Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 22 мая 2023 Файл

Ольга

Фінансист, економіст

Возраст:
43 года
Город проживания:
Вишневое (Киевская обл.)
Готов работать:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Гусакова Ольга Іванівна
02 травня 1981року народження
м .Вишневе Київської області

Мобільний телефон [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E- mail : [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта вища, Економіка та фінанси - НГУ, м. Дніпр. 2011р
Спеціаліст бухгалтерського обліку, ДГТ, м. Торецьк, 2005р
Провідний економіст ТВБВ № 10026/015 АТ «Ощадбанк»
з 01.08.2022 по 15.12.2022р
Завідувач ТВБВ №10026/0840 АТ «Ощадбанк» з 05.03.2018 по 31.07.2022р
Старший контролер касир ТВБВ №10026/0840 з 01.12.2016 по 04.03.2018р
Провідний інженер з інформативно-аналітичного забезпечення, організації управління та приватизації, ДП «Торецьквугілля» з 31.05.2006 по 25.01.2015р

Досвід роботи:
АТ «Ощадбанк» функціональні обов’язки:

-надання консультацій клієнтам щодо продуктів та програм, які надає банк;
-комплексний продаж банківських продуктів фізичним особам (кредити, платіжні картки, депозити, перекази, валюто-обмін тощо);
-відкриття та ведення рахунків фізичних осіб;
-відкриття та обслуговування карткових рахунків за дебетно-кредитною схемою.
-залучення депозитів фізичних осіб;
-відкриття кредитних ліній клієнтам;
-здійснення грошових переказів в національній та іноземних валютах;
-оформлення програм зі страхування;
-супроводження портфеля фізичних осіб;
-формування бази фізичних осіб та збільшення клієнтського портфелю.

ДП «Торецьквугілля» функціональні обов’язки:

-організація структури підприємства;
-розробка посадових інструкцій;
-розробка штатного розкладу та кошторис витрат;
-фінансово-інформативно-аналітична робота діяльності підприємства;

Вільне користування - Windows, Еxcel, MS Office, 1С, ММФО, СРМ.

Особисті якості:
Націленість на результат, ініціативність, уважність до деталей, організованість, вміння працювати з великими обсягами інформації, комунікабельність, англійська А1.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: