Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Юрій

Оператор чата (support)

Рассматривает должности:
Оператор чата (support), Менеджер онлайн-підтримки, Спеціаліст чата, Оператор листування, Customer support manager (чат), Фахівець клієнтської підтримки (чат), Customer support representative, Оператор інформаційної підтримки
Вид занятости:
полная
Возраст:
30 лет
Город проживания:
Львов
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Помічник проєктного менеджера (підтримка навичок)

с 08.2024 по наст. время (11 месяцев)
Некомерційний проєкт, Дистанційно (IT)

Забезпечення комунікації в команді:
я зменшив час виконання завдань команди на 40%, завершуючи проєкти на 2 дні раніше, завдяки чіткому виставленню пріоритетів. Координував з клієнтами через чати, сприяючи зменшенню конфліктів і підвищенню їхньої лояльності на 10% завдяки інформуванню.

HTML-верстальник

с 08.2022 по 07.2024 (1 год 11 месяцев)
It Solutions, Дистанційно (IT)

Верстка одно- та багатосторінкових сайтів (використання HTML5/CSS3, Figma):
Я оптимізував продуктивність 25 сайтів, підвищивши її на 15% і зменшивши час завантаження на 20%. Також забезпечив адаптивність та доступність, покращуючи досвід користувачів (UX) на 15% завдяки командній роботі.

Помічник менеджера (підтримка клієнтів)

с 08.2020 по 08.2022 (2 года)
БаДМ, ТОВ, Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Я обробляв понад 90 щоденних запитів через чат (Viber, Telegram, WhatsApp)/email, включаючи моніторинг платежів. Завдяки швидкому опрацюванню скоротив час обробки на 20% і збільшив задоволеність клієнтів на 10%.
Завдяки передачі складних кейсів в інші відділи забезпечив їх вирішення в термін. Це скоротило час обробки на 20% і підвищило задоволеність на 10%.

Образование

Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

Менеджмент, менеджер готельного, курортного, туристичного сервісу, Дрогобич
Высшее, с 2012 по 2017 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

School Go It

10 місяців

Знания и навыки

  • Customer support
  • Technical support
  • Ведення CRM
  • Ввічливість
  • Комунікабельність
  • Уважність
  • Здатність до навчання
  • Trello
  • Slack
  • HTML
  • CSS
  • MS Word
  • MS Excel

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Шукаю роботу в customer support як Chat Support Specialist або Customer Support Representative, щоб допомагати клієнтам вирішувати запити через чати та надавати якісний сервіс. Маю досвід роботи з платежами та бажаю розвивати навички, сприяючи командним результатам.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: