- Файл
Юлія
Начальник відділу
- Возраст:
- 29 лет
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Киев, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9784908/
Загруженный файл
Файл содержит еще 2 страницы.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата нарождення:30.10.1995
Контактні телефони: [
Електронна пошта: [
Сімейний стан: заміжня, маю доньку.
Мета: Постійний розвиток особистості, кар’єрний ріст, динамічна та цікава робота
Освіта:
Роки навчання: 2013 – 2017 БАКАЛАВР;
Навчальний заклад: Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана;
Спеціальність: ступінь бакалавра «Економіка та підприємництво»
Кваліфікація: «Підприємницька діяльність»
Освіта:
Роки навчання: 2017 – 2019 МАГІСТР;
Навчальний заклад: Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана;
Спеціальність: «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»
Кваліфікація: «Підприємницька діяльність»
Досвід роботи:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Вікс», Київ.
Посада:Бухгалтер з первинної документації
Період роботи: жовтень 2016 – вересень 2017
Посадові обов’язки:
• Ведення первинної документації: рахунки, прибуткові накладні, акти виконаних робіт, виписування довіреностей;
• Звіряння взаєморозрахунків з контрагентами;
• Облік та контроль матеріальної бази підприємства;
• Введення в експлуатацію, облік та списання ОЗ, МНА та МНШП;
• Нарахування амортизації;
• Облік автотранспорту, облік запчастин;
• Складання та подання звітів ( статистика).
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «104.ЮА», Вишневе
Посада: Фахівець з обслуговування клієнтів
Період роботи: лютий 2021- жовтень 2022
Посадові обов`язки:
• Приймання заяв, звернень, листів від клієнтів, що звернулись до регіонального управління за отриманням послуг або виконання робіт;
• Здійснення збору та перевірки повного пакету документів замовників для надання консультацій по проведенню операцій передбачених внутрішніми процесами та нормативними документами Компаній, яким надаються послуги.
• Надання консультацій з усіх послуг та координація дій клієнтів: повне супроводження клієнтів від моменту звернення до кінцевого надання послуги.
• Підготовка та підписання договорів надання послуг Компаній, яким надаються послуги. Забезпечення своєчасної підготовки суміжних документів та договорів: актів, рахунків та інших документів згідно наданих послуг на оплату.
• Ведення діловодства щодо документів, які утворюються в діяльності регіонального управління. Відбір, підготовка і передача на зберігання документів, що утворюються у діяльності регіонального управління. Ведення бази даних у програмних комплексах.
• Повідомлення начальника відділення про будь-які факти реалізації ризику у Товаристві. Вжити всіх можливих дій для мінімізації або уникнення ризиків.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «104.ЮА», Київ
Посада: Аналітик
Період роботи: жовтень 2022- травень 2022
Посадові обов`язки:
• Збір та аналіз термінів виконання та надання послуг.
• Доведення звітів щодо прострочених термінів якості керівництву Компаній, яким надаються послуги згідно додатку до договору послуг, причин їх виникнення та варіанти недопущення.
• Контроль за датами передачі документів між відділами/службами Компаній, яким надаються послуги згідно договору.
• Контроль за своєчасною підготовкою відповідних документів до договорів: актів, рахунків та інше згідно наданих послуг на оплату. Своєчасне виконання усіх платних та безкоштовних послуг.
• Контроль за строками відповідей на звернення, видачу погодженої проектної та архівної документації.
• Виконання інших вказівок та розпоряджень начальника регіонального управління.
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ОПЕРЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ «КИЇВОБЛГАЗ», Київ
Посада: Аналітик
Період роботи: червень 2022 – серпень 2023
Посадові обов`язки:
• Контроль чіткого дотримання термінів щодо виконання послуг та сервісів для клієнтів з урахуванням вимог чинного законодавства.
• Збір та аналіз термінів виконання та надання послуг.
• Контроль за термінами та якістю надання послуг, які надаються АТ «Київоблгаз».
• Доведення звітів щодо прострочених термінів якості керівництву АТ «Київоблгаз», яким надаються послуги згідно додатку до договору послуг, причин їх виникнення та варіанти недопущення.
• Заключення та супровід договорів, закриття актів.
• Оформлення службових записок.
• Розрахунок бонусування працівників за продаж газового обладнання.
• Розрахунок КРІ працівників за результатами роботи кожного місяця.
• Підготовка звітів для НКРЕКП щодо дотримання мінімальних стандартів якості надання послуг.
• Повідомлення свого безпосереднього керівника, а також передавання відповідної інформації у порядку, визначеному внутрішніми нормативними та організаційно-розпорядчими документами щодо виникнення ризиків та/або про будь-які відомі факти виявлених порушень. Вживати всіх необхідних дій, в тому числі надання відповідних пропозицій керівництву для мінімізації або уникнення ризиків.
• Ініціювання нововведень щодо покращення надання послуг та сервісів, зменшення термінів виконання.
• Формування звітності даних різних структур, підрозділів АТ «Київоблгаз».
КИЇВСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ», Київ
Посада: Аналітик
Період роботи: вересень 2023 – січень 2024
Посадові обов`язки:
• Збір та аналіз термінів виконання та надання послуг.
• Контроль за термінами та якістю надання послуг, які надаються Оператором ГРМ.
• Заключення та супровід договорів, закриття актів.
• Оформлення службових записок, внутрішньої документації.
• Розрахунок показників КРІ працівників за результатами роботи кожного місяця.
• Введення нових програмних продуктів у роботу підрозділу.
• Відповіді на запити (КОДА, НКРЕКП).
• Підготовка звітів для НКРЕКП щодо дотримання мінімальних стандартів якості надання послуг.
• Повідомлення свого безпосереднього керівника, а також передавання відповідної інформації у порядку, визначеному внутрішніми нормативними та організаційно-розпорядчими документами щодо виникнення ризиків та/або про будь-які відомі факти виявлених порушень. Вживати всіх необхідних дій, в тому числі надання відповідних пропозицій керівництву для мінімізації або уникнення ризиків.
• Ініціювання нововведень щодо покращення надання послуг та сервісів, зменшення термінів виконання.
• Формування звітності даних різних структур, підрозділів АТ «Київоблгаз».
КИЇВСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ», Київ
Посада: Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами
Період роботи: лютий 2024 – вересень 2024
Посадові обов`язки:
• Забезпечення безперебійного функціонування підрозділу.
• Введення нових програмних продуктів.
• Контроль діяльності контакт-центру.
• Підготовка, консолідація та подання звітності керівництву.
• Контроль за термінами та якістю надання послуг, які надаються Оператором ГРМ.
• Заключення та супровід договорів, закриття актів.
• Оформлення службових записок, внутрішньої документації.
• Розрахунок показників КРІ працівників за результатами роботи кожного місяця.
• Введення нових програмних продуктів у роботу підрозділу.
• Відповіді на запити (КОДА, НКРЕКП).
• Підготовка звітів для НКРЕКП щодо дотримання мінімальних стандартів якості надання послуг.
• Повідомлення свого безпосереднього керівника, а також передавання відповідної інформації у порядку, визначеному внутрішніми нормативними та організаційно-розпорядчими документами щодо виникнення ризиків та/або про будь-які відомі факти виявлених порушень. Вживати всіх необхідних дій, в тому числі надання відповідних пропозицій керівництву для мінімізації або уникнення ризиків.
• Ініціювання нововведень щодо покращення надання послуг та сервісів, зменшення термінів виконання.
• Формування звітності даних різних структур, підрозділів Київської філії ТОВ «Газорозподільні мережі України»
КИЇВСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ», Київ
Посада: В.о. начальника центру обслуговування клієнтів
Період роботи: вересень 2024 – по цей час
Посадові обов`язки:
• Організовувати, планувати та контролювати роботу центру обслуговування Філії.
• Розробляти та затверджувати робочий графік центру обслуговування клієнтів.
• Контролювати діяльність працівників центру обслуговування.
• Організовувати навчання для працівників центру обслуговування.
• Повідомляти начальника комерційного департаменту Філії, а також передавати відповідну інформацію у порядку, визначеному внутрішніми нормативними та організаційно-розпорядчими документами Філії щодо виникнення ризиків та/або про будь-які відомі факти виявлених порушень.
• Вживати всіх необхідних дій, в тому числі надання відповідних пропозицій керівництву для мінімізації або уникнення ризиків для Філії, що можуть виникати як при виконанні власних функцій, так і при виконанні іншими працівниками центру обслуговування Філії.
• Проводити виробничі наради, конференції задля вирішення та обговорення проблемних питань центру обслуговування клієнтів.
• Підтримувати комунікацію та співпрацю з підрозділами Філії.
Особисті якості
• Здатність до навчання, наполегливість, обов’язковість та ретельність, пунктуальність і комунікабельність, відповідальність.
Навики роботи з програмними комплексами
Впевнений користувач Exel, Word, 1СБухгалтерія, 1СДокументообіг, ServiceDesk, CRM.
Похожие кандидаты
-
Майстер виробничої дільниці
Киев -
Керівник комерційного відділу, менеджер з продажу
40000 грн, Киев -
Керівник відділу аналітики
Киев -
Аналитик упр. учета, финансист, экономист, руководитель
Днепр, Удаленно -
Регіональний керуючий
85000 грн, Киев -
Керівник підрозділу
Киев, Днепр , еще 3 города