- Файл
Лариса
Менеджер з персоналу, HR-manager, помічник керівника
- Рассматривает должности:
- Менеджер з персоналу, HR-manager, помічник керівника, Спеціаліст з персоналу
- Возраст:
- 49 лет
- Город проживания:
- Черкассы
- Готов работать:
- Одесса
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9624988/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження: 22.11.1975 (49 років)
Адреса: м. Одеса
Моб.: +38 (067) 783·66·33
Эл.адреса: [
Мета
Отримання посади в успішній та стабільній компанії з можливістю реалізації своїх знань і до-
свіду.
Досвід роботи
Лютий 2025 Головне управління Національної соціальної сервісної служби в Оде-
По теперішній час ській області
Посада: Головний спеціаліст по роботі з персоналом
Обов'язки:
- забезпечення документального оформлення проходження та при-
пинення державної служби: підготовка документів щодо переве-
дення та звільнення персоналу управління; оформлення документів
про присвоєння відповідних рангів державним службовцям,
моніторинг своєчасності встановлення надбавок за вислугу років
- забезпечення внесення даних про персонал, у тому числі відомос-
тей щодо вступу на державну службу, її проходження та припи-
нення, в інформаційну систему управління людськими ресурсами в
державних органах
- здійснення організаційних заходів щодо формування графіка від-
пусток державних службовців управління, підготовка наказів щодо
надання відпусток персоналу, ведення обліку відпусток
- здійснення роботи, пов’язаної з обліком трудової діяльності, запо-
вненням, обліком і зберіганням особових справ (особових карток)
працівників управління
- обчислення стажу роботи, досвіду роботи у відповідній сфері, дос-
віду роботи на керівних посадах, стажу державної служби для при-
значення на відповідну посаду державної служби та під час прохо-
дження служби
- участь в організаційних заходах щодо проведення перевірки, відо-
мостей державних службовців, передбаченої Законами України
«Про запобігання корупції», «Про очищення влади»
- аналіз та узагальнення даних з метою підготовки звітно-облікової
документації та статистичної звітності з кадрових питань
Липень 2024 Головне управління Національної соціальної сервісної служби в Одеській
Лютий 2025 області
Посада: Головний спеціаліст по роботі з персоналом
Обов'язки:
- забезпечення документального оформлення проходження та припинення
державної служби: підготовка документів щодо переведення та звіль-
нення персоналу управління; оформлення документів про присвоєння
відповідних рангів державним службовцям, моніторинг своєчасності
встановлення надбавок за вислугу років
- забезпечення внесення даних про персонал, у тому числі відомостей що-
до вступу на державну службу, її проходження та припинення, в інфор-
маційну систему управління людськими ресурсами в державних органах
- здійснення організаційних заходів щодо формування графіка відпусток
державних службовців управління, підготовка наказів щодо надання
відпусток персоналу, ведення обліку відпусток
- здійснення роботи, пов’язаної з обліком трудової діяльності, заповнен-
ням, обліком і зберіганням особових справ (особових карток) працівни-
ків управління
- обчислення стажу роботи, досвіду роботи у відповідній сфері, досвіду
роботи на керівних посадах, стажу державної служби для призначення
на відповідну посаду державної служби та під час проходження служби
- участь в організаційних заходах щодо проведення перевірки, відомостей
державних службовців, передбаченої Законами України «Про запобіган-
ня корупції», «Про очищення влади»
- аналіз та узагальнення даних з метою підготовки звітно-облікової доку-
ментації та статистичної звітності з кадрових питань
Серпень 2018 – ТОВ «Завод «Буддеталь»
Березень 2024 Посада: Помічник директора, менеджер з персоналу.
Обов'язки:
- Ведення кадрового діловодства в повному обсязі, військового обліку та
бронювання.
- Оформлення, облік, зберігання та супровід трудових книжок.
- Складання графіка відпусток.
- Облік, контроль щорічних та додаткових відпусток співробітників
- Формування особових справ.
- Ведення штатного розкладу та внесення змін.
- Ведення табеля обліку робочого часу.
- Підготовка довідок з місця роботи для надання за місцем вимоги.
- Складання посадових інструкцій; розробка організаційно-регламентних
документів;
- Пошук, підбір та участь в адаптації персоналу;
- Введення в 1С даних про співробітників
- Організація і проведення корпоративних заходів.
- Виконнаня доручень керівника.
- Ведення внутрішнього діловодства, прийом та розсилання кореспонден-
ції, документів, емейлів тощо; прийом вхідних дзвінків,
підтримка порядку в офісі компанії; облік документів.
- Зустріч та координація гостей і відвідувачів.
- Консультування працівників щодо їхніх організаційних чи адміністрати-
вних запитів.
- Співпраця з держорганами, складання та подання звітності відповідно до
чинного законодавства
Лютий 2012 – Ли- ТОВ "ПОКАЗ"
пень2016 Посада: Заступник директора
Досвід відкриття підприємства громадського харчування (оформлення до-
кументів, планування приміщень, оснащення технічним обладнанням, меблями,
участь в створенні дизайну залів, вибір цінової політики закладу, вибір поста-
чальників, підбір і навчання персоналу)
Обов'язки:
- Організація і контроль діяльності кафе.
- Оформлення ліцензій і відповідної документації на дозвіл торгівлі.
- Супровід перевірок контролюючими інстанціями.
- Робота з фінансовими документами.
- Підбір, навчання, організація і контроль роботи обслуговуючого пер-
соналу. Ведення кадрового діловодства.
Травень, 2006 – Ве- ДП “ЧАРЗ” (штат більш 250 людей)
ресень, 2007 Посада: Заступник директора з кадрів та загальних питань
Обов'язки:
- Ведення кадрового діловодства згідно чинного законодавства.
- Пошук, підбір та участь в адаптації персоналу.Співпраця з кадровими
агентствами, центром зайнятості, ЗМІ, навчальними закладами.
- Подання відповідної звітності.
- Складання посадових інструкцій.
- Складання організаційно-регламентних документів.
- Підготовка та передача кадрових документів до Держархіву МОУ.
- Організація навчання персоналу в навчальних центрах і на робочому
місці.
- Організація і проведення корпоративних заходів.
Вересень, 1999 – Військова частина А 3311(Автомобильний ремонтний завод)
Травень, 2006 Посада: Завідуюча гуртожитком
- Керівництво роботою обслуговуючого персоналу гуртожитку для забез-
печення збереження і утримання в справному стані будівлі,приміщень і
майна, відповідно до правил і норм експлуатації.
- Реєстрація та зняття з реєстрації громадян в паспортному столі РВВС.
- Співпраця з міськими комунальними підприємствами та службами.
- Ведення та надання встановленої звітності про результати господарсько-
фінансової діяльності гуртожитку.Складський облік.
- Проведення культурно-масової та виховної роботи, вирішення конфлікт-
них ситуацій.
Освіта. Додаткова освіта та сертифікати
Черкаський кооперативний економіко-правовий коледж
Вересень 2002 – Че- Диплом з відзнакою
рвень 2004 Факультет: Економіка і підприємництво. Фінанси.
Кваліфікація: молодший спеціаліст. Бухгалтер-фінансист.
Міжрегіональна Академія управління персоналом
Жовтень 2004- Ли-
Факультет: Фінанси
стопад2007
Кваліфікація: Спеціаліст. Економіст. Фінансовий менеджер.
Лютий-квітень «Бізнес-Конструктор» — міжнародна освітньо-консалтингова компанія.
2021 Освітня програма «HR-директор». Сертифікат.
Додаткова інформація
- Впевнений користувач ПК, MS Word, Excel,1С;
- Знання трудового законодавства України, ЗУ «Про державну службу»,
«Про очищення влади», «Про запобігання корупції», Постанов і норма-
Знання та вміння.
тивних актів України по веденню військового обліка і бронювання (від-
стеження змін в законодавстві);Правила і норми охорони праці, техніки
безпеки, виробничої санітарії і протипожежної безпеки.
Українська, російська - вільно;
Мови:
Англійська, болгарська – А2 (вивчаю далі).
Готова до складної, серйозної, відповідальної роботи. Бажаю бути затребу-
ваною і діяти виключно в інтересах компанії.
- відповідальність і виконання взятих на себе зобов'язань;
- аналітичний склад розуму;
- вміння та бажання швидко вчитися та розвиватися;
Особисті якості - організаторські здібності, вміння працювати в команді;
- вміння знаходити спільну мову з кожним; комунікабельність;
- стресостійкість;
- прагнення до професійного та особистого росту;
- наполегливість і завзятість у досягненні цілей;
- вміння вести роботу в декількох напрямках.
Другие резюме этого кандидата
Похожие кандидаты
-
Адміністратор, менеджер, помічник керівника, секретар
Одесса -
HR-менеджер
15000 грн, Одесса, Удаленно -
Офіс-менеджер, HR-рекрутер, психолог
Одесса -
Помічник керівника
Одесса, Киев , еще 4 города -
Асистент керівника
Одесса -
Помічник керівника
Одесса