- Файл
Наталія
Адміністратор, оператор контакт-центру
- Возраст:
- 53 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9605305/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження: 12.01.1971 р.
Місце проживання: м. Київ
Тел. [
E-mail: [
Сімейний стан: заміжня
Діти: є
Освіта: неповна вища
технік-технолог
спеціальність: обробка металів холодним різанням, м. Київ
(1987 – 1991 рр.)
Київський суднобудівний технікум
Досвід роботи
серпень 2009 р. – до сьогодні – фахівець відділу маркетингу та зв'язків з громадськістю Групи компаній «Де Візу»
Основні обов'язки:
• Робота з клієнтами та передплатниками журналу «Аудитор України» (обов’язки менеджера з продажу)
• Подання звітності до державних установ щодо випуску журналу «Аудитор України»
• Участь у підготовці і розповсюдженні корпоративної продукції групи компаній «Де Візу»
• Формування баз потенційних клієнтів групи компаній «Де Візу» та робота із їх залученням до співпраці (формування і розсилка листів з комерційною пропозицією, «гарячі» та «холодні» телефонні дзвінки
• Допомога юридичному відділу (реєстрація підприємств і фірм, перереєстрація, внесення змін до державних реєстрів щодо змін юридичних та фізичних осіб)
• Ведення документації через 1С (виписка рахунків, актів)
• Ведення архіву видань і документів групи компаній
квітень 1991 р. – березень 1996 р. – технік-конструктор ЦКБ «Ленінська кузня», Київ (суднобудування)
Основні обов'язки:
• Конструювання та креслення виробів
• Участь у розробленні проектної і робочої конструкторської документації
Основні професійні навички
• Робота з постійними й потенційними клієнтами
• Подання звітності до державних установ
• Здійснення е-mail-розсилки та відправлень через поштові оператори (зокрема на договірних умовах) для маркетингового просування
• Участь у підготовці і розповсюдженні корпоративної продукції
• Формування баз потенційних клієнтів
• «Гарячі» та «холодні» телефонні дзвінки
• Реєстрація підприємств і фірм, перереєстрація, внесення змін до державних реєстрів щодо змін юридичних та фізичних осіб тощо
• Ведення документації через 1С (виписка рахунків, актів)
• Ведення архіву
Додаткова інформація
Досвідчений користувач ПК (Word, Excel, Outlook, 1С (акти, рахунки), Microsoft
365)
Знання мов: українська – рідна, російська – досконало, англійська – базовий рівень.
Особисті якості: відповідальна, пунктуальна, швидко навчаюсь новому, комунікабельна, стресостійка, чесна, щира, без шкідливих звичок. Легко знаходжу спільну мову з новими знайомими. Не боюся нового досвіду та прагну опановувати нові навички.
Похожие кандидаты
-
Адміністратор
Киев, Кременчуг, Удаленно -
Адміністратор
Киев -
Адміністратор
20000 грн, Киев -
Адміністратор
Киев -
Адміністратор, менеджер з продажу, оператор чата
25000 грн, Киев -
Адміністратор, оператор ПК, оператор контакт-центру
20000 грн, Киев