Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 27 июня 2023 Файл

Кристина

Реєстратор бази даних

Город:
Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Анісімова Кристина Вікторівна
Бажана вакансія: Реєстратор Бази Даних
Зайнятість: Повна зайнятість.
Вік: 36 років
Місто проживання: Харків (ВПО)
Контактна інформація
Телефон мобільний: лайф [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») / водафон [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Додаткова інформація
Дата та місце народження: 8 листопада 1986 року,м Харків
Адреса: м. Харків вул. Гвардійців-Широнінів,111 кв 22
Сімейний стан: розлучена, маю дитину 8 років
Освіта
2004 – 2009 рр. закінчила Харківську державну академію культури і отримала повну вищу освіту за спеціальність «Документознавство та інформаційна діяльність» та здобула кваліфікацію – документознавець-менеджер інформаційних систем.
2009-2011рр. закінчила Харківський регіональний інститут державного управління Національно академії державного управління при Президентові України і отримала повну вищу освіту за спеціальністью «Державне управління» та здобула кваліфікацію-магістра державного управління.
Досвід роботи:
2011- по теперішній час
Харківська міська рада (11 ранг,6 категорія)
2011-2012Провідний спеціаліст відділу з питань звернень юридичних осіб Департаменту діловодства
2012-по теперішній часГоловний спеціаліст відділу з питань звернень громадян Департаменту діловодства

Основна діяльність: ведення ділової документації (діловодство)
- здійснювала первинну обробку звернень громадян
-надавала безпосередньо громадянам консультативну допомогу
-проводила реєстрацію в автоматизованій системі документообігу
-передавала звернення громадян на розгляд керівництву та на виконання згідно з наданими дорученнями керівництва
-здійснювала контроль за розглядом звернень громадян
-взаємодіяла зі структурними підрозділами міської ради та Адміністраціями районів з питань термінового виконання доручень керівництва та надавала методичну допомогу щодо розгляду звернень
- формувала виконані документи у справи.

Володію українською та російською мовами, німецька мова з словником.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: