.
● Проведення місячних та річних інвентаризацій.
● Звіти по залишкам товару на складах, продажам.
● Ведення обліку виробничих запасів.
● Оформлення накладних на повернення товарів.
● Ведення податкового обліку та документообігу.
● Формування аналітичних звітів.
● Звіт про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт.

Липень, 1999 – Травень, 2000
Старший державний податковий ревізор-інспектор в Державна податкова
інспекція
Основні обов'язки:
● Проведення податкових перевірок;
● Контроль своєчасності сплати податків і мит;
● Застосування штрафних санкцій до порушників;
● Ведення податкової статистики.
● Контроль достовірності обліку та податкової звітності

Червень, 1997 – Червень, 1999
Заступник головного бухгалтера в Українсько-американському спільному
підприємстві “Інтерпак”
Основні обов'язки:
● надання допомоги у контролі бухгалтерського обліку;
● допомога у податковому обліку;
● контроль за здійсненням господарських операцій, ведення звітності та
складанням первинної документації;
● допомога у підготовці даних для звітів;
● контроль термінів подання звітів;
● контроль за сплатою податків та інших платежів у строк та в повному
обсязі;
● супровід при аудиторській та податковій перевірці.

Вересень, 1995 – Травень, 1997
Головний бухгалтер в ТОВ “Аудіт-НПК”
Основні обов'язки:
● організація роботи із забезпечення бухгалтерського та податкового
обліку;
● посібник із формування звітності у створенні;
● контроль за нарахуванням заробітної плати, декретних, відпускних,
лікарняних працівників;
● забезпечення розрахунку та перерахування податків;
● контроль за правильністю складання всіх бухгалтерських документів;
● допомога своїм підлеглим у виконанні їхніх обов'язків;
● вжиття заходів щодо вдосконалення та автоматизації бухгалтерського
обліку.

Освіта Спеціаліст
1993-1995 – Східноукраїнський державний університет, спеціальність
“Менеджмент на підприємстві”;
1990-1993 – Харківський інститут радіоелектроніки Сєвєродонецька філія,
спеціальність “Обчислювальні машини, комплекси, системи та мережі”

Професійні ● вміння вести бухгалтерський та податковий облік;
навички ● вміння працювати з первинною документацією;
● вміння вести касову книгу;
● вміння розраховувати заробітну плату, відпускні, лікарняні, декретні;
● оформлення різних видів накладних (податкових, прибуткових та
видаткових);
● досвід підготовки та здачі звітів різної спрямованості;
● знання законодавства у бухгалтерській, трудовій, податковій сфері;
● впевнене володіння ПК;
● вміння працювати з офісною технікою;
● письмова та усна грамотність.

Додаткові Англійська на початковому рівні
навички Впевнений користувач: Windows, MS Office (Word, Excel, Access, PowerPoint,
Outlook), Google Docs, досвід роботи з різними фінансовими програмами
1С:Бухгалтерія (версії 6.0; 7.7; 8.2;), 1С:Підприємство (версія 7.7; 8.2; 8.3),
Клієнт-Банк, М.Е.Doc, Арт Звіт, FINMAP, ПланФакт, BAS КУП.
Сервіси подачі електронної звітності та використання ЕЦП: Соната, Бест-Звіт,
Фрі-Звіт, Вчасно та Paperless.

Особисті риси Маю високу працездатність, креативне мислення, математичний склад ума,
навички планування та управління часом. Також володію такими особистими
якостями як уважність, відповідальність, стресостійкість, вміння працювати з
великими обсягами інформації, творчий підхід та цілеспрямованість у
виконанні своїх обов'язків, командна робота.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: