Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 января 2024 PRO

Оксана

Customer support representative, 15 000 грн

Занятость:
Неполная занятость.
Возраст:
31 год
Город проживания:
Измаил
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Senior Barkeeper

с 11.2015 по 07.2018 (2 года 8 месяцев)
Tui Cruises, Дистанційно (Готельно-ресторанний бізнес)

•Суворе дотримання правил безпеки, охорони навколишнього середовища та гігієни (PH / ShipSan, ISM, ISO & SQM, TUIC
стандарти обслуговування;
• Знання присвоєного номеру ролі безпеки на розписі та спеціальних завдань у разі надзвичайної ситуації;
• Дотримання внутрішніх правил і норм на борту. Відповідає за безперебійність в робочій зоні;
• Дотримання стандартів якості в зоні відповідальності;
• Активне впровадження філософії продукту;
• Дбайливе поводження з майном Компанії та збереження робочих матеріалів та інструментів. У разі недбалості працівник несе відповідальність;
•Тісно співпрацювати з прямим керівником, включаючи регулярне звітування про конфлікти та збої в робочому процесі. Участь у спеціальних завданнях, таких як обслуговування багажу, постачання судна, у разі підвищення рівня OPP тощо.


• Strict compliance with safety, environmental, and hygiene regulations (PH / ShipSan, ISM, ISO & SQM, TUIC service
standards
• Knowledge of the assigned safety role number on the muster roll and the special tasks in case of emergency
• Compliance with internal onboard rules and regulations. Responsible for the smooth running in the work area
• Compliance with the Quality standards in the area of responsibility
• Active implementation of product philosophy
• Careful handling of Company properties and maintenance of work materials and tools. In case of negligence, the job holder is liable.

•Work closely with the direct supervisor, including regular reporting of conflicts and disturbances in workflow. Participation in special tasks such as luggage service, ship supply, in case of increasing the OPP level, etc.

German speaking senior barkeeper

с 03.2014 по 06.2015 (1 год 3 месяца)
ПрАТ УДП, Дистанційно (Готельно-ресторанний бізнес)

•Підтримувала високі стандарти якості харчових продуктів та напоїв, перевіряючи сервування, наглядаючи за приготуванням і моніторингом безпеки харчових продуктів.
• Встановлювала та запроваджувала стандарти продуктивності та обслуговування, щоб підтримувати послідовне, високоякісне середовище задоволеності клієнтів.
• Підтримувала відповідності політикам компанії та процедури безпечності, санітарії та якості харчових продуктів.
• Контроль за споживанням алкоголю та забезпечення роботи згідно з вимогами політики компанії.

•Maintained high standards of food and beverage quality by checking serving, supervising preparation and monitoring food safety.
• Established and enforced performance and service standards to maintain a consistent, high quality customer satisfaction environment.
• Maintained compliance with company policies and procedures for food safety, sanitation and quality.
• Controlling alcohol consumption and ensuring work in accordance with company policy requirements.

Адміністратор - Рецепціоніст

с 04.2013 по 11.2013 (7 месяцев)
ПрАТ УДП, Ізмаїл (Готельно-ресторанний бізнес)

• Врегулювання всіх адміністративних робіт згідно директив компанії.
• Виконання запитів гостей, які надійшли на стійку реєстрації.
• Співвідповідальний за всю зону реєстрації.
• Організація та забезпечення реалізації ефективних і безперебійних процедур реєстрації та
виїзду.
• Впровадження та підтримка стандартів компанії у відділі прийому.
•Підготовка звітів за бажанням.
•Підтримання правильного потоку інформації.
•Правильне поводження з усім обладнанням на стійці реєстрації, особливо з усіма ІТ-пристроями.
• Підтримання бездоганної чистоти, гігієни та порядку в зоні реєстрації.


•Settlement of all administrative work according to company directives.
• Fulfilling the requests of guests who came to the reception desk.
• Co-responsible for the entire registration area.
• Organizing and ensuring the implementation of effective and smooth registration procedures and
departure
• Implementation and maintenance of company standards in the reception department.
•Preparation of reports upon request.
• Maintaining the correct flow of information.
•Proper handling of all equipment at the reception desk, especially all IT devices.
• Maintenance of impeccable cleanliness, hygiene and order in the registration area

Restaurant waiter german speaking

с 05.2012 по 03.2013 (10 месяцев)
ПрАТ "УДП", Ізмаїл (Готельно-ресторанний бізнес)

•Підтримувала високі стандарти якості харчових продуктів та напоїв, перевіряючи сервування, наглядаючи за приготуванням і моніторингом безпеки харчових продуктів.
• Встановлювала та запроваджувала стандарти продуктивності та обслуговування, щоб підтримувати послідовне, високоякісне середовище задоволеності клієнтів.
• Підтримувала відповідності політикам компанії та процедури безпечності, санітарії та якості харчових продуктів.
• Контроль за споживанням алкоголю та забезпечення роботи згідно з вимогами політики компанії.

•Maintained high standards of food and beverage quality by checking serving, supervising preparation and monitoring food safety.
• Established and enforced performance and service standards to maintain a consistent, high quality customer satisfaction environment.
• Maintained compliance with company policies and procedures for food safety, sanitation and quality.
• Controlling alcohol consumption and ensuring work in accordance with company policy requirements.

Образование

Одеська Національна академія харчових технологій

Готельно-ресторанна справа
Высшее, с 2010 по 2015 (5 лет)

Знания и навыки

Здатність до навчання Комунікабельність Інвентаризація Управління рестораном

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — продвинутый
  • Русский — свободно
  • Немецкий — средний
  • Турецкий — средний

Похожие кандидаты

Customer support agent (Intercom, Zoho, Omnydesk, Live Chat, Help Desk)
23500 грн, Удаленно, Луцк

Technical Support, IT Technician, Web developer, help desk manager
25000 грн, Удаленно, Ровно

Customer support representative, Dispatch Agent, Personal Assistant
Удаленно

Customer support representative, sales agent
15000 грн, Удаленно, Харьков

Customer support representative
Удаленно, Чернигов

Customer support representative
23500 грн, Удаленно

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: