Едуард
Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера, 50 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 44 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9836041
Опыт работы
Заступник головного бухгалтера
с 10.2022 по наст. время
(1 год 7 месяцев)
ТОВ "Верба – ВВ", Ковель (Строительная промышленность и деревообработка)
Функціональні обов'язки:
1. Підготовка та подання податкової звітності до контролюючого органу (податок на прибуток, ПДВ, екологічний податок, звіт про контрольовані операції (ТЦО)).
2. Підготовка та складання фінансової звітності підприємства.
3. Ведення ПДВ (кредит, зобов'язання, реєстрація в ЄРПН податкових накладних/ РК
4. Реєстрація в ЄРПН податкових накладних та розрахунків коригувань.
5. Аналіз правильності бухгалтерських проводок, відображених у бухгалтерському обліку.
6. Участь у підготовці пропозицій щодо зміни прийнятої облікової політики підприємства, удосконалення принципів бухгалтерського обліку та документообігу.
7. Розробка наказів та інструкцій по підприємству, необхідних для виконання функціональних обов'язків.
8. Підготовка відповідей на запити контролюючих органів.
9. Підготовка звернень до контролюючих органів.
10. Взаємодія з податковими органами та іншими державними контролюючими органами.
11. Проведення спільно з юридичним відділом претензійної роботи щодо оскарження рішень контролюючих органів.
12. Коректна підв'язка проведених у 1С документів (рахунки 631, 361, 6442, 6441, 6431,6432).
13. Відшкодування ПДВ.
14. Закриття періоду в 1 С.
Головний бухгалтер
с 02.2022 по 10.2022
(8 месяцев)
Комунальне підприємство "Міська молочна фабрика-кухня дитячого харчування", Харків (Харчова промисловість)
1. Організація бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності та контроль за економним використанням матеріальних, трудових та фінансових ресурсів, збереженням власності підприємства відповідно до вимог чинного законодавства України.
2. Формування облікової політики виходячи із структури та особливостей діяльності підприємства, необхідності забезпечення його фінансової стійкості.
3. Організація роботи з підготовки та прийняття робочого плану рахунків, форм первинних облікових документів, що застосовуються для оформлення господарських операцій, за якими не передбачено типових форм, забезпечення порядку проведення інвентаризацій, контролю за проведенням господарських операцій, дотримання технології обробки бухгалтерської інформації та порядку документообігу.
4. Організація обліку майна, зобов'язань та господарських операцій, що надходять основних засобів, товарно-матеріальних цінностей та коштів, своєчасне відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов'язаних з їх рухом.
5. Забезпечення своєчасності та правильності нарахування та перерахування податків і зборів до бюджетів усіх рівнів.
6. Контроль за дотриманням порядку оформлення первинних документів, витрачання фонду заробітної плати, проведенням інвентаризацій основних засобів, товарно-матеріальних цінностей та коштів.
7. Участь у проведенні економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності підприємства за даними бухгалтерського обліку та звітності з метою виявлення внутрішньогосподарських резервів, усунення втрат та непродуктивних витрат.
8. Вжиття заходів щодо попередження нестач, незаконного витрачання коштів та товарно-матеріальних цінностей, порушень фінансового та господарського законодавства.
9. Взаємодія з банками, робота із Клієнт-банком.
10. Ведення роботи із забезпечення суворого дотримання штатної, фінансової та касової дисципліни, кошторисів адміністративно-господарських та інших витрат, законності списання з рахунків бухгалтерського обліку недостач, дебіторської заборгованості та інших втрат, збереження бухгалтерських документів, оформлення та здачі їх у встановленому порядку.
11.Участь у розробці та впровадженні раціональної планової та облікової документації, прогресивних форм та методів ведення бухгалтерського обліку на основі застосування сучасних засобів обчислювальної техніки.
12. Складання фінансової звітності, спільно в економічним відділом складання статистичної звітності, подання її в установленому порядку до відповідних контролюючих органів.
13. Підготовка та подання до контролюючих органів податкової звітності підприємства (податок на прибуток, ПДВ, земельний податок, екологічний податок, рентна плата). Контроль за складанням та поданням до контролюючих органів об'єднаної звітності з ЄСВ, ПДФО та ВЗ.
14. Закриття періоду в 1С.
15. Керівництво відділом бухгалтерії.
Заступник головного бухгалтера
с 04.2016 по 01.2022
(5 лет 9 месяцев)
ДП "Завод імені В.О. Малишева», Харків (Машинобудування)
Функціональні обов'язки:
1. Організація та керівництво роботою з ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства відповідно до вимог чинного законодавства України.
2. Розрахунок податків і зборів до бюджетів усіх рівнів.
3. Підготовка та подання податкової звітності до контролюючого органу (податок на прибуток, ПДВ, земельний податок, орендна плата, екологічний податок, звіт про контрольовані операції (ТЦО)).
4. Контроль правильності складання об'єднаної звітності з ЄСВ, ПДФО та ВЗ.
5. Підготовка фінансової звітності підприємства за стандартами МСФЗ.
6. Аналіз правильності бухгалтерських проводок, відображених у бухгалтерському обліку.
7. Контроль за дотриманням працівниками бухгалтерії законодавства України про податки, збори та валютні операції.
8. Участь у підготовці пропозицій щодо зміни прийнятої облікової політики підприємства, удосконалення принципів бухгалтерського обліку та документообігу.
9. Розробка наказів та інструкцій по підприємству, необхідних для виконання функціональних обов'язків.
10. Підготовка відповідей на запити контролюючих органів.
11. Підготовка звернень до контролюючих органів.
12. Взаємодія з податковими органами та іншими державними контролюючими органами.
13. Супровід податкових, аудиторських та інших перевірок.
14. Погодження договорів з погляду податкового законодавства.
15. Проведення спільно з юридичним відділом претензійної роботи щодо оскарження рішень контролюючих органів та несвоєчасної реєстрації податкових накладних підприємствами-постачальниками в єдиному реєстрі податкових накладних.
16. Відшкодування ПДВ.
Образование
Харківський національний аграрний університет імені В.В.Докучаєва
Економіка, Харків
Высшее, с 1998 по 2004 (6 лет)
Знания и навыки
Дополнительная информация
Професійна діяльність до початку роботи на підприємстві ДП "Завод імені В.О. Малишева» (період 2004 р.- квітень 2016 р.):
- ПОСП «Мажарка» - головний бухгалтер (агропромисловий комплекс, спеціалізація підприємства: виробництво і реалізація сільськогосподарської продукції);
- ДП "ХУМ та Б" - заступник головного бухгалтера (спеціалізація підприємства: будівництво, надання послуг);
- ТОВ "Міжнародний Аудит" - бухгалтер-експерт (спеціалізація підприємства: бухгалтерський супровід підприємств);
- ТОВ "Миронівський хлібопродукт" - бухгалтер (спеціалізація підприємства: виробництво та реалізація м'ясної продукції );
- ДП "ХЗСМ" - бухгалтер (спеціалізація підприємства: виробництво, надання послуг);
- Податкова інспекція: головний податковий ревізор-інспектор.
Контакти: тел. [
Вайбер, телеграм, ватсап [
Похожие кандидаты
Бухгалтер, заступник головного бухгалтера, головний бухгалтер
Киев
Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера
Киев
Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера
65000 грн, Киев, Борисполь
Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера
Киев, Удаленно
Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера
Киев
Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера, єдиний
Киев, Белая Церковь, Удаленно