Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 22 июня 2023 Файл

Наталiя

Помічник керівника, iнженер з охорони працi

Возраст:
51 год
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

ПІБ : Наталія Олександрівна Чістякова
Дата народження : 15 березня 1973 року
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта: Національна академія керівних кадрів культури та мистецтв м. Київ, факультет «Інститут сучастного мистецтва», спеціальність «Хореограф- постановник», фахівець.
Досвід роботи:
1. З 23.04.1994. по 17.11.1996. – адміністратор ресторану «Глорія»
Обов’язки:
• Управління персоналом (підбір и адаптація персоналу; мотивація співробітників).
• Робота с документацією, фінансові звіти, інвентаризація).
• Оптимізація, контроль робочего процесу.
• Розрахунок заработної плати і бонусів співробітників.
• Аналіз господарчої діяльності.
2. З 01.09.2002. по 20.04.2006. – тренер-педагог танцювальних центрів «Штаб- квартира» «Кармен»
Обов’язки:
• Здійснення набора дітей, підлітків, взрослих;
• Проведення навчально - тренировочної та виховательної роботи, використовуя різноманітні прийоми, методи та засоби навчання, сучасні освітні технології;
• Забезпечення та аналіз досягнень та підтверджень учнями рівнів фізичної підготовки; аналіз эфективності навчання;
• Забезпечення підвищення рівня фізичної, теоретичної, морально-вольової, технічної та спортивної підготовки учнів, зміцнення та охорона їх здоров’я; безпека навчально-тренувального процесу.
• Ведення систематичного обліку, аналізу, узагальнення результатів роботи;
• Участь у роботі педагогічних, методичних нарад, у проведенні культурно-масових заходів; в організації та проведенні консультативної та методичної допомоги батькам.
3. З 28.05.2007. по 15.08.2009 – локальний менеджер модельної агенції «АРТ-ПОДІУМ»
Обов’язки:
• Забезпечення безперебойної роботи агенції.
• Організація маркетингової активності агенції.
• Розробка просування агенції.
• Організація та проведення переговорів, укладання контрактів та подальше ведення.
• Організація та проведення рекламних компаній.
• Робота, співпраця із Luxury сегментом.
• Курування об’єктів сфери послуг.
• Інші фінансові питання, пов’язані з діяльністю агенції.

4. З 02.01.2016. по 27.06.2018. – мережа фітнес-клубів «Fitness Stadium» - хаускіпер (начальник адміністративно-господарської служби).
Обов’язки:
• Підбір, адаптація та навчання персоналу.
• Контроль виконання стандартів клубу.
• Вирішення адміністративно-господарських питань, документообіг.
• Нарахування заробітної плати, підписання актів виконаних робіт.
• Замовлення та ведення контролю витратних матеріалів.
• Аналіз планових показників, виявлення зон розвитку.
• Робота з контролюючими органами, що перевіряють.
• Інші фінансові питання, пов’язані з діяльністю підприємства.

5. З 19.11.2019. по 20.01.2020. – секретар ТОВ «НОВЕ ДІЛО» ( виробництво хлібо-булочної продукції).
Виконування обов’язків : офіс-менеджера, кур’єра, бух. з первинної док, юриста, менеджера,
кадровика, діловода.
Ведення:
Первинної бухгалтерії ( рахунки, видаткові, акти);
Підготовка юр.документації ( договори, протоколи, зміни);
Виконання особистих прохань та доручень керівника;
Відрядження ( накази, посвідчення, бронювання готелів, резервування та купівля квитків, пошук та
оренда автотранспорта, таксі);
Пошук та аналіз, розміщення інформації в Інтернеті;
Організація зустрічей, переговорів, корпоративів, виставок, зустріч делегацій;
Завідування всіма хоз.питаннями в компанії;
Спілкування в різних месенджерах, листування;
Робота з офісною технікою ( сканер, принтер, ксерокс, факс);
Забезпечення життедіяльності офісу ( замовлення канц.товарів, хоз.товарів, орг.техніка);
Створення зручного середовища;
Координація роботи персоналу офісу;

6. З 20.01.2020. по 20.05.2023.- інженер з охорони праці ТОВ «НОВЕ ДІЛО» ( виробництво хлібо-
- булочної продукції).
Обов’язки:
Організація та проведення навчання для працівників підприємства з питань охорони праці, пожежної безпеки;
Проведення первинних інструктажів та здійснення контролю за проведенням повторних інструктажів;
Вирішення різних виробничих питань, які знаходяться в зоні відповідальності;
Ведення документації ( розробка нормативних документів і актуалізація діючих згідно чинного законодавства);
Організація та проведення медоглядів працівників підприємства;
Участь у розслідуванні при наявності віробничих травм;
Оформлення документів та отримання ліцензій;
Складання листів, довідок та звітності;
Активна співпраця з працівниками з різних підрозділів;
Контроль за дотриманням працівниками вимог законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці;
Навчання та ведення документації цільового призначення у сфері цивільного захисту.

Знання мов: українська ділова, англійська розмовна.
MS Word MS Excel ABBYY FineReader Робота зі сканером, з принтером, з ксероксом, з факсом.
Особисті якості: цілеспрямованість, висока уважність до деталей, відповідальність, енергійність, проникливість, кмітливість, виконавчість, ініціативність, допитливість, спроможність знайти маленьку непомітну помилку у великому об’ємі даних, здатність швидко навчатись, аналітичний склад розуму, креативність, в курсі актуальних трендів ( меми, жарти, фільми, тощо), відчуття стилю, кольору та композиції, оперативне виконання поставлених завдань, прагнення до постійного вдосконалення своїх навичок, легко сприймаю фідбек, відкритість до зворотнього зв’язку, організаторські здібності.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: