Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 18 июля 2023 Файл

Антоніна

Касир, бухгалтер

Возраст:
39 лет
Город:
Полтава

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Головко Антоніна Володимирівна

Дата народження: 29.09.1984
Місто: Полтава
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Е-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:
2001-2006 рр Полтавський Університет економіки і торгівлі, факультет – економіка і підприємство, спеціальність - економіст.

Досвід роботи:

2006-2007 рр ДП УЄАПО - Секретар
Обов’язки:
- робота з документами (діловодство);
- прийом і розподіл дзвінків;
- прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
- участь в організації різних масових заходів;
- підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень).

2007-2009 рр ПАТ «Акцент Банк» - Спеціаліст по кредитуванню
Обов’язки:
- залучення нових клієнтів;
- консультування клієнтів по банківським продуктам;
- аналіз первинної оцінки кредитоспроможності клієнта;
- формування пакету документів;
- формування звітів за підсумками виконаної роботи;
- виконання планових показників.

2009-2010 рр ПАТ «Акцент Банк» - касир-операціоніст
Обов’язки:
- визначення справжності та платіжності банкнот національної та іноземної валюти, платіжних карток;
- приймання та видача готівкових коштів за касовими операціями;
- формування готівкових коштів згідно вимог Національного банку України та внутрішніх нормативних документів Банку;
- формування та брошурування касових документів;
- володіння касовим обладнанням для перерахунку, пакування, визначення справжності банкнот;
- формування та видача бригаді інкасації сумки(мішки) із підкріпленням/залишками готівки;
- оформлення супровідних документів до сумок(мішків) з готівкою;
- зведення каси на робочому місці/по закінченні касових операцій, забезпечення порядку звіряння касових документів, касових оборотів з даними бухгалтерського обліку;формування звітів, оформлення довідок;
- робота з ПОС-терміналом.

2013-2015рр ПАТ «Акцент Банк» - спеціаліст з обслуговування клієнтів
Обов’язки:
- надання інформації про продукти та послуги Банку існуючим та потенційним клієнтам;
- повна ідентифікація клієнта;
- консультація клієнтів з питань кредитування;
- оформлення кредитних договорів;
- оформлення та видача особистих, миттєвих, кредитних, зарплатних, пенсійних, соціальних карт ( MasterCard, VISA); робота з неплатіжністю карток;
- облік карт;
- укладання договорів, пов’язаних iз залученням коштiв на депозити, оформлення страхових продуктів: страхування нерухомості, особисте страхування;
- видача споживчих кредитів;розрахунок суми кредиту та розміру щомісячних платежів в рахунок погашення заборгованості, перевірка наявності необхідних документів;
- відкриття, закриття та обслуговування поточних, ощадних, депозитних рахунків;
- робота з картковими рахунками;
- відправка, виплати міжнародних грошових переказів;
- робота з готівковими коштами;
- вирішення проблемних ситуацій, які виникають на відділені.

2018-2019 рр ТОВ «Споживчий центр» - фахівець з обслуговування клієнтів
Обов’язки:
- надання інформації про послуги та тарифи існуючим та потенційним клієнтам;
- повна ідентифікація клієнта;
- консультація клієнтів з питань кредитування;
- оформлення кредитних договорів;
- видача грошових кредитів;розрахунок суми кредиту та розміру щомісячних платежів в рахунок погашення заборгованості, перевірка наявності необхідних документів;
- робота з готівкою;
- вирішення проблемних ситуацій, які виникають на відділені.

2021-2022 рр ПП «ДАСК-Центр» - менеджер
Обов’язки:
- розвиток та робота з прямим дилером;
- контроль стану замовлень, відвантажень та дебіторської заборгованості по клієнту;
- робота з претензіями клієнтів;
- врегулювання питань сервісного обслуговування;
- введення рекомендованої роздрібної ціни та її контроль

Професійні навички:
Презентабельна зовнішність, високі комунікативні навички, грамотна мова, впевнений користувач: MS Office (Word, Excel, Outlook, Power Point), досвід роботи з Інтернетом (Internet Explorer, Opera, Google Chrome) і електронною поштою (Outlook Express), професійні програми: 1С: Підприємство 8.2.

Про себе:
Уважна, працездатна, легко освоюю нове, відповідальна, уважна, доброзичлива,одружена та маю 2 дітей.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: