Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 26 апреля 2024 Файл

Ірина

Комерційний менеджер

Город:
Ровно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

Бікус Ірина Володимирівна
Дані про себе
Телефон
e-mail
Дата народження
Сімейний стан

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
23.04.1984 р. (39 років),
незаміжня.
Досвід роботи

З 2021 року і донині – ТОВ «Халяль-Компані» (заступник директора з комерційних питань)
Обов’язки:
• Аналітика ринку, SWOT аналіз, формування корпоративних цілей компанії на короткострокову та довгострокову перспективу.
• Розкрутка нового бренду, як якісного та конкурентоспроможного українського продукту та завоювання частки ринку.
• Пошук вітчизняних і закордонних ринків збуту; напрацювання клієнтської бази з «0».
• Прийняття ефективних та своєчасних управлінських рішень; вміння чітко ставити завдання та контролювати їх виконання; згуртування команди та навчання працівників.
• Досвід роботи в режимі багатозадачності, а також співпраця з вітчизняними й іноземними партнерами.
• Виконання завдань і доручень власників в межах функціональних обов’язків; планомірна й стала політика щодо виходу на зовнішні ринки.
• Самостійне ведення переговорів; підключення в клієнтську базу ТОП-х клієнтів; напрацювання взаємовигідних умов співпраці з VIP клієнтами (Закон Парето).
• Досконале володіння ситуацією, щотижневе обговорення проміжних результатів і проблемних питань під час нарад.
• Підготовка та участь в закордонних виставках з метою презентації компанії та популяризації продукції для іноземних партнерів.
Досвід роботи

2020- 2021рр – «BAYADERA GROUP», торговий агент
Обов’язки:
• Позиціонування цілей і стратегій компанії, як своїх професійних щоденних завдань.
• Збільшення об’ємів продажів (за рахунок аналізу пасиву з подальшим переведенням діючих ТТ в АКБ; налагодження комунікації із новопідключеними клієнтами задля їх поступового розвитку) .
• Комунікації з клієнтами для кращої представленості в ТТ (домовленості за ексклюзив, розставлення новинок).
• Формування комерційних пропозицій і ділові перемовини з метою викупу полиць, «золотих полиць».
• Щоденний обов’язковий якісний мерчандайзинг в усіх ТТ.
• Жорсткий контроль дебіторської заборгованості і постійна робота з клієнтами задля вчасних розрахунків.
• Взаємодія зі співробітниками компанії, структурними підрозділами, направлена на оперативну взаємодію та чітку злагоджену роботу на користь клієнтів.
Досвід роботи

2015-2020рр – Центр здоров’я та краси «Аква Рай» (адміністратор, клієнт-менеджер)
Обов’язки:
• Напрацювання клієнтської бази з «0»; впровадження ефективних технологій продажу товарів і послуг з одночасним розширенням клієнтської бази (ініціювання, підготовка та проведення акцій).
• Консультування клієнтів, упередження та вирішення конфліктних ситуацій.
• Пошук дієвих маркетингових стратегій продажів в Інтернеті (SMM-просування соціальних мереж, поштова розсилка, цікавий контент для наповнення корпоративних сторінок і сайту).
• Формування корпоративних пропозицій і ділова переписка з клієнтами.
• Ведення VIP-клієнтів і формування спеціальної програми лояльності.
• Розробка, друк і розповсюдження рекламної продукції.
• Проведення благодійних і PR-заходів, формування іміджу компанії, як соціально-відповідального бізнесу.
Досвід роботи

2010-2014рр – Рівненська обласна державна адміністрація (керівник відділу інформаційної діяльності та комунікацій ОДА).
Обов’язки:
• Планування рекламних кампаній і рекламного бюджету, реалізація рекламних та маркетингових заходів, оцінка їх ефективності.
• Формування бази ЗМІ та умов співпраці з ними; заключення маркетингових договорів;
• Медіапланування і контроль виходу реклами.
• Організація та проведення прес-конференцій, брифінгів та інших медійних заходів.
• Налагодження співпраці з телеканалами, радіостанціями, друкованими та Інтернет-ЗМІ.
• Робота з фотографами та відеооператорами; формування власної фото- та відео галереї.
• Ведення веб-сайту, наповнення стрічки новин і тематичних рубрик.
• Написання інформаційних та іміджевих матеріалів (формат: радіо- та телесюжетів, газетних статей, інтерв’ю, репортажів, повідомлень для Інтернет-стрічок).
• Розсилка інформаційних повідомлень, розміщення реклами, зворотній зв'язок (коментарі, надання інформації за запитом), моніторинг та аналітичний огляд ЗМІ.
• Розробка, виготовлення та розміщення зовнішньої реклами (підбір вигідних площин і їх бронювання, друк постерів, укладення договорів на розміщення зовнішньої реклами);
• Організація та проведення PR-акцій.
Досвід роботи

2003-2010рр – Рівненська обласна державна телерадіокомпанія (ведуча радіо- та телепередач, заступник начальника відділу інформації, старший редактор).
Обов’язки:
• Планування та виготовлення радіо- та телепродукту (ролики, сюжети, телеефіри, дискусійні майданчики, передачі, тематичні он-лайн дискусії, інтерв’ю, репортажі, інформаційні повідомлення).
• Розробка та вдосконалення власних авторських проектів (розважальних, політичних, економічних).
• Організація оперативної роботи відділу інформації та контроль за випуском якісного контенту.
• Налагодження комунікації з громадськими організаціями та підприємствами Рівненщини задля пошуку резонансних і цікавих тем.
Загальний стаж роботи
19 років
Освіта
ВНЗ «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»
Базова вища освіта за напрямом «Соціологія» (з відзнакою).
Повна вища освіта за спеціальністю «Соціальна робота» (з відзнакою).
Додаткова освіта:курси/тренінги
Корпоративні тренінги, вебінари, самоосвіта з SMM-маркетингу, бізнес-тренінги.

Навики роботи з ПК
Знання операційної системи Windows, робота з програмними пакетами MS Office: (Word, Excel).
Особисті ділові якості
Комунікабельна, тактовна, старанна, амбітна, самокритична, неконфліктна, порядна, відповідальна, цілеспрямована, ініціативна, стресостійка.
Додаткова інформація
Вмію працювати в команді та в інтенсивному темпі, налагоджувати і підтримувати контакти, швидко навчаюся та адаптуюся до нових умов. Ефективно організовую робочий графік і сумлінно виконую обов'язки. Вмію аналітично мислити та адекватно реагувати на критику, досягати поставлених цілей і вирішувати конфліктні ситуації. Зацікавлена в саморозвитку та кар’єрному рості. Без шкідливих звичок.

Похожие кандидаты

Менеджер ЗЕД, помічник керівника, логіст
30000 грн, Ровно

Менеджер ЗЕД
Ровно

Менеджер ЗЕД
20000 грн, Ровно, Удаленно

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: