Сайт поиска работы №1 в Украине
- Файл
Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/9708815/
Менеджер з персоналу, начальник відділу кадрів, HRD
- Рассматривает должности:
- Менеджер з персоналу, начальник відділу кадрів, HRD, HR-менеджер, Менеджер з персоналу
- Город:
- Киев
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Загруженный файл
Версия для быстрого
просмотра
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Валентина Манжара
Дата народження: 7 вересня 1983 (41)
Місто: Київ, лівий берег
Телефон: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
ДОСВІД РОБОТИ:
26.02.2024 по 14.03.2025 Cosmolot, Playsoft
Team Lead Personal Administration
- автоматизація регламентного і управлінського обліку (BAF);
- підтримка та адаптація нових працівників;
- внесення змін до регламентів (в частині кадрового обліку);
- People Force.
- ведення регламентного обліку:
• гіг-контракти (оформлення, внесення змін, припинення);
• посадові інструкції, положення, регламенти, комісій по соц. страху тощо;
• ведення штатних розписів і внесення змін до них;
• підготовка кадрових наказів, наказів з основної діяльності, трудові договори;
• контроль за веденням військового обліку;
• надання інформації для складання статистичної звітності;
• участь в вирішенні спірних питань.
- ведення управлінського обліку:
• оформлення, переведення, звільнення;
• проведення і контроль sick days, sick leave, vacation;
• внесення грейду посад;
• підготовка договорів NDA;
• участь в вирішенні спірних питань
01.10.2018 по 23.02.2024 ТОВ «Автосаміт на Столичному» (Корпорація УкрАвто)
Начальник відділу по роботі з персоналом
- автоматизація кадрового обліку;
- ведення кадрового обліку працівників Підприємства в програмному забезпеченні
«1С:Підприємство. Зарплата і управління персоналом»» в повному обсязі (прийняття,
переведення, звільнення працівників, оформлення основних та додаткових відпусток
та службових відряджень, ведення табелю обліку робочого часу, складання і
погодження ШР тощо);
- участь у формуванні організаційно-штатної структури та штатного розпису;
- пошук, підбір та адаптація персоналу;
- підготовка звітності для керівників підприємства (плинність персоналу, динаміка
звільнення та відновлення персоналу за напрямами діяльності тощо);
- контроль дотримання трудової дисципліни і правил внутрішнього трудового
розпорядку в підрозділах, оформлення документів по застосуванню заходів
дисциплінарного впливу;
- формування табелів обліку робочого часу та контроль дотримання графіків змінності,
підсумованого обліку робочого часу;
- підготовка нормативних документів: положень, актуалізація посадових та робочих
інструкцій, актуалізація правил внутрішнього трудового розпорядку, інструкції з
оформлення документів згідно ДСТУ 4163:2020 тощо);
- ведення електронного документообігу в межах своїх повноважень з питань
прийняття/повторного працевлаштування, переведення, звільнення працівників,
погодження кандидатів на вакантні посади за окремими посадами;
- контроль, в межах своєї компетенції, дотримання у структурних підрозділах
підприємства вимог чинного трудового законодавства, інших нормативних актів,
наказів і розпоряджень з персоналу;
- організація та контроль за якісним проведенням виробничої практики на Підприємстві;
- консультування керівників підрозділів та ТОП-менеджменту з кадрових питань та
участь в вирішенні спірних питань:
- контроль оформлення банківських карт;
- організація навчання персоналу;
- організація корпоративних заходів;
- ментор в спільноті HR Toyota;
- Sigma. M.E.Doc.
03.11.2014 по 28.09.2018 г.– ТОВ «Торговий дім «Коровай» (Lauffer Group)
виробництво та реалізації продуктів першої необхідності
Начальник відділу кадрів
- формування кадрового діловодства з «0» та відновлення втрачених кадрових
документів;
- кадрове адміністрування відповідно до трудового законодавства в повному обсязі
(прийом, звільнення, переведення, оформлення всіх видів відпусток, тимчасової
непрацездатності, ведення табеля обліку робочого часу, оформлення всіх видів
відпусток підготовка довідок про трудову діяльність, характеристик, графіків щорічних
відпусток);
- ведення штатного розпису та приведення назв посад працівників у відповідність до
класифікатора професій;
- оформлення особових справ співробітників та внесення в них змін;
- формування та контроль табелів обліку робочого часу, дотримання графіків зміності;
- контроль здійснення кадрового обліку в автоматизованій системі обліку 1С:8
підпорядкованих регіональних підприємств ;
- ведення встановленої звітно-облікової документациї, підготовка і своєчасне подання
встановленої статистичної звітності з кадрових питань;
- підготовка управлінських звітів та аналітики;
- підготовка нормативних документів: регламенти, положення, посадові та робочі
інструкції;
- консультування керівників підрозділів та ТОП-менеджменту з кадрових питань та
участь у вирішенні проблемних та складних питань в рамках трудового законодавства;
- моніторинг та контроль дотримання процесів законодавства про працю підприємства;
- заповнення, облік і зберігання трудових книжок;
- заповнення листків тимчасової непрацездатності працівників, розрахунок трудового
стажу;
- формування табелів обліку робочого часу та контроль за дотриманням графіків
змінності;
- організація і контроль здійснення кадрового обліку в автоматизованій системі обліку
1С:8;
- актуалізація посадових інструкцій;
- ведення встановленої звітно-облікової документації, підготовка і своєчасне подання
встановленої статистичної звітності з кадрових питань;
- контроль оформлення банківських карт;
- підготовка управлінських звітів та аналітики;
- 1 С «Кадри і Зарплата» 8.1, 8.2, 8.3 ,MS Office (Word, Excel), Оutlook, M.E.Doc
02.12.2013 - 04.08.2014 – АТ «СК «АХА Страхування» (чисельність 1200 чол.), ведення 16
регіональних дирекцій.
Фахівець відділу кадрів
- кадрове діловодство – повний цикл;
- складання та супровід договорів надання послуг;
- розробка проектів та затвердження посадових інструкцій для співробітників компанії;
- путівки соціального страхування (весь процес), новорічні подарунки (лист у Соцстрах,
замовлення, контроль);
- підготовка пакету документів на зарплатні картки банку;
- відповідальна за оформлення анкет та видачу співробітникам свідоцтв соціального
страхування;
- звіти на вимогу, довідки, відповіді на запити;
- складання необхідних керівництва HR звітів.
- консультування співробітників з кадрових питань;
- ІС-ПРО, MS Office (Word, Excel), Outlook 2010.
11.03.2013.- 31.10.2013 г. - АТ «Київгаз»" ( чисельність 2000 чол. с філіальною
структурою)
Інспектор відділу кадрів (ведення 4 Філій)
12.11.2008 г. – 10.03.2013 г. – ТОВ «Торгов і й д і м «Манташовь» (дистриб'юція
кондитерських виробів)
Менеджер з персоналу (єдиний)
Освіта: Гуманітарно-педагогічний коледж Київського
обласного інституту післядипломної освіти
педагогічних кадрів
Кваліфікація – соціальний педагог, психолог.
Додатково: комунікабельна, уважна до деталей, бажання розвиватись, уміння
аргументувати свою позицію, грамотна мова, вміння працювати з великими обсягами інформації.
Вмію працювати в команді. Моя робота та спеціальність точно приносять мені задоволення!
Дата народження: 7 вересня 1983 (41)
Місто: Київ, лівий берег
Телефон: [
Ел. пошта: [
ДОСВІД РОБОТИ:
26.02.2024 по 14.03.2025 Cosmolot, Playsoft
Team Lead Personal Administration
- автоматизація регламентного і управлінського обліку (BAF);
- підтримка та адаптація нових працівників;
- внесення змін до регламентів (в частині кадрового обліку);
- People Force.
- ведення регламентного обліку:
• гіг-контракти (оформлення, внесення змін, припинення);
• посадові інструкції, положення, регламенти, комісій по соц. страху тощо;
• ведення штатних розписів і внесення змін до них;
• підготовка кадрових наказів, наказів з основної діяльності, трудові договори;
• контроль за веденням військового обліку;
• надання інформації для складання статистичної звітності;
• участь в вирішенні спірних питань.
- ведення управлінського обліку:
• оформлення, переведення, звільнення;
• проведення і контроль sick days, sick leave, vacation;
• внесення грейду посад;
• підготовка договорів NDA;
• участь в вирішенні спірних питань
01.10.2018 по 23.02.2024 ТОВ «Автосаміт на Столичному» (Корпорація УкрАвто)
Начальник відділу по роботі з персоналом
- автоматизація кадрового обліку;
- ведення кадрового обліку працівників Підприємства в програмному забезпеченні
«1С:Підприємство. Зарплата і управління персоналом»» в повному обсязі (прийняття,
переведення, звільнення працівників, оформлення основних та додаткових відпусток
та службових відряджень, ведення табелю обліку робочого часу, складання і
погодження ШР тощо);
- участь у формуванні організаційно-штатної структури та штатного розпису;
- пошук, підбір та адаптація персоналу;
- підготовка звітності для керівників підприємства (плинність персоналу, динаміка
звільнення та відновлення персоналу за напрямами діяльності тощо);
- контроль дотримання трудової дисципліни і правил внутрішнього трудового
розпорядку в підрозділах, оформлення документів по застосуванню заходів
дисциплінарного впливу;
- формування табелів обліку робочого часу та контроль дотримання графіків змінності,
підсумованого обліку робочого часу;
- підготовка нормативних документів: положень, актуалізація посадових та робочих
інструкцій, актуалізація правил внутрішнього трудового розпорядку, інструкції з
оформлення документів згідно ДСТУ 4163:2020 тощо);
- ведення електронного документообігу в межах своїх повноважень з питань
прийняття/повторного працевлаштування, переведення, звільнення працівників,
погодження кандидатів на вакантні посади за окремими посадами;
- контроль, в межах своєї компетенції, дотримання у структурних підрозділах
підприємства вимог чинного трудового законодавства, інших нормативних актів,
наказів і розпоряджень з персоналу;
- організація та контроль за якісним проведенням виробничої практики на Підприємстві;
- консультування керівників підрозділів та ТОП-менеджменту з кадрових питань та
участь в вирішенні спірних питань:
- контроль оформлення банківських карт;
- організація навчання персоналу;
- організація корпоративних заходів;
- ментор в спільноті HR Toyota;
- Sigma. M.E.Doc.
03.11.2014 по 28.09.2018 г.– ТОВ «Торговий дім «Коровай» (Lauffer Group)
виробництво та реалізації продуктів першої необхідності
Начальник відділу кадрів
- формування кадрового діловодства з «0» та відновлення втрачених кадрових
документів;
- кадрове адміністрування відповідно до трудового законодавства в повному обсязі
(прийом, звільнення, переведення, оформлення всіх видів відпусток, тимчасової
непрацездатності, ведення табеля обліку робочого часу, оформлення всіх видів
відпусток підготовка довідок про трудову діяльність, характеристик, графіків щорічних
відпусток);
- ведення штатного розпису та приведення назв посад працівників у відповідність до
класифікатора професій;
- оформлення особових справ співробітників та внесення в них змін;
- формування та контроль табелів обліку робочого часу, дотримання графіків зміності;
- контроль здійснення кадрового обліку в автоматизованій системі обліку 1С:8
підпорядкованих регіональних підприємств ;
- ведення встановленої звітно-облікової документациї, підготовка і своєчасне подання
встановленої статистичної звітності з кадрових питань;
- підготовка управлінських звітів та аналітики;
- підготовка нормативних документів: регламенти, положення, посадові та робочі
інструкції;
- консультування керівників підрозділів та ТОП-менеджменту з кадрових питань та
участь у вирішенні проблемних та складних питань в рамках трудового законодавства;
- моніторинг та контроль дотримання процесів законодавства про працю підприємства;
- заповнення, облік і зберігання трудових книжок;
- заповнення листків тимчасової непрацездатності працівників, розрахунок трудового
стажу;
- формування табелів обліку робочого часу та контроль за дотриманням графіків
змінності;
- організація і контроль здійснення кадрового обліку в автоматизованій системі обліку
1С:8;
- актуалізація посадових інструкцій;
- ведення встановленої звітно-облікової документації, підготовка і своєчасне подання
встановленої статистичної звітності з кадрових питань;
- контроль оформлення банківських карт;
- підготовка управлінських звітів та аналітики;
- 1 С «Кадри і Зарплата» 8.1, 8.2, 8.3 ,MS Office (Word, Excel), Оutlook, M.E.Doc
02.12.2013 - 04.08.2014 – АТ «СК «АХА Страхування» (чисельність 1200 чол.), ведення 16
регіональних дирекцій.
Фахівець відділу кадрів
- кадрове діловодство – повний цикл;
- складання та супровід договорів надання послуг;
- розробка проектів та затвердження посадових інструкцій для співробітників компанії;
- путівки соціального страхування (весь процес), новорічні подарунки (лист у Соцстрах,
замовлення, контроль);
- підготовка пакету документів на зарплатні картки банку;
- відповідальна за оформлення анкет та видачу співробітникам свідоцтв соціального
страхування;
- звіти на вимогу, довідки, відповіді на запити;
- складання необхідних керівництва HR звітів.
- консультування співробітників з кадрових питань;
- ІС-ПРО, MS Office (Word, Excel), Outlook 2010.
11.03.2013.- 31.10.2013 г. - АТ «Київгаз»" ( чисельність 2000 чол. с філіальною
структурою)
Інспектор відділу кадрів (ведення 4 Філій)
12.11.2008 г. – 10.03.2013 г. – ТОВ «Торгов і й д і м «Манташовь» (дистриб'юція
кондитерських виробів)
Менеджер з персоналу (єдиний)
Освіта: Гуманітарно-педагогічний коледж Київського
обласного інституту післядипломної освіти
педагогічних кадрів
Кваліфікація – соціальний педагог, психолог.
Додатково: комунікабельна, уважна до деталей, бажання розвиватись, уміння
аргументувати свою позицію, грамотна мова, вміння працювати з великими обсягами інформації.
Вмію працювати в команді. Моя робота та спеціальність точно приносять мені задоволення!
Похожие кандидаты
-
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 грн, Киев, Харьков -
Керівник відділу кадрів
Киев, Винница , еще 7 городов -
Директор з логістики, керівник відділу, керуючий офісом, supply chain, logist
Киев -
HR-директор
Киев, Одесса -
HR-фахівець, менеджер з продажів
100000 грн, Киев, Винница, Одесса -
Директор департаменту персоналу
Киев, Харьков