- Файл
Дмитро
Керівник відділу продажів
- Возраст:
- 36 лет
- Город:
- Днепр
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес, Instagram и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9849656/
Загруженный файл
Файл содержит еще 1 страницу.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Ім'я: Багацький Дмитро Віталійович, 36 років
Контактна інформація: [
Ціль:
Амбітний та досвідчений фахівець з продажів з більш ніж 5-річним успішним досвідом на керівних позиціях у сферах B2C та B2B. Моя головна перевага — системний підхід до управління продажами та командою, здатність виявляти та усувати неефективні процеси ("костилі") для досягнення стабільно високих результатів. Маю підтверджені кейси значного зростання показників (до +135% ВАЛ) завдяки впровадженню KPI, автоматизації, оптимізації процесів та ефективному навчанню персоналу. Прагну зайняти керівну посаду для стратегічного планування, ефективного управління командою та досягнення значних результатів у компанії, що прагне розвитку та інновацій.
Досвід роботи:
1. Березень 2020 - Листопад 2020
Старший оператор телекомунікаційних продажів, Альфа-банк (B2C)
Альфа-Банк (тепер — Сенс Банк) — одна з найбільших українських банківських установ, яка спеціалізувалася на наданні споживчих кредитів, обслуговуванні фізичних осіб і малого бізнесу, а також випуску кредитних і дебетових карток.
• Практично щомісяця входив у топ за ВАЛ-дохідністю з продажу споживчих кредитів, кількістю проданих кредитних і дебетових карток по холодній базі.
• Досягав найвищих результатів у відділі, моє фото неодноразово розміщували на дошках пошани.
• Фіналіст всеукраїнського конкурсу «Дзвіннер» у номінації «Продавець року» — 2 місце.
• Записи моїх дзвінків увійшли до «Зали слави» проєкту «Дзвіннер» (2020–2021).
2. Листопад 2020 - Вересень 2022
Оператор кол-центру та Тренер з Продажу, компанія Comfy (B2C)
Comfy — одна з найбільших мереж побутової техніки та електроніки в Україні, що працює в сегменті B2C. Компанія поєднує роздрібну торгівлю через фізичні магазини з активними онлайн-продажами та має власний контакт-центр.
• Працював оператором контакт-центру, демонструючи стабільно високі показники KPI.
• Часто очолював відділ за обсягом продажів аксесуарів, додаткових гарантій та загального ВАЛу. Записи моїх дзвінків ставили у приклад.
• Паралельно виконував функції тренера з продажу: проводив навчання новачків, адаптацію, передавав практичні навички. В тг-групі було 210 операторів. Навчання проводив в онлайн-режимі (через Zoom, рідше – Google Meet, Cisco Webex), по 20-30 осіб на тренінгу.
• Приблизно 70 операторів покращили свої продажі на 20-30% по загальному валу, аксесуарам та дод. гарантії.
• Часто давали доручення зв’язатись та обслужити ВІП клієнтів.
• Фіналіст всеукраїнського конкурсу «Дзвіннер»: 3 місце в номінації «Продавець року» (2021).
3. Жовтень 2022 - Березень 2023
Керівник відділу продажу, фінансова компанія (B2C)
• Мав підпорядковану команду з 25 осіб.
• Організував роботу команди менеджерів з продажів.
• Організував навчання співробітників і постійний контроль за рівнем знань.
• Впровадив KPI відділу продажів.
• Побудував систему взаємодії між підрозділами, що задіяні у бізнес-процесах.
• Контролював та управляв командою ( моніторинг виконання планів та аналіз результатів та виконання ключових показників, вирішення конфліктних/проблемних ситуацій, відповідальність за досягнення KPI менеджерів).
• Нарощував обсяги продажів, підвищував ефективність та якість роботи.
• Вів документацію та звітність.
Березень 2023 — Листопад 2023
Заступник керівника відділу продажів (B2C, контакт-центр + роздріб), компанія “Touch”
Компанія Touch займається роздрібним та онлайн-продажем смартфонів, аксесуарів і цифрової техніки (Apple, Xiaomi, Samsung тощо).
• Я відповідав за керування командою продажів, оптимізацію процесів у контакт-центрі та розвиток B2C-продажів.Керував командою з 25 менеджерів КЦ та працював з 4 роздрібними магазинами.
• Працював з Bitrix та Trello.
• Збільшив частку продажів аксесуарів на +79% за 4 місяці: провів аналітику, виявив слабкі точки, створив аргументовані скрипти, запустив навчання й контроль виконання.
• Впровадив KPI-систему, щоденну звітність, таймінги для обробки замовлень та стандарти обслуговування.
• Побудував взаємодію між КЦ, магазинами, складом і керівництвом, впорядкував процеси.
• Створював ТЗ для програмістів.
• Використовував формат “таємного покупця” для контролю виконання стандартів у роздробі.
