Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 ноября 2023 Файл

Тетяна

Менеджер по роботі з клієнтами

Возраст:
41 год
Город:
Кривой Рог

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Лазарєва Тетяна Олександрівна

Дата народження: 09 листопада 1982р.
Місто: Кривий Ріг.
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:

2001р. Криворізький комерційно-економічний
технікум.
2008р. – 2012р. Донецький Національний Університет Економіки і
торгівлі ім. М. Туган-Барановського.
Спеціаліст з спеціальності «Товароведення і
комерційна діяльність».

Досвід роботи:

23.11.2022р. – 27.04.2023р. КП «Кривбасводоканал», інженер відділу
підтримки та експлуатації інформаційних
технологій та автоматизованих систем керування
технологічними процесами.

11.12.2019р.-12.10.2021р. АТ КБ «ПриватБанк», директор відділення.

02.09.2019р.-10.12.2019р. АТ КБ «ПриватБанк», спеціаліст з
обслуговування корпоративних клієнтів.

25.04.2017р. АТ «Ощадбанк», завідувач сектору
Роздрібного бізнесу.

03.2017р.-25.04.2017р. АТ «Ощадбанк», головний економіст сектору
Роздрібного бізнесу.

01.2012р.-12.2016р. ПАТ «УкрСиббанк», консультант фінансовий,
м. Кривий Ріг.
10.2009р. ПАТ «УкрСиббанк», кредитний консультант
відділу споживчого кредитування.

10.2008р.-12.2008р. АКБ «Правекс-Банк», економіст відділу
споживчого кредитування.

10.2007р.-12.2008р. АКБ «Правекс-Банк», менеджер відділу
споживчого кредитування.

Професійні навички та знання:

• досвід роботи на керівній посаді – виконуючий обов’язки начальника відділення, керівник (директор) відділення: організація роботи відділення та контроль виконання поставлених завдань.

• облік фінансових платежів, складання плану платежів, аналіз фінансового плану платежів, виробницва та організації.

• досвід ведення документообігу, порядок та терміни складання звітності.

• досвід у сфері оптових та роздрібних продажів, знання різних технологій продаж.

• методи економічного аналізу та обліку показників діяльності підприємства та його підрозділів.

• знання порядку розробки бізнес-планів, знання планово-облікової документації.

• досвід ведення переговорів; досвід роботи з програмним забезпеченням банку, укладання договорів.

• досвід пошуку та залучення клієнтів, у тому числі «холодних дзвінків», здійснення продажу банківських продуктів фізичним особам;

• продаж кредитних продуктів: підготовка документів, оформлення та видача.

• відкриття та закриття дня у програмному комплексі, контроль касових проводок;

• досвід у сфері логістики: забезпечення та контроль своєчасності подачі транспорту, робота з водіями.

• володіння мовами: російська та украінська – вільно, англійська – базовий рівень;

• ПК – досвідчений користувач (Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet).

Особисті якості:

• організаторські здібності, комунікабельність;
• активна життєва позиція, цілеспрямованість ;
• аналітичний склад розуму, швидке навчання;
• відповідальність, оперативність, оптимізм, стресостійкість;
• прагнення до розвитку та професійного зростання, націленість на результат.

Додаткові відомості:

Сімейний стан: розлучена
Діти: немає
Водійське посвідчення: немає

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: