Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Альона

Адміністратор магазину, 30 000 грн

Рассматривает должности:
Адміністратор магазину, Менеджер по роботі з клієнтами, Директор з продажу, Продавець-консультант, Адміністратор
Вид занятости:
полная
Возраст:
31 год
Город проживания:
Ковель
Готов работать:
Ирпень

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Продавець-консультант

с 11.2024 по 04.2025 (5 месяцев)
Жжук, Суми (Роздрібна торгівля)

Продавець-консультант

с 12.2023 по 11.2024 (11 месяцев)
Золотий Вік, Суми (Роздрібна торгівля)

Адміністратор

с 09.2021 по 05.2023 (1 год 8 месяцев)
фітнес центр, Харків (Красота, фитнес, спорт)

Зустріч, інформування клієнтів, ведення записів, видача ключів. Знання, продаж фітнес і бьюті послуг. Знання всіх програм, розкладів, зміни в них, регулювання температурного режиму в зонах, вирішування конфліктних ситуацій, прийом телефонних дзвінків від клієнтів. Підтримка порядку, управління персоналом.

Продавець

с 05.2021 по 09.2021 (4 месяца)
Аттика, Богодухів (Розничная торговля)

Обслуговування покупців.Робота зі стандартами обслуговування, прийом продукції та викладка її на вітрини, згідно з планограмою,заміна цінників та слідкувати за строками реалізації товару, приймання товару.

Продавец-консультант

с 09.2020 по 01.2021 (4 месяца)
Bell, Харьков (Розничная торговля)

Консультація клієнтів, продаж мобільних телефонів та аксесуарів, підключення послуг операторів, робота з касою, прийом, викладка товару

Адміністратор

с 01.2016 по 12.2019 (3 года 11 месяцев)
казино, ігрові автомати, Харків (Приватні особи)

Контроль роботи казино та керування співробітниками. Призначення завдань, контроль продуктивності та виконання призначених задач,виконання процесу найму співробітників. Вирішення конфліктів, спорів між гравцями або робітниками , навчання нових співробітників. Складання графіків роботи для персоналу, слідкування за чистотою та порядком в залі, відстеження, контроль транзакцій

Знания и навыки

  • Старанність
  • Пунктуальність
  • Робота з касовим апаратом
  • Ведення ділової пере
  • Чес
  • Ком
  • Робота в к
  • Усна пис
  • Пк
  • Цілеспрямованість
  • Здатність до навчання
  • Комунікабельність
  • Активний продаж
  • Робота із запереченнями
  • Прямий продаж

Дополнительная информация

Для мене дуже важливою є атмосфера колективу, де можна обмінюватися творчими ідеями, дружелюбність та гостинність. Люблю виконувати завдання різної складності, коли є стимул на даній робочій посаді, не приймаю хамство, грубість, перехід на особисті межі від керівництва, колег. Спокійно сприймаю критику щодо роботи та розвитку, готова вчитися та покращувати професійні здібності. Вважаю за краще працювати у сфері продажів, допомагати оточуючим у досягненні цілей та задовольняти їхні потреби. Пунктуальна, стресостійка, вмію дотримуватися правил і трудової етики.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: