Андреа
Фахівець з кадрів
- Возраст:
- 53 года
- Город:
- Ужгород
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9624184
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата і місце 28.02.1971р.
народження: м. Ужгород
Освіта: Вища, 1992-1996
Ужгородський Державний університет
Факультет: Економічний.
Спеціальність:бух.облік і аудит.
Досвіт роботи: 1991-1993 р. Закарпатський радіотелецентр,
завідувач канцелярії ./введення діловироб-
ництва, оформлення відряджень, організа-
ція прийомів делегацій…/
1993- по теперішній час .Закарпатська
Держтелерадіокомпанія (далі - філія АТ «НСТУ
«Закарпатська регіональна дирекція»), старший
інспектор з кадрів, провідний інженер з кадрів,
заступник начальника групи по роботі з
персоналом.
До спектра моїх обов»язків
входить:
1.Оформлення приймання, переведення і звільнення працівників згідно з Трудовим законодавством, положенням, облік
особового складу, видання довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працюючих.
2. Ознайомлення працівників зі змінами та доповненнями до трудового законодавства України (за зверненням працівника), внутрішніми нормативними документами та іншими документами відповідно до чинного законодавства України.
3.Ведення обліку працівників відповідно до уніфікованих форм первинної облікової документації.
4.Своєчасне повідомлення та документальне оформлення відпусток (усіх видів) працівникам .
5.Ведення трудових книжок, карток П-2 та особових справ працівників відповідно до вимог чинного законодавства, забезпечує своєчасне внесенням змін до них.
6.Своєчасне та достовірне внесення інформації до відповідних журналів, карток та електронної бази даних пов’язаних з обліком та трудовою діяльністю працівників .
7.Готування відповідних статистичних даних про діяльність підприємства, з метою підготовки звітів:
-форма № 4-ПН «Інформація про заплановане масове вивільнення працівників у зв’язку із змінами в організації виробництва і праці»;
- звіт «Інформація про зайнятість і працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню»;
форма № 10-ПОІ (річна) «Звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів».
Інші навички:
- володіння методами оброблення інформації із застосуванням сучасних технічних засобів комунікацій та зв’язку, обчислювальної техніки.
- уміння працювати в програмі BUSINESS AUTOMATION FRAMEWORK (MS Office, поштові сервіси, веб. браузери).
- введення військового обліку призовників, військовозобов»язаних та резервістів, та оформлення відстрочок від призову на військову службу на період мобілізації та на воєнний стан.
Особисті якості:
• відповідальність, організованість, комунікабельність, ввічливість, здатність швидко навчатись, вміння працювати в команді.
Місце проживання: м.Ужгород, вул.Минайська 27/43
Контактні телефони: моб. [
Похожие кандидаты
Кадровик
Ужгород
Менеджер з персоналу, адміністратор, помічник керівника
Ужгород
Менеджер з персоналу
Ужгород
Менеджер з персоналу
Ужгород
HR-менеджер
Ужгород
Менеджер з персоналу
Ужгород