Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 апреля 2024 PRO

Юлія

Оператор 1С, помічник бухгалтера, офіс-менеджер

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
38 лет
Город:
Житомир

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Оператор 1С, офіс-адміністратор

с 01.2020 по 06.2023 (3 года 5 месяцев)
ТОВ "Рестім", Житомир (Роздрібна торгівля)

Робота з торговими представниками.
Прийом заявок та їх обробка в базі 1С.
Виписка видаткових накладних, рахунків, акти звірок.
Оформлення документів на маршрут.
Контроль дебіторської заборгованості.
Звірка з контрагентами.
Ведення документообігу (контроль наявності оригіналів документів, сортування документації).
Робота з клієнтами по телефону.
Ведення бази даних клієнтів.
Рознесення банківських виписок.
Взаємозв'язок зі складом, контроль наявності товарів.
Виконання доручень керівника.

Офіс-менеджер по роботі з клієнтами

с 05.2017 по 11.2019 (2 года 6 месяцев)
Інтернет-магазин, Житомир (Роздрібна торгівля)

Прийом замовлень в інтернет-магазині, прийом вхідних дзвінків, вихідні дзвінки для підтвердження замовлення та даних на відправлення, обробка замовлень у базі. Робота з оголошеннями. Підготовка товарів до відправки. Відстеження про своєчасну доставку товарів.

Оператор 1С, офіс-менеджер, помічник бухгалтера.

с 09.2015 по 04.2017 (1 год 7 месяцев)
ПП Будпостач Житомир, Житомир (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Робота в базі 1С - (первинна документація, рахунки, накладні, переміщення товару між складами, контроль складських залишків)
Робота з торговими
Робота з клієнтами в офісі і в телефонному режимі
Розсилка прайс листів ел.поштою
Робота з клієнтською базою
Прийом заявок, обробка в базі 1С
Підготовка документації на маршрут
Контроль дебіторської заборгованості
Взаєморозрахунки з клієнтами
Підготовка маршрутних листів
Вирішення питань, пов'язаних з доставкою продукції
Оформлення повернень від клієнтів, проведення звірок
Документообіг
Ведення внутрішньої звітності.

Бухгалтер первинної документації, помічник директора

с 12.2011 по 09.2013 (1 год 9 месяцев)
ТОВ "Делія ІНК", Житомир (Нерухомість)

Робота з первинними документами, первинний та наступний контроль за їх відображенням у бухгалтерському та податковому обліку та звітності. Організація та ведення податкового обліку відповідно до податкового законодавства України. Облік основних засобів, нематеріальних активів (фінансовий та податковий). Контроль правильності відображення обліку банківських операцій. Перерахування податків, обов'язкових платежів.
Пошук клієнтів та ведення переговорів. Складання та укладання договорів, актів. Контролює приміщення, здані в оренду.

Помічник бухгалтера. Кошторисник

с 08.2004 по 01.2011 (6 лет 5 месяцев)
ТОВ "Рем Буд Експрес", Житомир (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Помічник бухгалтера.
Робота з первинними документами, первинний та наступний контроль за їх відображенням у бухгалтерському та податковому обліку та звітності. Організація та ведення внутрішньогосподарського та податкового обліку.
Облік основних засобів, нематеріальних активів (фінансовий та податковий). Контроль правильності відображення обліку банківських операцій. Перерахування податків, обов'язкових платежів.
Рознесення банківських виписок.

Кошторисник.
Складання кошторисної документації на ремонтно-будівельні роботи у програмному комплексі АВК. Упорядкування актів виконаних робіт (форма КБ-2), з наданням форми КБ-3. Підготовка договорів. Робота з проектною документацією, розрахунок матеріалів та обсягів робіт. Робота з бюджетними організаціями та приватними замовниками.

Секретар-референт

с 03.2001 по 02.2004 (2 года 11 месяцев)
ДП "Енергоальянс-Житомир", Житомир (Послуги для населення та бізнесу)

Секретар – референт

Робота з поточною документацією, оргтехнікою, виконання доручень керівника, складання ділових документів, оформлення документації, що йде на підпис керівнику, прийом дзвінків, факсів та електронної пошти, складання наказів, протоколів, отримання та відправлення документації по регіонах.

Образование

Вищий професійний ліцей 17

Бухгалтер-оператор ПК, Житомир
Среднее специальное, с 1999 по 2001 (2 года)

Знания и навыки

Користувач 1С 1С:Бухгалтерія 1С:Торгівля і склад MS Word MS Excel Здатність до навчання

Дополнительная информация

• Комп. програми: - Microsoft Office (Word, Excel); - Програма 1С, Бухгалтерія, Підприємство; - Програма «Банк-Клієнт»
•Контактування, комунікаційні здібності, вміння працювати в команді, відповідальність, увага до деталей, послідовність дій, хороша пам'ять, цілеспрямованість, стресостійкість.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: