Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 12 мая 2023 Файл

Неля

Фахівець з персоналу

Город:
Фастов

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Рибитва Неля
HR-менеджер, повна зайнятість
Дата народження: 1 травня 1992
Місто: Фастів
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»), [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Досвід роботи
Головний фінансовий консультант з продажу
з 06.2020 по 02.2023 (2 роки 9 місяців)
Перший Український Міжнародний банк (банки)

Менеджер з підбору та адаптації персоналу
з 11.2018 по 03.2019 (5 місяців)
Mindy Support / Mindy Teams (аутсорсингова компанія)
- пошук та підбір кандидатів;
- проведення інтерв'ю;
- організація виходу кандидата на роботу та адаптація нових співробітників;
- ведення бази даних E-staff та інші звіти для статистики HR;
- проведення заходів для співробітників.

Менеджер з підбору та адаптації персоналу
з 01.2018 по 10.2018 (10 місяців)
ТОВ «ЛІГА: ЗАКОН» (ІТ компанія)
- пошук та підбір кандидатів;
- збір вимог та формування профілю кандидата;
- проведення інтерв'ю;
- організація інтерв'ю із замовниками вакансій;
- організація виходу кандидата на роботу;
- складання job-offer;
- адаптація нових співробітників, контроль проходження випробувального терміну;
- проведення Welcome презентацій;
- ведення бази даних E-staff;
- брала участь в інших проектах HR-відділу.

Старший спеціаліст з підбору та адаптації персоналу
з 06.2015 по 12.2017 (2 рік 7 місяці)
Перший Український Міжнародний банк (банки)
- пошук та підбір персоналу на масові позиції, ГО та в регіонах;
- складання профілю вакансії;
- пошук кандидатів різними каналами;
- проведення первинних інтерв'ю в телефонному режимі та в живу, прямий пошук персоналу;
- адаптація персоналу, контроль проходження випробувального терміну;
- своєчасне закриття заявок на пошук персоналу;
- проведення внутрішніх конкурсів на відкриті посади для співробітників компанії.
Досягнення: перевиконання KPI за кількістю та швидкістю закриття вакансій. Найкращий співробітник місяця та кварталу.
Провідний фінансовий консультант з продажу
з 03.2013 по 05.2015 (2 роки 3 місяці)
Перший Український Міжнародний банк (банки)
1. Активне залучення клієнтів; оформлення споживчих кредитів, депозитів; активація карток, заміна карток на нових умовах.
2. Здійснення вхідних та вихідних дзвінків з метою продажу кредитних продуктів банку.
3. Заповнення електронних заявок отримання кредиту, кредитних карт клієнтів.
4. Призначення зустрічей у відділення банку оформлення кредитів.
5. Ведення звітності в електронному документообігу за результатами роботи.
6. Проведення аналізу дзвінків відповідно до правил, критеріїв прослуховування, розроблених банком, внесення пропозицій щодо їх удосконалення.
Досягнення: розпочавши роботу спеціалістом за договором спочатку перейшла до штату, далі кар'єрними сходами старший спеціаліст, провідний спеціаліст. Досягнення високих результатів, перевиконання планів.
Була обрана – наставником групи:
1. Навчання нового персоналу.
2. Адаптація нових працівників.
3. Мотивація працівників.
Виграла у проекті LevelUp та отримала можливість пройти стажування у команді професіоналів у Відділі підбору персоналу. Після чого перейшла до цього відділу.

Освіта
Вища
з 09.2010 по 07.2013
Державний економіко-технологічний університет транспорту, Факультет "Економіки та менеджменту", Кафедра "Облік та аудит", Бухгалтер, Київ.

з 09.2019 по 2022
Київський університет культури, Факультет «Музичне мистецтво», Кафедра «Естрадний вокал», Київ.

Професійні навички
Навички роботи з комп'ютером: впевнений користувач: MS Office (Exсel, Word, Power Point), E-Staff.
Тренінги: «Стресостійкість», «Активні продажі», «Ораторська майстерність», «Ділова мова», «Робота з запереченням», «Прямий пошук персоналу», «Інтерв'ю з цінностей».
Знання мов: українська – експерт, російська – експерт, англійська – початківець, німецька – середня.

Додаткова інформація
Організаторські здібності, відкритість, щирість, переконливість, порядність, ініціативність, цілеспрямованість, дисциплінованість, уважність, відповідальність, старанність, уміння працювати в команді, гнучкість, адаптивність. Бажання вчитися та розвиватися. Завжди позитивний настрій.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: