Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 17 мая 2023 Файл

Олександра

Асистент керівника

Город:
Ужгород

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме Савенок Олександри Олександрівни
Мета: зайняття вакантної посади «Асистент керівника проєкту» ГО «Проліска»

Дата народження: 04.10.1992

Адреса реєстрації: Луганська область, м. Попасна,
вул. Ціолковського, 21/7
Адреса фактичного проживання: Угорщина, м. Тісауйварош, вул. Седеркені, 15/2
Моб. тел: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (Viber/ WhatsApp)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Посилання на сторінку у Facebook: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта: Луганський національний університет ім. Т. Шевченка, Інститут економіки і бізнесу, спеціальність «Фінанси і кредит». Протягом 2010-2014 рр. здобула ступінь бакалавру, 2015-2016 рр. здобула ступінь магістру

Навчання
участь у навчальному візиті «Study visits in Gdynia» (Республіка Польща) 2019;
участь у міжнародній конференції «Innovate and improve work results. Trends and opportunities across all sectors» від організації «ISPI» (Республіка Північна Македонія) 2019;
курс (3 модулі) «Розвиток людського та інституційного потенціалу (HICD)» 2019;
курс (4 модулі) «Ефективний менеджмент молодіжних центрів» 2018;
курс (5 модулів в Україні, 1 модуль у ФР Німеччині (м. Берлін) «Програма підготовки менеджерів» від ГО «Відкритий простір» 2018;
курс (7 модулів) «Управління соціальними проектами та написання грантових заявок» від ГО «Центр гендерної культури» 2018

Досвід роботи
Жовтень 2020 – теперішній час – ключовий оператор в компанії виробництва електроніки Jabil в Угорщині, м. Тісауйварош;
вересень 2019 – березень 2020 – в. о. начальника відділу розвитку підприємництва і ринкових відносин управління економічного розвитку і торгівлі Попаснянської районної державної адміністрації Луганської області;
серпень 2015 - вересень 2019 - головний спеціаліст відділу розвитку підприємництва і ринкових відносин управління економічного розвитку і торгівлі Попаснянської районної державної адміністрації Луганської області.

Посадові обов’язки
Аналіз якості виготовленої продукції, занесення даних продукту до внутрішньої системи компанії, упаковка готової продукції, управління роботою окремої станції та сприяння ефективному виконанню поставлених задач, аналіз роботи виробництва, комунікація з допоміжними структурними підрозділами;
Розробка проектів регіональних та місцевих програм розвитку малого і середнього підприємництва, їх виконання та моніторинг;
написання проектних заявок для участі у грантових конкурсах;
здійснення аналізу стану інфраструктури споживчого ринку, ресторанною господарства та підприємств побутового обслуговування населення; реалізації державної політики в сфері регуляторної політики та цінової ситуації;
інші обов’язки згідно посадової інструкції

Досягнення
Приймала участь у:
створенні та організації роботи Громадської молодіжної ради
при Попаснянській міській раді., приймала участь у роботі ради як консультант;
написанні проектної заявки та реалізації проекту «Стилізований вуличний простір «Єднання сердець» на території м. Попасна, який було підтримано фондом «Східна Європа» та чеською неурядовою гуманітарною організацією «Людина в біді». Загальна сума проекту 100 тис грн.;
маю подяки від Попаснянської міської ради «За вагомий соціально-економічний внесок у розвиток громади» та від Попаснянської районної державної адміністрації. Здобула перемогу в обласному конкурсі «Молода людина Луганщини» за номінацією «Молодий громадський діяч - 2018».

Додаткова інформація
Впевнений користувач офісного пакету Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, уміння використовувати комп’ютерно-копіювальну техніку

Особисті якості: активна життєва позиція, постійне бажання вдосконалюватися, цілеспрямованість, комунікабельність,вміння працювати в команді та працювати на результат.

Похожие кандидаты

Помічник керівника
Ужгород

Офіс-менеджер
Ужгород

Офіс-менеджер
20000 грн, Ужгород, Удаленно

Помічник керівника
Ужгород

Офіс-менеджер
Ужгород

Офісний працівник
20000 грн, Ужгород

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: