Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 мая 2024 Файл

Лариса

Менеджер з персоналу, HR-manager, помічник керівника

Возраст:
48 лет
Город:
Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Зоренко Лариса Сергіївна

Дата народження: 22/11/1975 (48 років)
Адреса: м. Черкаси
Моб.: +38 (067) 783·66·33
Эл.адреса: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета

Отримання посади в успішній та стабільній компанії з можливістю реалізації своїх знань і досвіду.
Досвід роботи
Серпень 2018 – Підприємство з виробництва будівельних матеріалів та будівництва
По теперішній час Посада: Помічник директора, менеджер з персоналу.
Обов'язки:
- Ведення кадрового діловодства в повному обсязі, військового обліку та
бронювання.
- Оформлення, облік, зберігання та супровід трудових книжок.
- Складання графіка відпусток.
- Облік, контроль щорічних та додаткових відпусток співробітників
- Формування особових справ.
- Ведення штатного розкладу та внесення змін.
- Ведення табеля обліку робочого часу.
- Підготовка довідок з місця роботи для надання за місцем вимоги.
- Складання посадових інструкцій; розробка організаційно-регламентних
документів;
- Пошук, підбір та участь в адаптації персоналу;
- Введення в 1С даних про співробітників
- Організація і проведення корпоративних заходів.
- Виконнаня доручень керівника.
- Ведення внутрішнього діловодства, прийом та розсилання
кореспонденції, документів, емейлів тощо; прийом вхідних дзвінків,
контроль порядку в офісі компанії; облік документів.
- Зустріч та координація гостей і відвідувачів.
- Консультування працівників щодо їхніх організаційних чи
адміністративних запитів.
- Співпраця з держорганами, складання та подання звітності відповідно до
чинного законодавства
Лютий 2012 – ТОВ "ПОКАЗ"
Липень2016 Посада: Заступник директора
Досвід відкриття підприємства громадського харчування (оформлення
документів, планування приміщень, оснащення технічним обладнанням,
меблями, участь в створенні дизайну залів, вибір цінової політики закладу,
вибір постачальників, підбір і навчання персоналу)
Обов'язки:
- Організація і контроль діяльності кафе.
- Оформлення ліцензій і відповідної документації на дозвіл торгівлі.
- Супровід перевірок контролюючими інстанціями.
- Робота з фінансовими документами.
- Підбір, навчання, організація і контроль роботи обслуговуючого
персоналу. Ведення кадрового діловодства.
Травень, 2006 – ДП “ЧАРЗ” (штат більш 250 людей)
Вересень, 2007 Посада: Заступник директора з кадрів та загальних питань
Обов'язки:
- Ведення кадрового діловодства згідно чинного законодавства.
- Пошук, підбір та участь в адаптації персоналу.Співпраця з кадровими
агентствами, центром зайнятості, ЗМІ, навчальними закладами.
- Подання відповідної звітності.
- Складання посадових інструкцій.
- Складання організаційно-регламентних документів.
- Підготовка та передача кадрових документів до Держархіву МОУ.
- Організація навчання персоналу в навчальних центрах і на робочому
місці.
- Організація і проведення корпоративних заходів.
Вересень, 1999 – Військова частина А 3311(Автомобильний ремонтний завод)
Травень, 2006 Посада: Завідуюча гуртожитком
- Керівництво роботою обслуговуючого персоналу гуртожитку для
забезпечення збереження і утримання в справному стані
будівлі,приміщень і майна, відповідно до правил і норм експлуатації.
- Реєстрація та зняття з реєстрації громадян в паспортному столі РВВС.
- Співпраця з міськими комунальними підприємствами та службами.
- Ведення та надання встановленої звітності про результати господарсько-
фінансової діяльності гуртожитку.Складський облік.
- Проведення культурно-масової та виховної роботи, вирішення
конфліктних ситуацій.
Освіта. Додаткова освіта та сертифікати
Черкаський кооперативний економіко-правовий коледж
Вересень 2002 – Диплом з відзнакою
Червень 2004 Факультет: Економіка і підприємництво. Фінанси.
Кваліфікація: молодший спеціаліст. Бухгалтер-фінансист.
Міжрегіональна Академія управління персоналом
Жовтень 2004-
Факультет: Фінанси
Листопад2007
Кваліфікація: Спеціаліст. Економіст. Фінансовий менеджер.
Лютий-квітень «Бізнес-Конструктор» — міжнародна освітньо-консалтингова компанія.
2021 Освітня програма «HR-директор». Сертифікат.

Додаткова інформація
- Впевнений користувач ПК, MS Word, Excel,1С;
- Знання трудового законодавства України, Постанов і нормативних актів
Знання та вміння. України по веденню військового обліка і бронювання (відстеження змін
в законодавстві);Правила і норми охорони праці, техніки безпеки,
виробничої санітарії і протипожежної безпеки.
Українська, російська - вільно;
Мови:
Англійська, болгарська – А2 (вивчаю далі).
Готова до складної, серйозної, відповідальної роботи. Бажаю бути
затребуваною і діяти виключно в інтересах компанії.
- відповідальність і виконання взятих на себе зобов'язань;
- аналітичний склад розуму;
- вміння та бажання швидко вчитися та розвиватися;
Особисті якості - організаторські здібності, вміння працювати в команді;
- вміння знаходити спільну мову з кожним; комунікабельність;
- стресостійкість;
- прагнення до професійного та особистого росту;
- наполегливість і завзятість у досягненні цілей;
- вміння вести роботу в декількох напрямках.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: