Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 10 июня 2024 Файл

Роман

Маркетолог

Возраст:
41 год
Город:
Житомир

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Главацький Роман

Дата народження:
22 вересня 1982

Місто:
Житомир

Телефон:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

E-mail:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Маркетолог



Отримати перспективну роботу з можливістю подальшого кар'єрного росту, та подальшої реалізації своїх можливостей на розвиток компанії. Працювати на досягнення єдиної мети!

Досвід роботи


Начальник відділу маркетингу
“Золотий Коровай” – Хліб Житомира
грудень 2022 – травень 2023

•Аналітика: профільних ринків, направлення діяльності ринків, товарів та послуг.
•Розробка рынка в сегментах : Кліент, Конкурент, Контрагент.
•Розробка маркетингових стратегий та політики підприємства.
•Просування ринкового позиціювання та БРЕНДА.
•Розробка маркетингового МІКСа (продукт, ціна, просування, дистрибуція).
•Розробка планів для термінала Продаж и маркетингового документообігу по іх реалізації (ведение, учет, контроль, корректування).
•Просування товарів та послуг на ринок.
•Вивід на ринок нових товарів.
•Работа з ЗМІ (складання та розміщення іміджевих статей, рекламних модулей и т.д.).
•Складаня пресс-релізів, референс-листів, новин про підприемство.
•Організація та проведеня виставок экспозицій та конференцій.
•Таргетингц, SMM. Google ADS та інше…

Маркетолог, Фахівець з методів розширення ринків збуту
“Агрі Майнінг Сервіс”
квітень 2015 – березень 2022

•Аналітика: профільних ринків, направлення діяльності ринків, товарів та послуг.
•Розробка рынка в сегментах : Кліент, Конкурент, Контрагент.
•Розробка маркетингових стратегий и політики підприємства.
•Просування ринкового позиціювання та БРЕНДА.
•Розробка маркетингового МІКСа (продукт, ціна, просування, дистрибуція).
•Розробка планів для термінала Продаж и маркетингового документообігу по іх реалізації (ведение, учет, контроль, корректування).
•Просування товарів та послуг на ринок.
•Вивід на ринок нових товарів.
•Работа з ЗМІ (складання та розміщення іміджевих статей, рекламних модулей и т.д.).
•Складаня пресс-релізів, референс-листів, новин про підприемство.
•Організація та проведеня виставок экспозицій та конференцій.

Маркетолог, Фахівець з методів розширення ринків збуту

ООО "Союз Автомотив" (Пежо Центр Житомир, Фіат Центр Житомир)
от 50 до 100 сотрудников Автомобильная промышленность и Автобизнес
липень 2013 – березень 2015
"Пежо Центр Житомир", "Фиат Центр Житомир"
1. Підготовка медіа-планів;
2. Складання фінансової звітності;
3. Аналіз, систематизація та сбір інформації, підготовка аналітичних звітів;
4. Прогнозування розвитку ринка, та його сегментів;
5. Директ маркетінг, та інші канали просування організації на ринок;
6. Аналіз власних продаж та конкурентів;
7. SWOT аналіз;
8. Відстеження ефективності рекламних носіїв;
9. Впровадження нових маркетингових проектів.
10. Організація та проведення промо компаний.
11. Підготовка комерційних угод;
12/ Корпоративні продажі

Керівник відділу маркетингу
ЗАТ «Гібридні Автомобілі» (Авто-тех центр TOYOTA)
от 50 до 100 сотрудников Автомобильная промышленность и Автобизнес
вересень 2011 – червень 2013
1. Підготовка медіа-планів;
2. Складання фінансової звітності;
3. Аналіз, систематизація та сбір інформації, підготовка аналітичних звітів;
4. Прогнозування розвитку ринка, та його сегментів;
5. Директ маркетінг, та інші канали просування організації на ринок;
6. Аналіз власних продаж та конкурентів;
7. SWOT аналіз;
8. Відстеження ефективності рекламних носіїв;
9. Впровадження нових маркетингових проектів.

Директор магазину
июн 2009 - авг 2011
ФОП Стратович В. О. (мережа магазинів одягу «Джинсоманія» «CLIMBER»)
до 20 сотрудников Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1. Управління діяльності магазинів;
2. Організація торгового процесу;
3. Координація процесу продажів в магазинах;
4. Досягнення планових показників;
5. Взаємодія з місцевими контролюючими органами;
6. Організація, планування та контроль роботи персоналу;
7. Ведення документації і звітностей згідно установленим стандартам;
8. Проведення маркетингових та рекламних компаній;
9. Здійснення закупівлі товару;
10. Управління товарними запасами магазинів;
11. Моніторинг та аналіз конкурентів на ринку;
12. аналїз сезонностї продаж по всїм группам товарїв;
13. складання рекомендацїй по проведеню маркетинговых активностей;
14. прогнозування і аналіз эффективності маркетингових мероприємств, интерпретація показників.

Event manager, маркетолог
Авг 2007 - фев 2009
РА «Рекламне Джерело»
от 20 до 50 сотрудников Реклама и PR-услуги

1. Проведення переговорів із замовниками;
2. Провадження замовлення клієнта від подання заявки до видачі рекламної продукції;
3. Підготовка необхідних матеріалів, документів, презентацій;
4. Контроль якості поліграфічної продукції:
5. Ведення бази необхідних контактів;
6. Складання статус графіків;
7. Організація та координація проведення промо-акцій;
8. Зовнішня реклама - вибір площ, робота з дизайнерами,контроль за розміщенням рекламної інформації;
9. Розробка та розміщенння реклами в прессі, транспорті;
10. Робота з підрядниками (пошук, відбір та подальша робота з ними);
11. Моніторинг ринку реклами, поліграфії;
12. Розробка (дизайн) та виготовлення макетів друкованої та іншої рекламної продукції;

Медіапланер, Трафік менеджер, PR-менеджер
окт 2005 - июл 2007 (1 год 10 мес)
РА ТРК «Орта-Форум» (Радіо Клуб 104,5)
от 20 до 50 сотрудников Медиа / СМИ
1. Розміщенння реклами на радіостанції, у пресі;
2. Контроль випуску рекламних роликів;
3. Складання медіа-планів;
4. Робота з продакшн-студією;
5. Розробка та виготовлення макетів друкованої та іншої рекламної продукції;
6. Контроль по виготовленню та якості друкованої продукції;

Менеджер по поліграфії, дизайнер:
фев 2002 - окт 2005 (3 года 9 мес)
Друкарня «Тамподек - XXI»
от 20 до 50 сотрудников Издательства и Полиграфия
1. Розробка та виготовлення макетів друкованої та іншої рекламної продукції;
2. Фотовивід;
3. Робота з замовником, розрахунок замовлення;



Освіта: НТУУ "КПІ"
2001 - 2004
Національний технічний університет України «КПІ»
Видавничо-поліграфічний факультет
2009 - 2014
Національний технічний університет України «КПІ»
Видавничо-поліграфічний факультет
Спеціальність «Технологія поліграфічного виробництва»

Особисті данні:
- аналітичне мислення, відповідальний, пунктуальний, легко сприймаю нову інформацію, комунікабельний, цілеспрямований, уміння приймати рішення в нестандартних та складних ситуаціях.
- Володіння ПК (досвідчений користувач)
1. MS Office
2. Internet
3. Adobe Photoshop
4. Adobe Illustrator
5. Corel Draw (та інші)
- посвідчення водія категорія «В»;

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: