Олександра
Офіс-менеджер
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9700087
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження: 20.04.2000
Місто: Київ
Моб. телефон: [
E-mail: [
Tg. @sanya_mlshnk
Ціль: набуття досвіду та практики.
Освіта:
2018 р. – 2022 р., Київський національний університет технологій та дизайну, факультет «Управління та бізнес-дизайну», спеціальність «Менеджмент», бакалавр (денна форма навчання).
2022 р. – по теперішній час, Київський національний університет технологій та дизайну, факультет «Управління та бізнес-дизайну», спеціальність «Менеджмент», магістратура (денна форма навчання).
Практика:
2020 – 2021 стажування в журналі Mover на посаді SMM (віддалена робота).
Моя перша робота на якій я здобула мої основні професійні навички.
В мої задачі входили:
- ведення соц. мереж, складання контент – плану, підготовка макетів розворотів в журнал.
- робота з контентом який публікується в журналі
- пошук моделей для інтервю
2021 –2022 стажування в компанії «MOYO», в маркетинговому відділі
В мої задачі входили:
- участь в проведенні інвентаризації фірми .
- фізичний перерахунок товару та внесення даних в програму 1С.
- займалась корегуванням статей які публікувались на сайті
- співпрацювала з блогерами для інтервʼю та огляду техніки
- контент монеджжер ( фільтрувала контент який публікувався на сайті )
2022 – перекладач в dating-агенстві "Maximus"
Працювала на посаді перекладача. В мої обовзки входили:
- спілкувалася з клієнтами сайту
- слідкувала за анкетами
- модерація контенту в чатах
- перевірака діалогів на порушення
2023 – флорист у мережі квіткових магазинів «Flora De Luxe»
В мої задачі входили:
входили:
- обслуговування клієнтів на місці та в інстаграм
- фізичний перерахунок товару в магазині
Професійні навички:
Уміння працювати з базовими програмами MS Office (Word, Excel, Power Point, Adobe sketch)
Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію;
Особисті якості:
Швидко навчаюсь
Комунікабельність
Уважність
Висока комунікативна навичка
Висока стресостійкість
Активність
Відповідальність брати на себе нові завдання
Робота на результат
Досвід роботи як віддалено так і в офісі
Похожие кандидаты
Архіваріус, діловод, промоутер, офіс-менеджер, адміністратор
Киев
Клієнт-менеджер, дизайнер одягу, помічник керівника
Киев, Удаленно
Помічник керівника
30000 грн, Киев, Львов
,
еще 3 города
Помічник керівника з власним авто, особистий водій, охоронець (3 р.), спеціаліст СБ
25000 грн, Киев, Черкассы
,
еще 8 городов
Секретар
15000 грн, Киев