• Оцифрував навчання (база знань + тестування в Google Forms), створив стандарт та автоматизував SMS-сповіщення клієнтів (вхідна/вихідна лінія, чати).
• Створив звітну систему з аналітикою ключових метрик:
▫️ Дзвінки: вхідні/вихідні, тривалість, середній час розмови
▫️ Замовлення: конверсія, відмови, середній чек
▫️ Продажі по категоріях: аксесуари, гаджети, техніка, дод. гарантії
▫️ Часткові співвідношення: аксесуари/техніка, СРС/техніка
▫️ Денна активність: кількість дзвінків, замовлень, гарантій
• Працював із метриками ефективності щоденно, давав аналітичний зріз по кожному менеджеру, тримав KPI в фокусі.
Листопад 2023 — дотепер
Керівник відділу продажів, ТОВ «Ізгіб» / ТОВ «Інстро-груп» (B2B)
Компанія займається постачанням ручного інструменту, комплектуючих, ЗІЗ, господарчих товарів та агропродукції. Я відповідав за побудову, розвиток та системну роботу B2B-продажів. Працював з «Інтерпайп», «Південмаш», «Логістик Юніон», «ЦКС», «Укрнафта», «ЮГОК» та багатьма іншими.
• Працював з 1С, Google Таблиці та Trello.
• Написав та впровадив ефективні скрипти для вхідної, вихідної лінії, методів обходу блокера, виходу на ОПР, follow-up та роботи із запереченнями.
• Побудував навчальний процес: онбординг, адаптація, індивідуальні тренінги, розділення знань на блоки (продажі, софт).
• Ініціював запуск тендерного відділу: аналіз ринку, участь у 12 тендерах, з яких 3 — виграно за 3 місяці.
• Реалізував проєкт «ФОТО SCU в 1С»: створено візуальну базу товарів, що підвищило ефективність продажів і адаптацію новачків.
• Розробив систему мотивації, засновану на перевиконанні плану; бонуси за холодні дзвінки, кількість угод, ВАЛ тощо.
• Розширив команду з 3 до 6 менеджерів за рахунок збільшення бази АКБ: закривав вакансії, проводив відбори і адаптацію нових менеджерів.
• Запустив дропшиппінг як окремий канал збуту: прописав пропозицію, організував продзвони, укладено нові договори.
• Створив дашборд у Google Таблицях — аналог CRM: контроль KPI, прозора аналітика, автоматичні зведення з 1С, захищені поля для кожного менеджера.
Моніторив наступні метрики та KPI (аналітика відділу):
• ВАЛ (по кожному менеджеру і по відділу): план/факт, щоденна/тижнева динаміка, % виконання, прогноз, частка цільових/нецільових клієнтів, середній чек, кількість замовлень.
• OLX / Prom: витрати на рекламу, кількість замовлень, кількість оголошень, конверсія, вартість клієнта, вклад в загальний ВАЛ.
• АКБ / ВКБ: обсяг, активність, частка, динаміка, зпрацювання, неактивні сегменти.
• Нові клієнти: тип першого контакту, канал, кількість, середній чек, SCU, LTV, реактивація.
• Дропшиппінг: замовлення, відвантаження, ефективність по менеджерах.
• Тендери: аналітика участі/виграшів, прибутковість, частка в загальному ВАЛ.
Результати за період (січень–травень, 2024–2025):
• Збільшив ВАЛ (План-Факт) у менеджерів рік до року:
Менеджер 1: +47,43% (план), +66,31% (факт)
Менеджер 2: +31,11% / +16,54%
Менеджер 3: +39,18% / +87,11%
Менеджер 4: +85,45% / +135,06%
Причини зростання: впровадження холодних дзвінків, активна робота з OLX/Prom, аналітика та робота з АКБ та ВКБ, робота з новими клієнтами і запроваджені скрипти.
Маю досвід користування такими системами, як SalesDrive, KeyCRM, а також телефонною платформою Binotel.
Хочу зізнатися:
Моя системність — це не просто навичка, про яку часто пишуть через Ctrl C + Ctrl V, а глибоко вкорінена риса характеру, яка сформувалася ще з дитинства. Я прагну порядку, логіки та оптимізації в усьому, що роблю, що дозволяє мені не лише виявляти, а й ефективно усувати будь-які неефективності у робочих процесах. Це проявлялося ще в дитинстві, коли я з зошитом біг дивитися мультики, щоб записувати назви всіх серій та їхній порядок. Подібний підхід до структурування та організації я переніс і в доросле життя: наприклад, всі мої особисті фото, відео та музика розподілені по чітких папках, за жанрами та тематиками.
Похожие кандидаты
-
Директор з продажу
Днепр -
Керівник відділу продажу
Днепр, Киев , еще 4 города -
Керівник відділу продажу
30000 грн, Днепр -
Керівник відділу
Днепр, Винница , еще 7 городов -
Керівник відділу продажу
Днепр -
Керівник відділу продажу
Днепр, Киев, Вольногорск