Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 мая 2023 Файл

Анна

Керівник роздрібної мережі

Возраст:
49 лет
Город:
Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Дацько Анна
Керівник роздрібної мережі
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Summary
● Більше 10 років досвіду у сфері управління;
● 7 років досвіду управління агропромисловим підприємством;
● Більше 3 років роботи керівником в сфері продажів FMCG;
● Довгостроковий досвід співпраці з продуктовими торговими мережами України;
● Успішний досвід ведення переговорів, укладення контрактів, співпраці з дистриб'юторами;
● 15 років досвіду державного службовця ХРДА, з присвоєнням 6 рангу державного службовця.

Навички
● Навички пошуку та підбору персоналу, у проведенні співбесід;
● Навички організації роботи роздрібної мережі;
● Планування та організація роботи магазинів та колективу;
● Успішна робота з контролюючими та дозвільними організаціями, реєстрація підприємства;
● Знання в області логістики та фінансів (включаючи фінансове планування, аналіз, контроль та
бюджетування);
● Навички організації навчання персоналу;
● Уміння фінансового планування та бюджетування;
● Нарахування зарплат за роздрібним напрямком;
● Вміння аналізувати;
● Вміння працювати у режимі багатозадачності;
● Робота з програмами MS Office (Word, Excel), 1C;
● Вміння працювати у команді;
● Вміння публічних виступів;
● Маю водійське посвідчення категорії B.
Досвід роботи
Керівник відділу в мережі фірмових магазинів «Свіжина», ТМ
«Наша ряба»

Вересень 2019р. - Лютий 2023р.

Обов'язки

● забезпечення та контроль умов безперебійної роботи довірених відділів;
● управління продажами та логістикою на території Харкова;
● організація та контроль якості обслуговування клієнтів;
● забезпечення виконання планів продажу та дистрибуційних програм;
● контроль наявності товару, коректних залишків, ротація;
● контроль за викладкою товарів на вітрини згідно стандартів компанії;
● контроль за дотриманням персоналом довірених відділів вимог щодо збереження
товарно-матеріальних цінностей;
● контроль виконання контрагентами умов за договорами постачання;
● здійснення адміністративно - господарської діяльності філії, організація ефективної роботи всіх відділів
філії: торговий відділ, транспортний відділ, склад;
● виконання ключових показників щодо ефективності роботи складської та транспортної логістики,
роботи з договорами постачання;
● підбір, навчання, введення на посаду персоналу;
● створення та впровадження комплексу заходів, спрямованих на покращення мікроклімату в роботі
колективу філії, збільшення залученості співробітників, зменшення плинності кадрів, підвищення
лояльності співробітників до компанії;
● на регулярній основі надання звітності керівництву компанії: результати роботи філії за всіма
напрямками (виконання плану продажу, складська логістика, транспортна логістика, бюджет філії та
роздрібних магазинів компанії, персонал);
● відкриття та запуск з «нуля» мережі роздрібних магазинів компанії ( закупівлі обладнання, набір та
навчання персоналу, організація та контроль роботи відділів магазинів-продажу, перерахунок складу,
каси, перевірка торговельного обладнання та викладки товару, касової дисципліни);
● моніторинг конкурентоспроможності, визначення конкурентів та вивчення їх роботи;
● аналіз та планування продажів, аналітика ринку, розробка стратегії продажу;
● планування замовлень (за напрямками, товарними та асортиментними групами).
Адміністратор у ЦНАП Харківського району

Грудень 2015р. - Вересень 2019р.

Обов'язки

● Прийняття заяв від громадян і суб’єктів господарювання;
● Передача заяв на опрацювання відповідним органам влади, посадовим особам;
● Видача результатів споживачеві послуги;
● Ведення звітності та інші.

Директор ТОВ Люботинська птахофабрика

Червень 2008р. - Липень 2015р.

Обов'язки

● Аналіз діяльності підприємства, формування пропозицій для оптимізації роботи;
● Представлення інтересів підприємства на зустрічах та переговорах з постачальниками, партнерами та
клієнтами;
● Укладання, підготовка та супровід договорів на придбання, реалізацію, зберігання, переробку с/г
продукції, надання послуг, с/г та авто. техніки, насіння, добрив, гсм, зап.часті, витратних матеріалів;
● Організація, контроль, підбір проектних організацій для відведення землі;
● Організація, контроль проведення тех. та держ. оглядів, проміжного, капітального та відновлювального
ремонту с/г та авто. техніки;
● Постановка на облік та зняття обліку авто та с/г техніки, отримання дозволів на транспортування та
перегін негаборитної техніки, маршрутів для перевезення небезпечних вантажів у ДАІ та
Держтехнагляді;
● Розвиток та оптимізація каналів збуту продукції;
● Здійснення контролю руху грошових коштів;
● Планування та керівництво персоналом;
● Пошук та підбір робітників;
● Вивчення ринків збуту, аналіз цінової політики конкурентів;
● Проведення інвентаризації та забезпечення збереження ТМЦ;
● Вирішення питань з вирішальними та контролюючими органами-СЕС, пожнагляд, енергонагляд;
● Комунікація та підтримка ділових відносин із партнерами.
Начальник відділу економічного аналізу, фінансово-кредитного
забезпечення та соціально-трудових відносин
Грудень 2005р. - Червень 2008р.

Освіта
Національна академія внутрішніх справ
Правознавство
Київ, 2012

Харківський державний аграрний університет ім.В.В.Докучаєва
Облік і аудит
Харків, 1997

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: