Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Вікторія

Юрист

Город:
Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме

ПІБ: Деревянко Вікторія Станіславівна
Вік: 33 роки
Дата народження: 06 квітня 1990 року
Адреса: Харківська область,
м. Харків, вул. Новоолександрівська, 54а, корпус 4, кв. 37
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:
2007-2012 Національний Університет «Юридична академія
України імені Ярослава Мудрого»
•Спеціальність: «Правознавство»
•Кваліфікація: юрист
•Освітній ступінь: магістр

Досвід роботи:
2012-2014р.р. юрист Головного управління юстиції у Харківській області ( відділ правової освіти та відділ з питань нотаріату)
• Надання консультацій з юридичних питань.
• Відповіді на звернення, скарги, запити.
• Проведення лекцій та семінарів;
• Здійснення перевірок установ та організацій.

2014 р. по теперішній час – консультант Другої Харківської міської державної нотаріальної контори.
•Робота зі спадковим реєстром, реєстром довіреностей, реєстром спеціальних бланків нотаріальних документів.
•Консультації відвідувачів з юридичних питань.
•Підготовка правочинів.
•Складання проектів документів.
•Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції.
•Підготовка відповідей на звернення та запити.
•Оформлення поточних нарядів нотаріальних документів для подальшого зберігання їх в архіві, складання описів спадкових справ.
•Складання табелю робочого часу працівників нотаріальної контори.

Професійні навички:
•Володіння компьютером.
•Знання діловодства.
•Вміння вести перемовини.
•Вміння надавати консультації.
•Вміння формування архівних документів.

Особисті якості:
• Енергічність, ініціативність, цілеспрямованість, відповідальність, стресостійкість, уважність до деталей, дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність, вміння швидко навчатися. Маю хороші управлінські та організаторські здібності. Швидко адаптуюся до нової специфіки роботи.

Додаткова інформація:
•Сімейний стан:незаміжня.
•Водійське посвідчення: так.
•Власне авто:так.
•Можливість відрядження: так.
•Хобі: спорт, велопрогулянки, прогулянки на природі.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: