Ольга
Начальник відділу кадрів
- Возраст:
- 42 года
- Город:
- Хмельницкий
Контактная информация
Соискатель указал телефон.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9803964
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Повна зайнятість
Юрист
Малініна Ольга Сергіївна
41 рік
Заміжня.
Контактна інформація:
Адреса: смт.Летичів Хмельницька область
Наявне житло в м.Хмельницький
Тел.: [
ел. пошта: [
Заробітна плата - за домовленістю.
Освіта:
Навчальний заклад: Київський національний авіаційний університет
Кваліфікація: Спеціаліст-юрист
Спеціальність: Правознавство
Досвід роботи в юридичній сфері
з 09.2001 по 12.2011 державний виконавець, заступник начальника відділу ДВС Летичівського РУЮ, головний спеціаліст обласного відділу ДВС Вінницької та Хмельницької області.
з 12.2011 по 02.2016 завідувач сектору державної реєстрації прав на нерухоме майно реєстраційної служби Летичівського РУЮ.
з 02.2016 по 02.2021 завідувач сектору з питань державної реєстрації Летичівської селищної ради – державний реєстратор прав на нерухоме майно.
З 02.2021 по 10.01.2022 начальник відділу «Центр надання адміністративних послуг» Летичівської селищної ради.
З 10.01.2022 по даний час начальник відділу з питань державної реєстрації Летичівської селищної ради, державний реєстратор речових прав на нерухоме майно.
Професійні навики:
-Впевнений користувач ПК, електронними спеціалізованими-правовими системами, ресурсами Internet, електронною поштою.
-Вільна орієнтація в законодавстві України.
-Навички коректного ведення перемовин.
-Вміння обґрунтовано формувати власну точку зору з посиланням на відповідні докази.
-Своєчасність виконання доручень керівництва.
-Належне виконання посадових обов’язків, дотримання дисципліни праці.
-Планування роботи, здійснення контролю за дотриманням вимог законодавства.
- Виконання рішень судів та інших органів
- робота з великою кількістю судових рішень та рішень інших державних органів, участь у судових справах.
-Розроблення документів правового характеру.
-Аналізування і узагальнення результатів розгляду претензій, судових справ, а також вивчення практики укладання і виконання договорів з метою розроблення відповідних пропозицій для усунення виявлених недоліків і поліпшення господарсько-фінансової діяльності установи.
-Складання господарських, цивільних договорів (в т.ч. договори оренди землі) підготовка висновків про їх юридичну обґрунтованість.
-Підготовка висновків щодо правових питань, спірних питань, які виникають у діяльності установи, проектів нормативних актів, а також у розробленні пропозицій для удосконалення діяльності установи.
- Робота з державними органами в т.ч. контролюючими органами та правоохоронними , а саме: підготовка листів, запитів, клопотань, відповідей на запити, листування на тощо).
- Виконання окремих службових доручень безпосереднього керівника.
Особисті якості:
• Порядність, чесність, цілеспрямованість, стресостійкість, аналітичний склад розуму, організаційні здібності, пунктуальність,.
• Уважна до деталей, готова до відряджень. До роботи ставлюся з максимальною віддачею.
Знання мов
Українська — вільно
Похожие кандидаты
Керівник відділу персоналу, адміністратор, менеджер по роботі з персоналом
25000 грн, Хмельницкий
Керуючий підприємством, керівник відділу продажу, директор
Хмельницкий, Житомир
,
еще 8 городов
Начальник відділу кадрів, менеджер з персоналу
Хмельницкий
Керуючий, заступник, управляючий, директор, начальник, менеджер, ресторатор
Хмельницкий, Винница
,
еще 8 городов
Менеджер з персоналу, керівник відділу управління персоналом
Хмельницкий
Керівник відділу по роботі з персоналом
Хмельницкий