Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 6 ноября 2023 Файл

Karina

Помічник керівника

Возраст:
36 лет
Город:
Житомир

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

Ліскова Каріна Олександрівна

Дата нарордження: 22 серпня 1987 року, вік: 35 років.
Сімейний статус: заміжня
Адреса: м.Житомир вул.Маликова 16,кв.45
Телефон: моб.[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:
2009-2010 р.р. навчання на факультеті міжнародної інформації Відкритого міжнародного інституту розвитку людини „Україна” м.Київ.
Кваліфікація: магістр з міжнародних відносин(аналітик,перекладач)
2008-2009 р.р. навчання на факультеті міжнародної інформації Житомирського економіко-гуманітарного інституту вищого навчального закладу «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна».
Кваліфікація: спеціаліст,інформаційний аналітик-міжнародник.
2004-2008 р.р. навчання на факультеті міжнародної інформації Житомирського економіко-гуманітарного інституту вищого навчального закладу «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна».
Кваліфікація: бакалавр з міжнародних відносин.

Досвід роботи:
Листопад 2020- квітень 2022р. - Помічник керівника ДП «Старокостянтинівський молочний завод» виробничий структурний підрозділ в м.Житомирі
Липень 2018р. по листопад 2020р. - декретна відпустка.
Серпень 2017р. – липень 2018р.
Інспектор відділу кадрів ТОВ «Телеконтакт Житомир» (оформлення прийому, переведення, звільнення, відпустки працівників відповідного до трудового законодавства, положень, інструкцій і наказів керівника підприємства; оформлення, зберігання і видання трудових книжок, вчасне занесення до них необхідних записів; формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю; ведення архіву особових справ; складання і виконання графіків відпусток, контролювання стану трудової дисципліни і дотримання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку; контроль додержання трудового законодавства у роботі з персоналом; забезпечення складання встановленої звітності з обліку особового складу та роботи з персоналом).
Березень 2016р. по вересень 2016р.
Менеджер з персоналу ДП «Старокостянтинівський молочний завод» виробничий структурний підрозділ в м.Житомирі (інформування та консультація керівників підрозділів з питань організації управління персоналом; оформлення прийому, переведення, звільнення, відпустки працівників відповідного до трудового законодавства, положень, інструкцій і наказів керівника підприємства; оформлення, зберігання і видання трудових книжок, вчасне занесення до них необхідних записів; формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю; ведення архіву особових справ; складання і виконання графіків відпусток, контролювання стану трудової дисципліни і дотримання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку; контроль додержання трудового законодавства у роботі з персоналом; забезпечення складання встановленої звітності з обліку особового складу та роботи з персоналом).
Січень 2013р. – жовтень 2015р.
Помічник керівника ДП «Старокостянтинівський молочний завод» виробничий структурний підрозділ в м.Житомирі (організаційно-технічне забезпечення адміністративно – розпорядчої діяльності керівника підприємства, прийом кореспонденції, ведення діловодства, операції із застосуванням комп’ютерної техніки, призначеної для збирання, реєстрації та оброблення і подання інформації, прийом документів, реєстрація та контроль виконання, підготовка проектів наказів, рішень та розпоряджень керівника підприємства, підготовка засідань і нарад, ведення і оформлення протоколів засідань і нарад, контроль за виконанням виданих наказів та розпоряджень, а також за додержанням термінів виконання вказівок та доручень керівника підприємства, що взяті на контроль, забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярськими приладами, створює умови , що сприяють його ефективній роботі, прийом телефонних дзвінки та координація їх направлення в межах підприємства).
Лютий 2011р – грудень 2012 р. - Помічник керівника ТОВ “Молочнік”
Жовтень 2008р.- червень 2010р. - Референт ЖЕГІ ВНЗ Університет „Україна”

Іноземні мови- Англійська – середній рівень, німецька – базовий рівень.
Навики работи з комп’ютером - Впевнений користувач: MS Office, Figma, Illustrator, Photoshop, навики роботи з Інтернет та електронною поштою, 1С:Зарплата Кадри.

Особисті якості
Аналітичне мислення, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася і самостійно приймати рішення, здатність швидко навчатися, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість і прагнення до професійного зростання.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: