Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 апреля 2024 Файл

Дмитро

Банкір

Возраст:
36 лет
Город:
Херсон

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Зарубаєв Дмитро Анатолійович
Банківська діяльність
Повна зайнятість.
Вік:35 років
Місто:Херсон
Контактна інформація
Адреса:м. Херсон, вул. Сенявіна.
Телефон:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»).
Досвід роботи
Начальник відділу
з 10.08.2023 р. по теперішній час
Менеджер обслуговування.
з 03.2010 по 11.2022 р (звільнений за згодою сторін у зв’язку з окупацією Херсону. )

10.08.2023 р. – АТ « Укрпошта »
Посада: начальник відділу розвитку бізнесу з корпоративними клієнтами Херсонського регіону.
Обов’язки:
- Обслуговування діючих корпоративних клієнтів АТ « Укрпошта ».
- Робота з дебіторською заборгованістю.
- Пошук потенційних клієнтів на співпрацю.
- Договірна робота.
- Виконання встановлених планів отримання доходів від реалізації послуг корпоративним
клієнтам.

01.11.2020 - АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Посада: менеджер з централізованої підтримки відділень для малого, мікробізнесу та корпоративних клієнтів.
Обов’язки:
- Консультація співробітників відділень щодо обслуговування малого, мікробізнесу та корпоративних клієнтів.
- Створення тестів для щомісячного проходження співробітниками відділень.
- Формування баз та звітів про виконану роботу.
- Прослуховування операторів.
- Формування загальних листів, додаткової інформації та відправлення у відділення банку.
- Надання доступів для співробітників банку.


01.03.2016 - 01.11.2020 - «АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Посада: головний економіст відділу валютного контролю приватних осіб-підприємців та юридичних осіб.
Обов'язки:
- Контроль проведення валютних платежів.
- Консультація клієнтів щодо діючого валютного законодавства України.
- Постановка та своєчасне закриття імпортних та еспортних митних декларації.
- Купівля та продаж валюти на МВРУ.
- Участь у проведенні ділінгових операцій.
- Формування та подання звітності до НБУ.
- Проведення фінансового моніторингу.

15.07.2013 - 01.03.2016 - «АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Посада: Головний спеціаліст відділу обслуговування клієнтів малого та мікробізнесу».
Обов'язки:
- здійснення телефонного обслуговування потенційних та діючих клієнтів малого та мікробізнесу.
- вирішення нестандартних ситуацій, що виникають у процесі обслуговування клієнтів.
- Підтримка клієнтів у разі виникнення глобальних проблем у наданні банківських послуг.
- участь у телемаркетингових кампаніях, спрямованих на клієнтів малого та мікробізнесу.
- формування баз та звітів про виконану роботу.
- Прослуховування операторів.

1.10.2012 – 15.07.2013 - «АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Посада: Головний спеціаліст відділу інформаційної підтримки користувачів системи «Клієнт-Банк». Обов'язки:
- консультація клієнтів МСБ з питань обслуговування у системі «Клієнт-Банк»
- навчання у системі (створення зарплатних відомостей, платіжних доручень, продаж/купівля іноземної валюти, виписки), реєстрація в системі, вирішення проблемних ситуацій під час роботи в системі «Клієнт-Банк»;
- формування звітів про виконану роботу;
- Прослуховування операторів.

16.03.2011 – 1.10.2012 - «АТ «Райффайзен Банк Аваль» Посада: Провідний спеціаліст відділу еквайрингового бізнесу. Обов'язки:
- Обслуговування торгових точок;
- формування звітів та виписок;
- обробка листів та скарг;
- пошук потенційних клієнтів по регіонах (установка pos – термінального обладнання)

22.03.2010 – 16.03.2011. - АТ « Райффайзен Банк Аваль »
Посада: Спеціаліст 1-ої категорії відділу маркетингового продажу.Обов'язки:
- Пошук потенційних клієнтів;
- Призначення зустрічей;
- Здійснення планів продажів;
- Формування звітів.
Освіта
Херсонський Національний Технічний Університет
Економіка, Менеджмент організацій, Херсон
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Тренінг по коучингу (Україна, Херсон)
2013
Тренінг " Керування часом " (Україна, Херсон)
2012
Тренінг зі стресостійкості (Україна, Херсон)
2012
Тренінг з продажу (Україна, Херсон)
2011
Тренінг " Я впевнений в собі " ( Україна, Херсон)
2014
Тренінг : " Делегування. Управління персоналом " ( Україна, Херсон)
2014
Семінар " Управління емоційно-складними ситуаціями " ( Україна, Херсон)
2013
Тренінг " Робота з конфліктними ситуаціями " (Україна, Херсон)
2011
Тренінг " Lean методика" (Україна, Херсон)
2016
Знання і навички
MS Excel, MS Word, Користувач ПК, MS PowerPoint, Користувач Internet, Opera, Internet Explorer, Google Chrome, Робота з оргтехнікою, Mozilla Firefox, Робота з факсом, Робота з ксероксом, Bankmaster, Cisco, DMS, Google, IP (Internet Protocol) ЛІГА:ЗАКОН, Lotus Notes, Sales Base, Service Desk, UPC online та інші.
Знання мов
• Російська ─ вільно
• Українська ─ вільно
• Англійська ─ середній
Додаткова інформація

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
- Здатність швидко навчатися.
- Здатність розбиратися в незнайомому матеріалі та вирішувати поставлені завдання.
- Працьовитість. Відповідальність. Пунктуальність. Грамотне мовлення.
- Вміння працювати в команді.
- Прагнення до знань та розвитку.

ЗАХОПЛЕННЯ:
- Футбол
- Автомобілі (маю права категорії «B»)
- Настільний теніс
- Більярд
- Боулінг

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: