Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Людмила

Руководитель

Возраст:
46 лет
Город:
Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Каризськая Людмила
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
([открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»))

ДОСВІТ РОБОТИ

ЧИМ МОЖУ БУТИ КОРИСНА:
Організація торгових процесів, формування команди

КУРАТОР АНЦ (аптеки)
Травень 2024-теперешный час
Основні обов'язки:
• Управління персоналом
• Контроль підбору персоналу
• Контроль касової дисципліни в аптеці
• Навчання та розвиток персоналу
• Введення звітності
• Контроль за проведенням інвентаризацій
• Контроль товарних залишків в аптеці
• Забезпечення безперебійної роботи аптеки
• Виконання контрактних зобов'язань (планограми)
• Контроль виконання акційних програм від партнерів
• Виконання плану товарообігу, лояльності, Лайк, Реімбурсації, продажу з РОБОТА, Лікомат, продажу ВТМ
• Оцінка технічного стану аптеки, своєчасне подання заявки на усунення недоліків
• Пошук перспективних місць для розвитку
аналіз допущених фармацевтом порушень та розробка заходів щодо їх усунення;
• Участь в інвентаризації ТМЦ, пов'язаних з роботою департаменту;

ЗАМІСНИК ДИРЕКТОРА ОН Клінік Харків Палац Спорту
Вересень 2023- Квітень 2024 ( стаж 8 місяців)
Основні обов'язки:
• Управління персоналом
• Контроль підбору персоналу
• Навчання та розвиток персоналу
• Введення звітності
• Контроль за проведенням інвентаризацій
• Контроль товарних залишків
• Забезпечення безперебійної роботи клініки
• Виконання контрактних зобов'язань із постачальниками та підрядниками
• Виконання плану з товарообігу та збільшення показників
• Оцінка технічного стану клініки, своєчасне подання заявки на усунення недоліків
• Пошук перспективних (процедур/методів лікування) для розвитку підприємства
• Аналіз допущених лікарями порушень та розробка заходів щодо їх усунення
• Участь в інвентаризації ТМЦ, пов'язаних з роботою клініки
• Контроль за наявності ремонту, своєчасної заміни обладнання в клініці

ДИРЕКТОР ОПЕРАЦІЙНОГО ДЕПАРТАМЕНТУ ТС АТТИКА

Серпень 2017 – Вересень 2023 (стаж 6 років)
Основні обов'язки:
• Формування та реалізація стратегії торговельної мережі
- участь у розробці стратегії ТМ з урахуванням перспективи розвитку;
- вдосконалення системи управління, розробка заходу, що забезпечують перспективний розвиток ТМ (побудова нових бізнес-процесів);
- формування оперативного бюджету відповідно до планових завдань та стратегічного плану ТМ.

• Участь у підвищення ефективності роботи операційної функції
-управління/участь у проектах щодо підвищення ефективності процесів операційного департаменту, таких як:
- підвищення товарообігу;
- контроль представленості товарів на полицях, ефективна викладка (контроль за своєчасною подачею планограм у торговельну мережу);
- контроль виконання правил роздрібної торгівлі та внутрішнього розпорядку на ТТ;
- мінімізація витрат;
- розробка ініціатив щодо збільшення оборотності товарів;
- розробка ініціатив щодо розвитку мережі та ін;
- скорочення витрат на ФОТ у ТО;

• Аналіз показників ефективності роботи торгових об'єктів
- аналіз ходу виконання планів (річних, квартальних, місячних, щоденних), у разі відхилень внесення відповідних коректив, - контролює виконання активностей від партнерів.
-перелік показників ефективності роботи ТТ: товарообіг, % ФОТ у товарообігу, динаміка зростання товарообігу, оборотність товару, середній чек.

• Аудит ефективності роботи ТТ
- проведення аудиту ефективності роботи ТТ, їх відповідність стандартам Компанії;
- запит додаткової звітності про дотримання стандартів Компанії у роботі магазинів;
- здійснення аналізу допущених продавцями торгових точок порушень та розробка заходів щодо їх усунення;
- прийняття участі в інвентаризації ТМЦ, пов'язаних з роботою департаменту;
-контроль за наявності ремонту, своєчасної заміни холодильного обладнання на торгових об'єктах.

• Контроль процесу відкриття нової ТТ
- торгове обладнання всередині точки, наявність профілю та плаката, світильників представників тютюнових компаній, розмінної монети, госп. інвентарю, планограм, документації та касового апарату, доставку товару, цінники, наявність персоналу та електрики, сигналізації.

• Укладання договорів
- купівлю та обслуговування кондиціонерів у торговельній мережі (технічне обслуговування, ремонт), приймає заявки, контролює їх виконання, планує оплати;
- дератизації та дезінсекції торгових точок, прийом заявок, контроль їх виконання, планує їхню оплату;
- мобільний зв'язок кураторів, планування оплат;
- виготовлення торгових кіосків, павільйонів, планування оплат.

• Курирування напряму ОПТ
- ціноутворення;
- робота з дебіторською заборгованістю;
- замовлення товару;
- контроль технічного обслуговування.

• Курирування проектів з ТЗ
- замовлення товару;
- контроль представленості товарів на полицях, ефективна викладка.

• Управління персоналом
- контроль та управління діяльністю функції навчання торгового персоналу, програм підвищення кваліфікації персоналу. Відстеження ефективності постановки кандидата на стажування у торговельну мережу;
- контроль доведення інформації кураторам про прийнятих співробітників на їх території;
-контроль доведення своєчасної інформації службі безпеки торгових точок щодо прийнятих на роботу співробітників;
- узгодження графіка розвезення заробітної плати на торгові точки зі службою безпеки та транспортним відділом;
- підбір кваліфікованого персоналу задля забезпечення виконання завдань, поставлених перед департаментом.

Кількість підлеглих: 20 осіб відділ кураторів (1500 продавців)

Проекти:
• «На зв'язку» компанії ФМУ 2018 рік
• ПЗ Open Stor 2019 рік
• Переформат точок р. Київ (філія) 2019 рік
• Запуск філії Суми 2019 рік (32 крапки)
• Стандарти обслуговування в ТС 2021 рік

НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ ПРОДАЖ ТС АТТИКА

Листопад 2010 – серпень 2017. (стаж 6 років)
Основні обов'язки:
• Управління персоналом
• Контроль підбору персоналу
• Контроль касової дисципліни на торгових точках
• Навчання та розвиток персоналу
• Введення звітності
• Контроль за проведенням інвентаризацій
• Контроль товарних залишків на точках
• Забезпечення безперебійної роботи торгових точок
Виконання контрактних зобов'язань (планограми)
• Контроль виконання акційних програм від партнерів
• Виконання плану товарообігу
• Оцінка технічного стану торгового об'єкта, своєчасне подання заявки на усунення недоліків
• Пошук перспективних місць для розвитку підприємства
• аудит ефективності роботи ТТ, їхня відповідність стандартам Компанії;
аналіз допущених продавцями торгових точок порушень та розробка заходів щодо їх усунення;
• участь в інвентаризації ТМЦ, пов'язаних з роботою департаменту;
• контроль за наявності ремонту, своєчасної заміни холодильного обладнання на торгових об'єктах.
• підвищення товарообігу;
Кількість підлеглих: 9 осіб. (До 600 продавців)

МЕНЕДЖЕР РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ ТС АТТИКА
Березень 2010 – листопад 2010. (9 місяців)

Основні обов'язки:
• Управління персоналом
• Підбір персоналу
• Контроль касової дисципліни на торгових точках
• Навчання та розвиток персоналу
• Ведення стандартної звітності
• Проведення інвентаризацій
• Контроль товарних залишків на точках
• Забезпечення безперебійної роботи торгових точок
Виконання контрактних зобов'язань (планограми)
• Контроль виконання акційних програм від партнерів
• Виконання плану товарообігу
• Веде графік виходу на роботу
• Оцінка технічного стану торгового об'єкта, своєчасне подання заявки на усунення недоліків
• Пошук перспективних місць для розвитку підприємства
Кількість підлеглих: 120 осіб (40 торгових точок).

АСИСТЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО МЕНЕДЖЕРА ЗАТ «КОНТІ»
Північно-Східного регіону (Харків, Дніпро, Суми, Полтава)
Лютий 2006 – серпень 2008. (2,5 роки)

Основні обов'язки:
• Управління персоналом
• Контроль за нарахування заробітної плати
• Розподіл та контроль планових показників дистриб'юторів, торгових команд
• Ведення стандартної звітності підприємства
• Проведення інвентаризації торговельного обладнання регіону
Контроль товарних залишків у дистриб'юторів
• Забезпечення безперебійної роботи офісу
• Контроль за виконанням акційних програм
Кількість підлеглих: 4 АС ТМ

ЗАМ ДИРЕКТОРА ОПТ-УНІВЕРСАЛ
(Торгівля опт для магазинів Споживчої кооперації)
Січень 2003 – травень 2004. (1 рік)

Основні обов'язки:
• Управління персоналом
• Контроль підбору персоналу
• Контроль касової дисципліни,
• Навчання та розвиток персоналу
• Введення звітності
• Контроль за нарахування заробітної плати
• Контроль планових показників
• Пошук Постачальників (прод, непрод продукції)
Проведення інвентаризацій
• Контроль товарних залишків на складі
• Забезпечення безперебійної роботи офісу
Кількість підлеглих: 15 осіб

ТОВАРОЗНАВЕЦЬ СУП «ОПТОР»
(Торгівля опт для магазинів Споживчої кооперації)
Червень 1999 - Січень 2003. (3,5 роки)

Основні обов'язки:
• Пошук Постачальників (прод, непрод продукції)
• Укладання договорів Постачання
• Проведення інвентаризацій
• Контроль товарних залишків на складі
Кількість підлеглих: ні

ОСВІТА
Харківський державний університет харчування та торгівлі. Товарознавець комерсант.

ДОП. ОСВІТА

Тренінги:
• "Переговори".
• «Керування цілями».
• «Основи планування»
• «Лідерство»

ОСОБИСТІ ДАННІ
дата народження – 10.08.1979р., діти – дочка 2014 року народження.

ДОП.
ІНФОРМАЦІЯ
володіння ПК (просунутий користувач)
• посвідчення водія категорії В
• автомобіль Тойота 2017 року випуску
• місце народження Харків

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ

• Відповідальність
• Цілеспрямованість
• Стресостійкість
• Самоорганізація
• Виконавчість
• Комунікабельність

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты