Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 17 мая 2024 PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/9667685

Менеджер по роботі з клієнтами (контент)

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Город проживания:
Львов
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Customer Retention Supervisor

с 07.2021 по наст. время (2 года 11 месяцев)
IT

Skilled in implementing effective retention strategies, resolving customer concerns, and ensuring customer satisfaction. Adept at leading and mentoring teams to deliver exceptional service.

Customer Retention Team Leader

с 09.2018 по 03.2021 (2 года 6 месяцев)
Avanquest, Львів (IT)

Committed to optimizing customer satisfaction and loyalty. Adept at leveraging data-driven insights, innovative strategies, and effective communication to enhance customer experiences.

Data Validator

с 06.2017 по 09.2018 (1 год 3 месяца)
Scheduling Worldwide™ by 4Service™, Харків (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Ensuring overall quality and accuracy of visits completed by French MS (Exxon, Shell, Samsung and Huawei projects).
Acting as a liaison between the MS team and the Coordinator department.

Paypal Customer Solutions Agent

с 08.2016 по 08.2018 (2 года)
Upclick, Харків (IT)

Researching using the appropriate tools, limiting accounts as appropriate or lifting limits based on appeal, closing out of buyer complaints, tracking customer contacts and logging relevant case related information.
Retaining the customer by providing an excellent low-effort experience and being an active guide for the customer.
Interacting with customers, issue orders, and analysing accounts to resolve billing inquiries, negotiating payment options and providing customers with assistance in obtaining various company products and services.
Reviewing and disputing daily chargebacks, submitting responses to Paypal.
Completing other duties and on demand reporting and testing as needed to ensure team success.

Образование

ХНПУ

Викладач французької мови та літератури
Высшее, с 2005 по 2010 (5 лет)

Знания и навыки

Наполегливість Ведення CRM Продаж B2B Робота із запереченнями Робота з клієнтами Виявлення потреб клієнта Клієнтоорієнтованість

Знание языков

  • Английский — продвинутый
  • Французский — продвинутый
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Итальянский — начинающий

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: