Сайт поиска работы №1 в Украине
- Файл
Ольга
Логіст, диспетчер (ваучер)
- Город:
- Тернополь
Контактная информация
Соискатель указал телефон.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9639286/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
РЕЗЮМЕ
Особисті дані.
Опалюк Ольга Романівна
Адреса проживання: місто Тернопіль, вул. Карпенка, буд. 28, кв. 31;
номер телефону: +30974983369;
адреса електронної пошти: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»);
сімейний стан: неодружена.
Освіта. Вища.
З 2009 року навчалась на Юридичному факультеті Тернопільського національного економічного університету за напрямом підготовки Соціальна робота. Закінчила вищезазначений навчальний заклад у 2014 році отримавши кваліфікацію «Спеціаліст із соціальної роботи». В 2020 році отримала освітній ступінь „магістр” за спеціальністю „Публічне управління та адміністрування”.
Досвід роботи.
У листопаді 2013р. була прийнята на роботу в Тернопільську обласну комунальну клінічну психоневрологічну лікарню.
З липня 2010 року до жовтня 2013 р. працювала в Товаристві з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Теркурій».
З квітня 2016 року і по даний час працюю на посаді головного спеціаліста відділу організаційного забезпечення та управління персоналом департаменту охорони здоров’я Тернопільської обласної військової адміністрації. За період роботи на вказаній посаді нагороджена грамотами Тернопільської обласної державної адміністрації, Тернопільської обласної ради, управління охорони здоров’я облдержадміністрації та цінним подарунком-годинником Тернопільської обласної ради.
Додаткові відомості. Маю водійські права, володію комп’ютером.
Професійні навички та знання:
• Організація та ведення діловодства;
• Робота з Google таблицями, Microsoft Office: Word, Excel,
• Відправка та отримання поштової кореспонденції;
• Підготовка відомостей, звітів необхідних керівнику в роботі;
• Здійснення роботи щодо підготовки засідань і нарад;
• Оформлення протоколів засідань і нарад;
• Прийом відповідних документів на підпис керівнику;
• Реєстрація вхідної та вихідної документації в електронній системі документообігу „АСКОД”;
• Організація телефонних переговорів;
• Прийом та відправка телефонограм і факсограм;
• Організація прийому відвідувачів;
Особисті дані.
Опалюк Ольга Романівна
Адреса проживання: місто Тернопіль, вул. Карпенка, буд. 28, кв. 31;
номер телефону: +30974983369;
адреса електронної пошти: [
сімейний стан: неодружена.
Освіта. Вища.
З 2009 року навчалась на Юридичному факультеті Тернопільського національного економічного університету за напрямом підготовки Соціальна робота. Закінчила вищезазначений навчальний заклад у 2014 році отримавши кваліфікацію «Спеціаліст із соціальної роботи». В 2020 році отримала освітній ступінь „магістр” за спеціальністю „Публічне управління та адміністрування”.
Досвід роботи.
У листопаді 2013р. була прийнята на роботу в Тернопільську обласну комунальну клінічну психоневрологічну лікарню.
З липня 2010 року до жовтня 2013 р. працювала в Товаристві з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Теркурій».
З квітня 2016 року і по даний час працюю на посаді головного спеціаліста відділу організаційного забезпечення та управління персоналом департаменту охорони здоров’я Тернопільської обласної військової адміністрації. За період роботи на вказаній посаді нагороджена грамотами Тернопільської обласної державної адміністрації, Тернопільської обласної ради, управління охорони здоров’я облдержадміністрації та цінним подарунком-годинником Тернопільської обласної ради.
Додаткові відомості. Маю водійські права, володію комп’ютером.
Професійні навички та знання:
• Організація та ведення діловодства;
• Робота з Google таблицями, Microsoft Office: Word, Excel,
• Відправка та отримання поштової кореспонденції;
• Підготовка відомостей, звітів необхідних керівнику в роботі;
• Здійснення роботи щодо підготовки засідань і нарад;
• Оформлення протоколів засідань і нарад;
• Прийом відповідних документів на підпис керівнику;
• Реєстрація вхідної та вихідної документації в електронній системі документообігу „АСКОД”;
• Організація телефонних переговорів;
• Прийом та відправка телефонограм і факсограм;
• Організація прийому відвідувачів;
Похожие кандидаты
-
Логіст, диспетчер
Тернополь -
Диспетчер, логіст
40000 грн, Тернополь -
Логіст-диспетчер
20000 грн, Тернополь -
Логіст, менеджер з продажу логістичних послуг, диспетчер
Тернополь -
Диспетчер, логіст
Тернополь -
Диспетчер, логіст
19000 грн, Тернополь