Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 10 июля 2023 Файл

Наталія

Бухгалтер

Город проживания:
Кропивницкий
Готов работать:
Александрия

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Захарова Наталія Олексіївна

м. Кропивницький
моб.т. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Особисті дані:
д. н. 09 серпня 1977 р.

Професійні навички:
Дипломований спеціаліст з 20-річним стажем у сфері контрольно – ревізорської діяльності та бухгалтерського обліку, із них 15 років ревізорської діяльності та 5 років у сфері виробничої бухгалтерії.
Знання нормативних документів, що регулюють питання організації та здійснення державного фінансового контролю, знання законодавства ведення бухгалтерського обліку та складення фінансової звітності та з питань оплати праці.
Маю досвід керівництва колективом у складі 12 чоловік.
Досвід роботи:
квітень 2017 по теперішній час
Управління східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
Посада: з січня 2019 по теперішній час - начальник відділу контролю в галузі оборони, в правоохоронних органах та органах влади
з липня 2018 року по грудень 2018 року - заступник начальника відділу контролю органів влади, оборони, правоохоронних органів та місцевих бюджетів
квітень 2017 року – червень 2018 року - головний державний аудитор
Посадові обов'язки:
• Організація та участь у заходах державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов’язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності дотриманням бюджетного законодавства, дотриманням законодавства про закупівлі. Взаємодія з правоохоронними органами.
• Забезпечення реалізації матеріалів контрольних заходів, здійснення контролю за усуненням виявлених недоліків та порушень, притягнення до відповідальності винних осіб. Забезпечення у передбачених законодавством випадках передачі матеріалів правоохоронним органам.
• Організація та розгляд звернень громадян, органів місцевої виконавчої влади, місцевого самоврядування, громадських об'єднань, підприємств, установ та організацій, а також звернень та запитів народних депутатів з питань, що належать до компетенції Відділу.

жовтень 2016 по квітень 2017
Головне територіальне управління юстиції в Кіровоградській області
Посада: начальник управління фінансового та матеріально – технічного забезпечення
Посадові обов'язки:
• Складання квартальної фінансової та бюджетної звітності;
• Здійснення загального керівництва роботою управління фінансового та матеріально – технічного забезпечення;
• Здійснення організації ведення бухгалтерського обліку та контролю за дотримання правил ведення бухгалтерського обліку, законністю, своєчасністю та правильністю оформлення бухгалтерських документів, використанням фонду оплати праці, встановленням посадових окладів, дотриманням фінансової дисципліни;
• Прийняття участі у проведенні інвентаризації грошових, товарно-матеріальних цінностей, основних фондів;
• Складання кошторису доходів та видатків по коштам загального та спеціального фондів та розрахунків до нього;
• Проведення аналізу виконання кошторису по коштам загального та спеціального фондів;
• Складання бюджетного запиту, складання штатного розпису;

жовтень 2015 по жовтень 2016
Державна фінансова інспекція у Кіровоградській області
Посада: головний державний фінансовий інспектор
Посадові обов'язки:
• Проведення ревізій фінансово-господарської діяльності підприємств та організацій, перевірка стану їх бухгалтерського обліку, використання бюджетних коштів, матеріальних цінностей та стану збереження державного майна, дотриманням законодавства про державні закупівлі.
• Складання актів ревізій за результатами перевірок, інформування правоохоронних органів про результати ревізій.
• Здійснення контролю за усуненням порушень і недоліків фінансової дисципліни та бухгалтерського обліку.

грудень 2006. по жовтень 2015 р.
Олександрійська об'єднана державна фінансова інспекція
Посада: грудень 2006 р. - грудень 2007 р. провідний контролер - ревізор
грудень 2007 р.- жовтень 2011 р. головний контролер — ревізор
жовтень 2011р. - жовтень 2015 р. заступник начальника Олександрійської об'єднаної державної фінансової інспекції
Посадові обов'язки:
• Організація та участь у проведенні ревізій фінансово-господарської діяльності підприємств та організацій, перевірка стану їх бухгалтерського обліку, використання бюджетних коштів, матеріальних цінностей та стану збереження державного майна.
• Забезпечення реалізації матеріалів контрольних заходів, здійснення контролю за усуненням виявлених недоліків та порушень, притягнення до відповідальності винних осіб.
• Забезпечення у передбачених законодавством випадках передачі матеріалів правоохоронним органам.
• Організація та розгляд звернень громадян, органів місцевої виконавчої влади, місцевого самоврядування, громадських об'єднань, підприємств, установ та організацій, а також звернень та запитів народних депутатів з питань, що належать до компетенції Відділу.

жовтень 2004 р.- грудень 2006 р.
Міський комунальний лікувально-профілактичний заклад “Дитяча міська лікарня”
Посада: економіст
Посадові обов'язки:
• Складання кошторису доходів та видатків по коштам загального та спеціального фондів, розрахунків до нього;
• Проведення аналізу виконання кошторису загального та спеціального фондів;
• Складання штатного розпису, контроль за дотриманням законодавства при встановленні надбавок, доплат, премій.
• Бухгалтерський облік розрахунків з дебіторами та кредиторами. Проведення звірок щодо стану розрахунків з дебіторами та кредиторами.
• Бухгалтерський облік товарно-матеріальних цінностей, паливно-мастильних матеріалів та запчастин.
• Бухгалтерський облік основних засобів;
• Участь у проведенні інвентаризацій.

травень 2002 р. - лютий 2004 р.
Олександрійський воєнізований гірничорятувальний загін ДВГРС МНС України
Посада: економіст
Посадові обов'язки аналогічні вказаним вище.

Освіта:
1995р. - 2000р.
Кіровоградський інститут регіонального управління та економіки, спеціальність “Облік і аудит” кваліфікація “Економіст з бухгалтерського обліку і аудиту ”.

2018р. -2019р.
Київський національний університет імені Тараса Шевченка, галузь знань «Публічне управління та адміністрування», спеціалізація «Регіональне управління та місцеве самоврядування», кваліфікація «Державний експерт, радник (орган державної влади)».

Особисті якості:
аналітичний склад ума, досвід роботи з великим обсягом інформації, організація та контроль, вміння працювати в команді та керувати командою, вміння працювати при багатозадачності та в стресових ситуаціях, рішучість та наполегливість, комунікабельність, відповідальність, адаптивність до нових змін.

Похожие кандидаты

Бухгалтер
Александрия

Бухгалтер
15000 грн, Александрия

Бухгалтер
Александрия

Бухгалтер
Александрия

Бухгалтер, касир, адміністратор
13000 грн, Александрия

Бухгалтер
20000 грн, Александрия

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: